' 𝓝𝓸 𝓶𝓪𝓽𝓽𝓮𝓻 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓹𝓵𝓪𝓷𝓮𝓽, 𝓷𝓸 𝓶𝓪𝓽𝓽𝓮𝓻 𝔀𝓱𝓪𝓽 𝓰𝓪𝓵𝓪𝔁𝔂.. 𝓣𝓱𝓮𝔂 𝓪𝓵𝔀𝓪𝔂𝓼 𝓵𝓸𝓸𝓴 𝓾𝓹 𝓲𝓷 𝔀𝓸𝓷𝓭𝓮𝓻.
𝓢𝓸𝓶𝓮, 𝓯𝓪𝓵𝓵 𝓽𝓸 𝓽𝓱𝓮𝓲𝓻 𝓴𝓷𝓮𝓮𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝔀𝓸𝓻𝓼𝓱𝓲𝓹.. 𝓞𝓽𝓱𝓮𝓻𝓼, 𝓗𝓲𝓭𝓮, 𝓫𝓮𝓱𝓲𝓷𝓭 𝔀𝓪𝓵𝓵𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝓽𝓸𝔀𝓮𝓻𝓼..
𝓑𝓾𝓽 𝓽𝓱𝓮 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓭𝓸 𝓫𝓮𝓼𝓽..
𝓘𝓼 𝓫𝓮𝓰 𝓯𝓸𝓻 𝓶𝓮𝓻𝓬𝔂.. 𝓘𝓽'𝓼 𝓳𝓾𝓼𝓽, 𝓪𝓭𝓸𝓻𝓪𝓫𝓵𝓮. '𝓢𝓸𝓶𝓮 𝓼𝓪𝔂 𝓱𝓮 𝓲𝓼 𝓪 𝓰𝓸𝓭, 𝓼𝓸𝓶𝓮 𝓼𝓪𝔂 𝓱𝓮 𝓲𝓼 𝓽𝓱𝓮 𝓭𝓮𝓿𝓲𝓵 𝓱𝓲𝓶𝓼𝓮𝓵𝓯, 𝓪 𝓿𝓲𝓼𝓲𝓽𝓸𝓻 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓹𝓻𝓮𝓬𝓲𝓼𝓮.. 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓪𝓷 𝓾𝓷𝓴𝓷𝓸𝔀𝓷 𝓹𝓵𝓪𝓬𝓮 𝔀𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓼𝓹𝓪𝓬𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓽𝓲𝓶𝓮 𝓲𝓼 𝓷𝓮𝓿𝓮𝓻 𝓪 𝓽𝓱𝓲𝓷𝓰.. 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓻𝓮𝓪𝓽𝓸𝓻 𝓸𝓯 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝓹𝓵𝓪𝓷𝓮𝓽𝓼, 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓪𝓾𝓼𝓮 𝓸𝓯 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓲𝓷𝓰 𝓫𝓪𝓷𝓰..
𝓘𝓽 𝓪𝓵𝓵 𝓼𝓽𝓪𝓻𝓽𝓮𝓭 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓪 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓽 𝓯𝓮𝓵𝓵 𝓭𝓸𝔀𝓷 𝓲𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓵𝓪𝓷𝓭 𝓸𝓯 𝓓𝓪𝓻𝓾𝓶𝓰𝓸𝓷, 𝓪 𝓹𝓵𝓪𝓬𝓮 𝓾𝓼𝓮𝓭 𝓽𝓸 𝓫𝓮 𝓱𝓸𝓶𝓮 𝓽𝓸 𝓿𝓪𝓻𝓲𝓸𝓾𝓼 𝓬𝓻𝓮𝓪𝓽𝓾𝓻𝓮𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝓵𝓲𝓿𝓲𝓷𝓰 𝓿𝓮𝓲𝓷𝓼.. 𝓫𝓾𝓽 𝓽𝓱𝓪𝓽 𝓪𝓵𝓵 𝓬𝓱𝓪𝓷𝓰𝓮𝓭 𝔀𝓱𝓮𝓷 𝓽𝓱𝓮 𝓬𝓸𝓶𝓮𝓽 𝓵𝓪𝓷𝓭𝓮𝓭 𝓪𝓷𝓭 𝓬𝓻𝓪𝓼𝓱𝓮𝓭, 𝓬𝓪𝓾𝓼𝓲𝓷𝓰 𝓽𝓱𝓮 𝓰𝓻𝓮𝓮𝓷 𝓵𝓪𝓷𝓭𝓼 𝓽𝓸 𝓹𝓮𝓻𝓲𝓼𝓱 𝓪𝓷𝓭 𝓫𝓾𝓻𝓷 𝓭𝓸𝔀𝓷 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓽𝓱𝓮 𝓲𝓶𝓹𝓪𝓬𝓽..
𝓐𝓶𝓸𝓷𝓰 𝓽𝓱𝓮 𝓼𝓶𝓸𝓴𝓮 𝓪𝓷𝓭 𝓭𝓮𝓼𝓽𝓻𝓸𝔂𝓮𝓭 𝓫𝓸𝓾𝓵𝓭𝓮𝓻𝓼, 𝓻𝓲𝓼𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓮𝓪𝓼𝓽 𝓯𝓻𝓸𝓶 𝓪𝓷𝓸𝓽𝓱𝓮𝓻 𝓾𝓷𝓲𝓿𝓮𝓻𝓼𝓮.. 𝓪 𝓭𝓻𝓪𝓰𝓸𝓷, 𝓽𝓱𝓮𝔂 𝓼𝓪𝓲𝓭.. 𝓫𝓾𝓽 𝓲𝓽 𝔀𝓪𝓼 𝓯𝓪𝓻 𝓶𝓸𝓻𝓮 𝓽𝓱𝓪𝓷 𝓽𝓱𝓪𝓽,
𝓦𝓲𝓽𝓱 𝓸𝓷𝓮 𝓼𝓷𝓪𝓹 𝓸𝓯 𝓱𝓲𝓼 𝓯𝓲𝓷𝓰𝓮𝓻𝓼, 𝓽𝓱𝓮 𝓫𝓮𝓪𝓼𝓽 𝓬𝓪𝓾𝓼𝓮𝓭 𝓶𝓪𝓼𝓼𝓲𝓿𝓮 𝓮𝓪𝓻𝓽𝓱𝓺𝓾𝓪𝓴𝓮𝓼, 𝔀𝓲𝓽𝓱 𝓱𝓲𝓼 𝔀𝓲𝓷𝓰𝓼 𝓯𝓸𝓵𝓭𝓲𝓷𝓰, 𝓱𝓮 𝓬𝓪𝓾𝓼𝓮𝓭 𝓽𝓸𝓻𝓷𝓪𝓭𝓸𝓮𝓼..
𝓣𝓱𝓮 𝓬𝓻𝓮𝓪𝓽𝓾𝓻𝓮 𝔀𝓪𝓼 𝓲𝓷𝓼𝓽𝓪𝓷𝓽𝓵𝔂 𝓯𝓮𝓪𝓻𝓮𝓭 𝓫𝔂 𝓶𝓪𝓷𝔂, 𝓱𝓮𝓵𝓵, 𝓮𝓿𝓮𝓷 𝔀𝓸𝓻𝓼𝓱𝓲𝓹𝓹𝓮𝓭 𝓭𝓾𝓮 𝓽𝓸 𝓱𝓲𝓼 𝓰𝓸𝓭 𝓬𝓸𝓶𝓹𝓵𝓮𝔁 𝓽𝓱𝓸𝓾𝓰𝓱𝓽𝓼 𝓪𝓷𝓭 𝓱𝓲𝓼 𝓾𝓷𝓲𝓶𝓪𝓰𝓲𝓷𝓪𝓫𝓵𝓮 𝓼𝓽𝓻𝓮𝓷𝓰𝓽𝓱..
𝓣𝓱𝓮 𝓭𝓻𝓪𝓰𝓸𝓷 𝓰𝓸𝓭 , 𝔀𝓱𝓸 𝔀𝓪𝓼 𝓽𝓱𝓮𝓷 𝓷𝓪𝓶𝓮𝓭 ' 𝓟𝓪𝓷𝓽𝓱𝓮𝓸𝓷 ', 𝓻𝓾𝓵𝓮𝓭 𝓽𝓱𝓮 𝓵𝓪𝓷𝓭𝓼 𝓸𝓯 ' 𝓓𝓪𝓻𝓾𝓶𝓰𝓸𝓷 ' 𝓯𝓸𝓻 𝓬𝓮𝓷𝓽𝓾𝓻𝓲𝓮𝓼 𝓷𝓸𝔀, 𝓱𝓲𝓼 𝓹𝓾𝓻𝓹𝓸𝓼𝓮 𝓸𝓯 𝓫𝓮𝓲𝓷𝓰 𝓱𝓮𝓻𝓮 𝓲𝓼 𝓼𝓽𝓲𝓵𝓵 𝓾𝓷𝓴𝓷𝓸𝔀𝓷.. *
* ' 𝒩𝑜 𝓂𝒶𝓉𝓉𝑒𝓇 𝓌𝒽𝒶𝓉 𝓅𝓁𝒶𝓃𝑒𝓉, 𝓃𝑜 𝓂𝒶𝓉𝓉𝑒𝓇 𝓌𝒽𝒶𝓉 𝑔𝒶𝓁𝒶𝓍𝓎.. 𝒯𝒽𝑒𝓎 𝒶𝓁𝓌𝒶𝓎𝓈 𝓁𝑜𝑜𝓀 𝓊𝓅 𝒾𝓃 𝓌𝑜𝓃𝒹𝑒𝓇.
𝒮𝑜𝓂𝑒, 𝒻𝒶𝓁𝓁 𝓉𝑜 𝓉𝒽𝑒𝒾𝓇 𝓀𝓃𝑒𝑒𝓈 𝒶𝓃𝒹 𝓌𝑜𝓇𝓈𝒽𝒾𝓅.. 𝒪𝓉𝒽𝑒𝓇𝓈, 𝐻𝒾𝒹𝑒, 𝒷𝑒𝒽𝒾𝓃𝒹 𝓌𝒶𝓁𝓁𝓈 𝒶𝓃𝒹 𝓉𝑜𝓌𝑒𝓇𝓈..
𝐵𝓊𝓉 𝓉𝒽𝑒 𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝑒𝓎 𝒹𝑜 𝒷𝑒𝓈𝓉..
𝐼𝓈 𝒷𝑒𝑔 𝒻𝑜𝓇 𝓂𝑒𝓇𝒸𝓎.. 𝐼𝓉'𝓈 𝒿𝓊𝓈𝓉, 𝒶𝒹𝑜𝓇𝒶𝒷𝓁𝑒. '𝒮𝑜𝓂𝑒 𝓈𝒶𝓎 𝒽𝑒 𝒾𝓈 𝒶 𝑔𝑜𝒹, 𝓈𝑜𝓂𝑒 𝓈𝒶𝓎 𝒽𝑒 𝒾𝓈 𝓉𝒽𝑒 𝒹𝑒𝓋𝒾𝓁 𝒽𝒾𝓂𝓈𝑒𝓁𝒻, 𝒶 𝓋𝒾𝓈𝒾𝓉𝑜𝓇 𝓉𝑜 𝒷𝑒 𝓅𝓇𝑒𝒸𝒾𝓈𝑒.. 𝒻𝓇𝑜𝓂 𝒶𝓃 𝓊𝓃𝓀𝓃𝑜𝓌𝓃 𝓅𝓁𝒶𝒸𝑒 𝓌𝒽𝑒𝓇𝑒 𝓈𝓅𝒶𝒸𝑒 𝒶𝓃𝒹 𝓉𝒾𝓂𝑒 𝒾𝓈 𝓃𝑒𝓋𝑒𝓇 𝒶 𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔.. 𝓉𝒽𝑒 𝒸𝓇𝑒𝒶𝓉𝑜𝓇 𝑜𝒻 𝓈𝓉𝒶𝓇𝓈 𝒶𝓃𝒹 𝓅𝓁𝒶𝓃𝑒𝓉𝓈, 𝓉𝒽𝑒 𝒸𝒶𝓊𝓈𝑒 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝑒 𝒷𝒾𝓃𝑔 𝒷𝒶𝓃𝑔..
