Süprizli Balayı

536 13 0
                                    


Değerli oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar..
Seviliyorsunuz..
Keyifli okumalar dilerim..

---------------------------------
10.07.2016 / Pazar
Los Angeles / USA

Genç kız kemerini taktı ve iniş için hazırlandı, uçak Los Angeles havaalanına giriş yapmıştı. Üç buçuk saattir havadalardı ve genç kız sıkılmaya başlamıştı. Stanley ona dönüp gülümsedi ve eğilip dudaklarından öptü.

" Az kaldı güzelim beş dakikaya ineriz."

" Ahh neden özel jetle gelmedik ki çok sıkıldım burada."

" Biliyorsun şu an bakımda yoksa direk onunla Hawaii' ye geçecektik."

" Biliyorum ben sadece sıkıldım o yüzden sitem ediyorum yoksa böyle de iyi."

Genç adam kıza güldü ve elini kendi eline hapsetti sonra dudaklarına yaklaştırıp öptü. Artık evlilerdi ve balayına gidiyorlardı hala inanmakta zorlanıyordu. Allissa' da hala inanamıyordu saatler önce genç adamın karısı olmuştu. Nikahtan sonra ilk danslarını etmişler, pastalarını kesmişler, davetliler yemek yerken herkesle görüşmüşler sonra da arkadaşları ile bir güzel oynamışlardı. Düğün sonunda çiçek atma merasimi yapmışlar ondan sonra da fotoğraf çekimini gerçekleştirmişlerdi. Çiçeği kapan Vendy olmuştu ve çok sevinmişti.

Üstelik Allissa gitmeden ona bir itirafta bulunmuş kuzeni Billy' den acayip derecede hoşlandığını söylemiş genç kızı güldürmüştü. Zaten düğün boyunca birbirlerine bakışlarını bir tek o değil Stanley' de fark etmişti. İkiside birbirinden etkilenmişti ve bu çok güzel bir şeydi. Vendy' yi çok seviyordu ve kuzeni tam ona göre birisiydi eğer birlikte olurlarsa çok mutlu olurdu Allissa. Uçak inişe geçince derin bir nefes aldı ve balayına ilk adımı atmanın mutluluğunu yaşadı.

Takside giderken gece olmasına rağmen hala hareketli olan Los Angeles sokaklarını izliyordu genç kız. Burası Illinois' dan çok farklı bir eyaletti çok hareketli ve ışıtılıydı ve çok daha eğlenceliydi. Önceden sadece bir kere gelmişti o zaman daha çocuktu okul gezisiyle gelmişti. Ama şimdi kocası ile beraber bir gün kalmaya gelmişlerdi çok farklıydı. Burada bir gece kalıp sonra Hawaii' ye uçacaklardı şimdiden heyecanlanıyordu. Taksi durunca kalacakları otele geldiğini anladı genç kız ve hemen dışarıya çıktı.

Hava çok güzeldi, otel görevlisi valizlerini lobiye taşırken oda genç adamın elini tuttu ve ışıklı Los Angeles sokaklarını izledi.

" Burası çok güzel sevgilim, şu insanlara bak ne kadar da tasasız gibi mutlu duruyorlar."

" Öyle ama biz gerçekten mutluyuz bebeğim."

Kızı kendine çevirdi ve dudaklarına yapıştı uzun süre öpüştüler ve gülüşerek oteli girdiler. İşlemlerden sonra odaya bavullarla gelen görevliye genç adam biraz para verdi sonra kapıyı hızla kapattı. İçeriye doğru giden kızın kolundan tutup onu kapıya dayadı ve saçlarından okşayıp alnından öptü. Artık evlilerdi ve birazdan evli olarak ilk sevişmelerini yaşayacaklardı.

" O kadar güzelsin ki bebeğim bakmaya kıyamıyorum."

Genç kız kıkırdadı ve dudaklarını yalayarak kocasına baktı. Ondan defalarca duyduğu bu güzel sözler sanki ilk defa duymuş gibi heyecanlandırıyordu onu. Elleri ile boynundan tuttu ve kendine çekip ufacık öptü gülerek geriye çekildi.

" Yalancı bakıyorsun ya deminden beri."

" Yaa öylemi yapıyorum hiç farkında değilim."

Allissa güldü ve genç adama baktı aşkla, ona sahip olduğu için kendini şanslı saydığını hissetti bir kez daha. Yanaklarını okşadı ve dudağının üzerindeki bene dokundu. Bayılıyordu orayı öpmeye çok seviyordu.

YASAK İNCİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin