Bölüm bir - Şeftali rengi saçlar

979 87 16
                                    



Jungkook @JeonJeonguk

Okulun ilk günü 🥳🥳

________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

________________________________

Küçük çocuk elini tuttuğu babasını okula doğru çekiştiriyordu "Hadi baba hızlı ol biraz!!" Jungkook oğlunun isteğine uyarak adımlarını hızlandırdı. Nihayet okul kapısına geldiklerinde küçük çocuk babasının elini serbest bıraktı ve babasına doğru "görüşürüz" öpücüğü için kollarını uzattı babası memnuniyetle oğluna öpücük verdikten sonra okulun kapısından içeri girdiler ve üstünde görevli kartı olan kadına oğlunu verdi.
Küçük çocuk tekrar mızmızlanmaya başlayınca babası tekrar onu öptü ve gözden kaybolana kadar gitmesini izledi.

________________________________

Jungkook @JeonJeongguk

Minik bebeğimi okula bıraktım

________________________________

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

________________________________

Mingi'nin babaları

Hoseokie hyung
Minik Mingi'miz resmi olarak
okula başladı 😔😔
Jungkook'un kucağında eve getirişi
dün gibi aklımda

Joonie hyung
Çoktan beş yaşına bastı bile
kendimi gururlu hissediyorum
Jungkook'un oğlu olduğu kadar
bizim de oğlumuz

Her zor zamanımda yanımda
olduğunuz için size ne kadar teşekkür etsem az

Yoonie hyung
Minik Mingi'miz güzel büyüdü
saat kaçta alacaksın akşam parti
yapalım

Bugün kaynaşma günü olduğu için
2 saat sonra alacağım,
yarında öğretmeni ile toplantı var
kırtasiye malzemeleri vs hakkında
konuşacak

Yoonie hyung
O zaman Joonie ve seokie hemen bana geliyorlar hazırlık yapacağız

________________________________
(2 saat sonra)

"Baba! Baba!" Minik çocuk okul kapısında gördüğü babasıyla sevinç çığlıkları atmaya başladı. "Baba! Öğretmenimi çok sevdim hem de senin en sevdiğin çiçek gibi kokuyor, neydi adı baba hatırlayamadım ben." Jungkook oğlunun heyecanlı tavrına gülümsedi ve saçlarını karıştırdı "Kiraz çiçeği gibi mi kokuyor öğretmenin?" minik çocuk çiçeğin adını öğrenmenin mutluluğu ile haykırdı. "Evet baba! Kiraz çiçeği gibi kokuyor öğretmenim üstelik saçları da şeftali renginde!! Büyüdüğüm zaman onun gibi biriyle evlenmek istiyorum çoooooook güzel ve minicik elleri var baba!!" Jungkook ilgiyle kaşlarını kaldırdı " Babaya hala öpücük vermedin." Dudaklarını büzerek devam etti "Yoksa artık babayı değil öğretmenini mi daha çok seviyorsun?" Minik çocuk babasının büzülen dudaklarına bakarak kıkırdadı "Ben ennnnn çokkkk babamı seviyorum sonra Yoongi amcayı sonra Hoseok amcayı sonra Namjoon amcayı veeeee öğretmenimi!!!" Jungkook gülerek oğlunu kucağına aldı ve yanağını uzattı "Öpücük?" Mingi kıkırdayarak Jungkook'un yanağını öptü. "Sana güzel bir haberim var!" Mingi gözlerini meraklı bir tavırla babasına çevirdi "Neymiş süprizinnn?" Jungkook tekrar yanağını uzattı " Önce öpücük." Mingi hemen babasını öptü. "Yoongi, Hoseok ve Namjoon amcan sana pasta yaptı okulunun ilk gününü kutlamak için." Minik çocuk sevinçle babasının kucağında çığlık attı.

-
Merhabaaaa kendime -geç de olsa- doğum günü hediyesi softluktan ayılıp bayılarak yazdığım bu minik fici hediye ediyorum umarım sizde beğenirsiniz💜
Giriş bölümü olduğu için biraz kısa tuttum diğer bölümler daha uzun olacak🥰🥰

Ayrıca paylaşmam için beni cesaretlendiren Lunamı öpüyorum 🥺🥰

Kiss Me MoreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin