21. Polibek v bazénu

8K 171 8
                                    

„Daddyy" zaskučím když jeho jazyk vystřídá jeho ruka. Rovnou dva prsty. „Ahhh" lehce se prohnu v zádech, víčka mám semknutá k sobě a hlavu lehce zákoněnou. Prstama neustále přiráží, občas to zabolí. A já myslím že se za chvilku zblázním blahem. Jeho rty se dotknou těch mých a začnou utišovat mé vzdychání. „Udělej se! " zavrčí mi do ucha. Bylo to pro mě jako spouštěč orgasmu. „Aaa" vykřiknu. „Děláš Daddymu radost babe" usměje a vytáhne ze mě prsty , které jsou pokryté mým vyvrcholením, ani se nedivím když vyplázne jazyk a olízne ho. Mezitím já se snažím rozdýchat svůj orgasmus, je divné že jsem se ani nehla a jsem tak, tak udýchyná a unavená. „Chutnáš báječně kotě " olízne si rty.

„A teď spinkat, hned jsem zpátky jen dojdu něco vyřídit s Richardem" zakrývá mě. Ale notak já se chtěla mazlit. „Dobrou babygirl " políbí mě na čelo. „Dobrou daddy" stihnu říct než za sebou zabouchne dveře. Po pár minutách co se nevrací usínám....

______________________________________

Probouzím se ubrečená. Jen noční můra, jen noční můra. Opakuji si furt v hlavě. Nepomáhá to a já znovu propadám v hysterický brek. Udělám ze sebe malé klubíčko a přikryji se až po uši. „Lilian? " uslyším starostlivý hlas. Nepatřil Jamesovi ale Richardovy. Proč nepřišel James? Kde je? Cítím jak se vedle mě prohne postel. „Pojď ke mě, Lilian" i s dekou si mě vezme do náruče. „Kde je Daddy? " vykouknou z pod deky. „Musel jet něco velmi důležitého zařídit, prý se vrátí ráno. A podle hlasu z telefonu mu volal tvůj brácha. Takže se ničeho neboj." pokusí se o úsměv, který mu lehce oplatím. „Je moc brzo, zkus ještě spát " pokládá mě zpět na postel. Už klidná ulehám na postel. „Něco ti půjčím " řekne a zpoza postele vytáhne velkého medvěda, který nejspíš patřil Olivii, jelikož byl růžový.
„Děkuju" usměji se a vezmu si ho. „Teď spát ".....

Probouzí mě hluk z koupelny. Na zemi leží košile, Jamesova!! Na tváři se mi objeví úsměv, rychle vyskočím z postele a jdu do koupelny. Cestou zvedám košily ze země, která je od, od krve?! Zděšeně ji pozoruji. Je to jeho krev? Nebo Bráškova? Či někoho jiného? Třeba toho chlapa se kterým volal a a řekl mu Začnu se třást, mám co dělat aby se mi nepodlomila kolena. Když se otevřou dveře, vyjeknu a spadnu na zem. Křečovitě svírám bílou látku v ruce. Se slzama v očích pohlédnu na vlastnitele košile. Stojí tam s nečitelným pohledem, kterým mě propaluje, kapky vody mu stékájí po obličeji a jeho holé hrudi. Nemůžu ze sebe vydat ani hlásku, nemůžu se ani pohnout. Jediné na co se zmohu je nechat slzy téct po mém obličeji. Ani nevím proč brečím..
„D-da" nejde to, můj hlas se tak moc třese. „Maličká... " klesne hlasem, jeho pohled je teď vyčítaví, sehne se ke mě a vytáhne na nohy. Bez slova mu padnu o okolo jeho pasu, jinak bych nejspíš zase skočila na zemi. Můj tichý pláč se změní na hlasitý brekot malého dítěte. „Ne Neplakej prosím" pevně mě sevře v objetí a začne mě jemně hladit po vlasech. Sem tam mi do nich dá pusinku. Je tu takové ticho že slyším jeho srdce bít. Nevím jak dlouho tu stojíme, ale užívám si to. Užívám si ten pocit že mám někoho jako je on. I když si občas připadám jakobych ho neznala. „Neplakej princess, notak daddy je u tebe " zachraptí tím jeho starostlivým hlasem. Popotáhnu a utřu si slzy. „Už se nebude plakat, mé malé sluší víc úsměv" cvrnkne mě do nosu. Pokusím se o lehký úsměv, který mi radostně oplatí. „Tak co takhle snídaně a pak jít do bazénu, pojedeme pak s Richardem ke mě do klubu a pak domů, souhlas? " zeptá se. „Souhlááás" uculím se na něj. „Tak si vem něco na sebe ať můžeme jít na snídani" pohladí mě po tváři....

„Dobré ráno " pozdraví Richard, který kuchtí něco u plotny. Podle vůně vajíčka. „Dobré" uchechtne se James a jde za ním. „Chceš pomoct? " navrhne mu. „Ty se ještě ptáš" zasměje se Richard. Společně začnou něco kuchtit, mezitím já vytahnuji telefon a jdu projít sociální sítě, teď nebývám moc na telefonu. Tak musím využít situace, sedám si ke stolu. Instagram 22 nových upozornění, Twitter 18, Facebook 5, email brigáda, brigáda nic zajímavého. „Tady nám někdo závislačí " uchetne se pobaveně James. „Jen jí nech myslím, že občas každá potřebuje chvilku oddech. Od nás" zasměje se pobaveně Richard a podávámi čaj. James mi donáší talíř s míchanými vajíčky, slaninou, zeleninou a tmavým pečivem. „Děkuju, Olivie s náma nebude jíst? " pípnu. „Ne" řekne naštvaně Richard. Asi jsem ho tím naštvala. „Omlouvám se " sklopím pohled a radši začnu jíst.
„Ty se za nic omlouvat nemusíš, to já jsem na ni naštvaný, dělá poslední dobou takovou neplechu a chová se strašně divně " teď mluví i na Jamese.
„Richarde " povzdehne si James. „Já vím, že se znáte dlouho a jste spolu dlouho ale myslím, že bude lepší když to ukončíte. Vždyť podívej se ona tě neposlouchá, teď si dělá bůh ví co, chodí na nákupy, furt, " řekne sklesle James, zvednu pohled od talíře. Půjdu taky pryč, až ho přestanu bavit? Takhle otázka se mi ukotví v hlavě.
Richard přemýšlí, chtěl něco říct ale přišla Olivie. „Pak to dořešíme" utírá si ústa ubrouskem Richard. James kývne a dopijí svou kávu.
„Jdi se převléct do plavek "

„Maličká pomalu je to hluboký" křikne na mě James z lehátka. Richard má opravdu velký bazén a asi taky hluboký. Stojím na prvním schůdku a už mám vodu po stehna. Kolik je asi úplně v zadu? Nakonec vezmu svou odvahu a skočím šipku. Plavání pod vodou mi šlo vždy lépe. Když se vynořím zjistím že už nestojím a jsem nějak v půlce bazénu. Raději si do plavu k okraji a vyhoupnu nahoru.
„Neříkej že už nemůžeš " uslyším za sebou ale než se stihnu otočit, cákne na mě voda. James skočil kousek předemně do bazénu. Když se vynoří má vlasy na obličeji, do doby dokud si je neprohrábne. Do plave spíš dojde ke mě. Rukama mě uvězní. Naše nosy se skoro dotýkají. A já se zase můžu zahledět do jeho nádherných očí.
Zachvěji se když lehce dotkne svými rty mých. Taková chuť, spojit naše rty. Ale neudělám to jelikož se o to postará on. Jeho jemné a teplé rty se dotýkají těch mých a já se jich nemůžu nabažit. Zaskučím když své ruce přemístí na můj zadek a lehce ho začne mačkat. Vyhoupne si mě, tím pádem omotávám své nohy kolem jeho pasu. Rukama mu vjedu do vlasů.
Bohužel mi dochází dech. Rozpojím naše rty. Pár nádechu a už jsou zase spojeny. Najednou mám kolem sebe vodu ale naše rty to nerozdělí. Ponořil se semnou....

Moc se omlouvám, ale mám toho teď hodně. Myslím že nejsem jediná, která šprtá do školy. 😅Děkuji za všechny ohlasy atd...❤️❤️
Budu ráda za komentář 💬a hlas ⭐⭐.

Ano, DaddyKde žijí příběhy. Začni objevovat