Kiraz çiçekleri evet onlar çok güzeller.
17. yaşımın baharında okul çantamın açık olan gözünde bana yollanmış bir mektup buldum. Gönderen kişi ise bendim.
"ben mi ?"
elimdeki mektup ile kalakaldığımda dersin çoktan başlamış olduğunu fark edip sınıfıma uçtum. Sınıfta yoklama alınırken ben hala elimdeki mektup ile ne yapacağımı bilmiyordum ve belkide yüzlerce sayfası olan bu saçma mektubu açıp okumak istedim.
MEKTUP
🌸 Lisenin üçüncü yılındaki bana.
Nasılsın felix? Bu mektubu sana 10 yıl sonraki gelecekten yazıyorum.10 yıl sonraki gelecekten mi?
o sırada sınıfımıza yeni gelen öğretmen konuşmaya başladı "yoklama alındı. değil mi? yeni yılınızı tebrik ederim. üçüncü yılınızda bu sınıfın öğretmeni ben olacağım umarım verimli bir sene geçiririz." konuşmaya devam etti "bundan sonra okulun açılış törenine katılacaksınız."
🌸 Neden lisenin üçüncü yılındaki kendime bu mektubu yazdığımı merak ediyor olmalısın. Çünkü senden, ne olursa olsun, gerçekleştirmeni istediğim birşey var.
dur bir dakika bu da ne sınıftan birisinin eşek şakası olmalıydı.
öğretmen devam etti "Sizinle tanıştırmak istediğim biri var. gidip onu çağıracağım."
🌸 Seninde benimle aynı duruma düşmeni istemediğim bir hatam var.. Bu hatanın tekrarlanmaması için sana bunu açıklayacağım. Hayatın boyunca gitmek istediğin yolun doğru yol olmasını umut ediyorum. 6 Nisan sabahı kiraz çiçeklerini izlediğim ilk zaman sınıfa geç kalacağımı düşünmüştüm.
B-bunu nasıl biliyor olabilir?? mektubu okumaya devam ettim.
🌸 Bugün busandan bir transfer öğrenci gelecek
Felix mektubu okumaya dalmışken öğretmen sınıfa yeni transfer olan öğrenciyi getirmişti. "Busandan yeni öğrencimiz geldi"
🌸 Adı Hwang Hyunjin
"Adı Hwang Hyunjin."
öğretmen konuşmaya devam ederken Felix şaşkın bir surat ifadesiyle Hyunjine bakıyordu. "Busandan geçen ay geldi ve seule ilk gelişi. Öyleyse söz sende Hyunjin."
Hyunjin soğuk birisine benziyordu en azından dışardan bakınca öyle gözüküyordu.
" ben Hwang Hyunjin, hepinizle tanıştığıma memnun oldum."
Felix mektubunu okumaya devam etti
🌸 senin yanında oturacak , okul çıkışı arkadaşların onu yanınıza davet edecek. Onun yanınızda gelmesini önlemelisin! Ne yaparsan yap ama bugün hyunjinin sizinle gelmesine engel ol.
Sınıf öğretmenler Hyunjini Felixin yanındaki boş sıraya yönlendirdi.
Felix yanında oturan hyunjine baktı bunun bir tesadüf olamayacağını düşünmeye başlamıştı.
🎐🎐🎐
Ders bitti okul çıkışı Jisoo Felixin yanına doğru koşup "Feliiiix hadi gidip atıştırmalık birşeyler alalım" diye çimdikledi.
Jisoo, Yuna, Jeongin ve Minho, Felixin liseden beri yakın arkadaşlarıydı Jisoo fazla enerjik ve saf bir kızdı Yuna ise tam tersine soğukkanlıydı ve çok güzeldi. Jeongin biraz asosyal birisiydi sürekli elinde manga ile gezer yemek yerdi. Minho çapkındı kendisini bad boy gibi görsede hala bir bebekti.
Herkes çantasını toparlamış sınıfın kapısından çıkarken minho hyunjine seslendi "hey sende bize katılsana güzel vakit geçiririz"
Hyunjin hafif bir tebessümle kafasını salladı "üzgünüm bugün işim var belki başk-"
"Çekinmene gerek yok bizimle gel hadi"
Jisooda katıldı "evet lütfen bizimle gel hem geç dönmeyiz merak etme"
Hyunjinin başka çaresi yoktu ve kabul etti kimseye yansıtmasada zor zamanlar geçiriyordu belkide gerçekten sevgiye açtı.
Felix çekingen birisiydi gelmesine engel olamadı grupça yolda yürürken stresten tırnaklarıyla oynayıp duruyordu.
Minho jeonginin ensesine birtane şaplak atıp "bırak artık şu lanet kitabı bizimle ilgilen" dedi jeongin ise umursamayıp kitap okumaya devam edince Minho jeonginin sırtına atladı ve ikisi yere düştü.
"Az kaldı s2cem seni minho!"
arkadaşları ikisinin birbirleri ile uğraşmasına gülerken hyunjinde güldü ve herkes arkasına dönüp hyunjine baktı.
Felix hyunjine hayranlıkla bakmıştı o çok güzel gülümsemişti
"S-sen güldün mü?"
"Birdakika hyunjin cidden güldü vay be"
Minho "Neresine güldün bizede anlat" diye hyunjine sarıldı
Hyunjinin gülmesine gençler sevinmişti çünkü çok durgun bir yüz ifadesi vardı
Felix rahatladı hala onun gülümsemesini izliyordu içinden boşuna stres yaptım gayet iyiyiz ona hiçbirşey olmayacak dedi günleri güzel geçmişti herkesin keyfi yerindeydi.
Ama bu hyunjinin ilk ve son güzel günüydü.
*İlk kitabım olduğu için pek iyi yazabildiğim söylenemez özür dilerim ballarım kendimi geliştireceğim bana hatalarımı söylerseniz düzeltirim buraya kadar okumuş olmanız bile beni o kadar mutlu ediyor ki anlatamam*
He bu arada bu kitapta hyunjin ve Felix kadar arkadaşlarıyla geçirdiği zamanlarada tanıklık edeceksiniz şimdiden iyi okumalar umarım beğenirsiniz .
Başlangıç
22/05/21 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Orange || Hyunlix
Teen FictionFelix 17 yaşında lise öğrencisidir. Bir gün okula giderken çantasında mektup bulur mektup ise 10 yıl sonraki kendisinden gelmiştir. O gün sınıfa yeni transfer öğrenci gelir mektupta adı geçen Hyunjin yeni öğrencidir. Mektupta ise Hyunjin'e çok di...