Θεός? Άρης? 1*

43 3 0
                                    

Έφτασε λοιπόν η ώρα να γράψω και εγώ μία ιστορία για τους Θεούς του Ολύμπου και ο πιο αγαπημένος μου ήρωας Θεός είναι ο Άρης ο Θεός του Πολέμου.

Ωρα για ιστορία 🤠
------------------------------------------------------------------

Το ξέρω ότι το έχω ξανακάνει όταν μετακόμισα και πήγα στο πανεπιστήμιο όμως τώρα που έχω βρει τη δουλειά τον όνειρό μου είναι το κάτι άλλο τώρα που είμαι στο αυτοκίνητο και σκέφτομαι, οταν τελείωσα στους αρχαιολόγους δεν μπορούσα να φανταστώ ότι θα βρω αυτό που επιθυμούσα τόσο πολύ, στο να με καλέσουν από την Ελλάδα στης ανασκαφές που κάνουν κάτω από την Ακρόπολη και ότι θα μελετούσα μαζι κορυφαίους αρχαιολόγους.

Η θεία μου είναι παντρεμένη με έναν καθηγητή εκεί στο πανεπιστήμιο και είπαν για εμένα, το ξέρουν ότι είμαι νέα αλλά θέλουν άτομα παθιασμένα και άτομα που να μπορούν να λειτουργήσουν έτσι καταστάσεις, θα ήθελα οσο τίποτε να πάω και έτσι έκλεισα με τη βοήθεια της θείας μου, βρήκε ένα διαμέρισμα κοντά της και όλα μου τα πράγματα πήγαν εκεί φυσικά με τη βοήθεια της, είμαι τόσο ευτυχισμένη και τόσο ευχαριστημένη με αυτήν τη βοήθειά που έχω ανθρώπους που με αγαπούν και τους αγαπώ. Αποχαιρέτησα όλη μου την οικογένεια το ξέρουν ότι θα έρχομαι Χριστούγεννα και Πάσχα κοντά τους αλλά αυτό είναι ένα όνειρο μου και το καταλαβαίνουν οτι πρέπει να πραγματοποιηθεί, ώρα μου να μπω στην πτήση μου και να πάω κοντά στο όνειρό μου ώρα να βρω και εγώ αυτό που επιθυμώ.

Φτάνοντας και προχωρώντας βρήκα τη θεία μου να με περιμένει την αγκάλιασα της και πήραμε της βαλίτσες και μπήκαμε στο αυτοκίνητο και μου είπε να μείνω μαζί της για σήμερα γιατί το διαμέρισμα ηταν γεμάτο με κούτες ήταν και βράδυ και τους είπα ναι έτσι πήγαμε σπίτι φάγαμε γελάσαμε και επειδή ήταν μια μεγάλη μέρα για εμένα τους καληνυχτισα και πήγα για ύπνο, αύριο θα ήταν μια μέρα όλο δουλειές και ετοιμασίες.

Σήμερα πήρα και τα υπόλοιπα πράγματα που ειχα στο σπίτι της θείας και τα μεταφέραμε με το αυτοκίνητο στο διαμέρισμα κατεβήκαμε και αρχίσαμε να περπατάμε στις σκάλες και φτάσαμε στο διαμέρισμά άνοιξα και μπήκαμε με το δεξί, αρχίσαμε να βγάζουμε τα πράγματα από τις κούτες και όλα σιγά-σιγά μπήκαν στη θέση τους ως το βράδυ είχαμε τελειώσει αποχαιρέτησα τη θεία μου και της είπα ότι θα περνάω από κει να τη βλέπω να πίναμε και κάνα καφεδάκι κλείνοντας την πόρτα σκούπισμα και σφουγγάρισμα στο τέλος και πήγα στην κουζίνα και έκανα ένα τοστ και κάθισα να διαβάσω ένα βιβλίο όμως το πρωί βρήκε να κοιμάμαι στον καναπέ να με ξυπνά το ξυπνητήρι σηκώθηκα γρήγορα ετοιμάστηκα έκαναν ντουζ βουρτσίσα τα δόντια μου στέγνωσα τα μαλλιά μου φορώντας τα κατάλληλα ρούχα περνώντας τα κλειδιά και κατεβάζοντας τις σκάλες άνοιξα την πόρτα από το παλιό αυτοκίνητο της θείας μου ξεκίνησα για τον προορισμό μου στο πανεπιστήμιο που θα έβρισκα το άλλους καθηγητές που θα πηγαίναμε εκεί που γινόταν η ανασκαφές. Άφησα το αυτοκίνητο στην στο πάρκινγκ και πήγα στην αίθουσα εκεί βρήκα τον θείο μου και κάποιους άλλους καθηγητές ήταν και ένας πολύ νεαρός εκεί αλλά αυτό δεν μου έδωσαν κάποια παράξενο συναίσθημα, χαιρέτησα το θείο μου αυτός με σύστησε στους υπόλοιπους εκτός από τον νεαρό, βγήκαμε από την αίθουσα και πήγαμε στο πάρκινγκ εκεί μας περίμενε ενα Van κάθισαν μπροστά και άλλοι πίσω οδηγός ξεκίνησε και μας μετέφερε την Ακρόπολη κατεβήκαμε πήραμε τις βαλίτσες μας και πήγαμε κάτω από ήταν και οι υπόλοιποι.

Μικρές Ιστορίες Μ.ΣOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz