Çağandan Tuanaya mesaj gelir.
Çağan: Ben bugün Ecrinde kalıcam sorun olur mu?
Tuana: Hayır ne sorunu benim için daha iyi. TÜM EV BANA KALDIII!
Çağan: ha ha ha3 saat sonra (saat 23;26)
Tuana aşağıdan sesler duyar.
Tuana: Çağan? Hani Ecrinde kalıyordun?
Cevap yokk..
Tuana: ÇAĞANNNN???
Cevap yok..
Birisi merdivende bir basamağa bastı.
Tuana: olm Çağan çocuk musun sen yaa? Cevap versene!
Yine cevap yokk...
Tuana Çağanı arar.
Çağan telefona çıkar.
Çağan: efendim?
Tuana: Telefonu sessize almak ve fısıldayarak konuşmak. İyimiş.
Çağan: kızım ne saçmalıyorsun evdeki herkes uyudu diye fısıldayarak konuşuyorum ayrıca uzatmada söyle tam dalıyordum.
Tuana: Telefonu sessize almakla iyi akıl etmişsin. Yalan söylemeyede devam ha.
Çağan: kızım saçmalama ya.
Tuana: Çağan iki saattir sesleniyorum. Şimdi de yalan söylüyorsun. Bak uykum var uyuyacam. Çık artık ya.
Çağan: Bak ne dediğini anlamıyorum artık ne yaptıysan benimle böyle deli deli konuşuyorsun. Sen içtin mi? Yani bu kadar saçmalamakta ne bilim.
Tuana: olm ne içmesi bak beni kandırdığını ve Ecrinlerde olmadığın şu an evde aşağıda beni korkutmaya çalıştığını biliyorum.
Çağan: ne ne saçmalıyorsun. Sen harbi içtin ha.
Tuana: İÇMEDİM DİYORUM
Çağan: o zaman delisin.
İki basamağa basma sesi gelir.
Tuana: bağırarak LAN ÇAĞAN BAK DELİRTME BENİ İNERİM ŞİMDİ GÖRÜRSÜN.
Çağan: ne bağırıyorsun ne saçmalıyorsun ya
Bir adamın sesi: BEN ÇAĞAN DEĞİLİM.
Tuana hem biraz korkar hemde küçük bir şok geçirir.
Tuana: Sen gerçekten Ecrindesin.
Çağan: evet
Tuana: e-eğer sen değilsen kim o o zaman ?
Adam bir basamağa daha basar (son beş basamak ondan sonra Tuanaların odaların olduğu kata varır).
Çağan: ya ne saçmalıyorsun iki saattir ne olduğunu anlatır mısın?
Tuana: Biri var.
Çağan: ne demek istiyorsun?
Tuana: evde yabancı biri var ve yukarıya doğru geliyor. Sen değilsen.. kim (bunları söylerken sesi biraz titrer)
Çağan: nasıl yaa?
Adam bir basamağa daha basar.
Tuana: son dört basamak ondan sonra benimle aynı katta
Çağan: Tuana şaka fln yapmıyorsun değil mi?
Tuana: ben senin şaka yaptığını düşünüyordum.
Çağan: tamam sen şimdi bir yere saklan dolaba fln gir ben hemen geliyorum.
Tuana: tamam.
Tuana dolabına saklanır. 4dk sonra sesler duyar Çağan olduğunu umut edip gözlerini kapatır.
Dolabın kapısı açılır Tuana gözlerini açar ve karşısında maskeli bir adam görür. Adımın elinde bir bıçak var. Tuana bunu fark edip adamın elindeki bıçağı almaya çalışır. Bıçak odanın diğer köşesine uçar. Tuana bıçağı almak için dolaptan çıkar adamda oraya koşuyordu. Tuana adamın bıçağı almasını engellemek için adamı tutmaya çalışır.
Adam Tuananın boğazına yapışıp onu duvara yaslar. Tuananın ayakları yere deymiyordu, nefes alamıyordu. Bir kaç saniye daha böyle devam etse dayana mıyacaktı. Son anda Çağan odaya dalıp engel oldu ve adamı yumruklamaya başladı. Sonra adam Çağanı yumruklamaya başladı. Adamda baya büyük yapılı fln Çağan kurtulamıyordu. Tuana parfümlerinden birini alıp admın kafasına geçirdi. Adam yere düştü, kafası kanıyordu.
Çağan: Tuana?!
Tuananın gözünden bir yaş damlar.
Tuana: ö-öldü mü?
Çağan nabzını kontrol eder. Adam ölmüştü.(daha doğrusu onlar öyle düşünüyordu)
Çağan:ö-öldü.
Tuananın gözünden üç damla yaş daha akar.
Tuana: ben şimdi katil miyim?
Çağan yanına gidip ona sarıldı ve başını göğüsüne koyarak saçlarını okşadı.
Tuanada karşılık verdi.
Çağan: hayır.. hayır tabikide değilsin.
Tuananın başını öptü.
Çağan: sen sadece yardım etmek için yaptın.
Yerde yatan o adam birden Tuananın ayak bileğini tutar. Tuana bağırarak ayağını çekmeye çalışır. Başaramaz adam o kadar sıkı tutuyordur. Çağan ağır bir şey alıp adamın kafasına yine vurur. Bu sefer ölmüştü.
Tuana: ne yapacağız şimdi.
Çağan: kimseye bir şey demiyeceğiz. Polise flnda gitmek yok. Tamam mı?
Tuana: ama adamı öldürdük polise gitmeliyiz itiraf etmeliyiz.
Çağan: hayır, hayır. Polise gitmeyeceğiz kimseyede bahs etmeyeceğiz. TAMAM MI?
Tuana: t-tamam ama ceset burada kalamaz.
Çağan: biliyorum önce maskesini çıkartalım bakalım kim diye tamam mı?
Tuana başını sallar onayladığını anlasın diye.
Çağan adamın maskesini çıkarır Tuana ona saldıranın yüzünü görür. Sonra Çağan bir plan yapar ve o planı uygularlar. Tuana yerdeki (birazda olsa) kanı sildi. Çağanda bir halı getirdi ve adamı halının içine sardı. Ardından Çağan arabasını bahçenin yakınlarına getirir tekrar yukarı çıkar ve Tuana ile halının içine sarılmış olan adamı aşağıya, arabaya taşımaya başladılar. Adamı arabanın bagajına koydular. Tuana öne oturdu Çağan bagajı kapatıp arabaya geçti ve evlerinin yakındaki gölün kenarına sürdü. Adamı o gölün içine attılar ve eve gittiler.
Evde uyumaya gittiler. Tuana uyuyamadı saat 01:54 uykuya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çağtu
Teen FictionAileleri sayesinde aynı evde yaşayacak olan Tuana ve Çağan ilk başta birbirlerinden nefret edecekler ama sonrasında aşk işe karışacak. İkiside Liseye gidecekler. Tuana ve Leya önceden tanışıyor olucaklar. Leya eskiden Tuana gibi İzmirde yaşıyordu a...