𝐼𝓉 𝒶𝓁𝓁 𝓈𝓉𝒶𝓇𝓉𝑒𝒹 𝓌𝒽𝑒𝓃 𝒶 𝒸𝑜𝓂𝑒𝓉 𝒻𝑒𝓁𝓁 𝒹𝑜𝓌𝓃 𝒾𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝓁𝒶𝓃𝒹 𝑜𝒻 𝒟𝒶𝓇𝓊𝓂𝑔𝑜𝓃, 𝒶 𝓅𝓁𝒶𝒸𝑒 𝓊𝓈𝑒𝒹 𝓉𝑜 𝒷𝑒 𝒽𝑜𝓂𝑒 𝓉𝑜 𝓋𝒶𝓇𝒾𝑜𝓊𝓈 𝒸𝓇𝑒𝒶𝓉𝓊𝓇𝑒𝓈 𝒶𝓃𝒹 𝓁𝒾𝓋𝒾𝓃𝑔 𝓋𝑒𝒾𝓃𝓈.. 𝒷𝓊𝓉 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒶𝓁𝓁 𝒸𝒽𝒶𝓃𝑔𝑒𝒹 𝓌𝒽𝑒𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝒸𝑜𝓂𝑒𝓉 𝓁𝒶𝓃𝒹𝑒𝒹 𝒶𝓃𝒹 𝒸𝓇𝒶𝓈𝒽𝑒𝒹, 𝒸𝒶𝓊𝓈𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝑒 𝑔𝓇𝑒𝑒𝓃 𝓁𝒶𝓃𝒹𝓈 𝓉𝑜 𝓅𝑒𝓇𝒾𝓈𝒽 𝒶𝓃𝒹 𝒷𝓊𝓇𝓃 𝒹𝑜𝓌𝓃 𝒻𝓇𝑜𝓂 𝓉𝒽𝑒 𝒾𝓂𝓅𝒶𝒸𝓉..
𝒜𝓂𝑜𝓃𝑔 𝓉𝒽𝑒 𝓈𝓂𝑜𝓀𝑒 𝒶𝓃𝒹 𝒹𝑒𝓈𝓉𝓇𝑜𝓎𝑒𝒹 𝒷𝑜𝓊𝓁𝒹𝑒𝓇𝓈, 𝓇𝒾𝓈𝑒𝒹 𝓉𝒽𝑒 𝒷𝑒𝒶𝓈𝓉 𝒻𝓇𝑜𝓂 𝒶𝓃𝑜𝓉𝒽𝑒𝓇 𝓊𝓃𝒾𝓋𝑒𝓇𝓈𝑒.. 𝒶 𝒹𝓇𝒶𝑔𝑜𝓃, 𝓉𝒽𝑒𝓎 𝓈𝒶𝒾𝒹.. 𝒷𝓊𝓉 𝒾𝓉 𝓌𝒶𝓈 𝒻𝒶𝓇 𝓂𝑜𝓇𝑒 𝓉𝒽𝒶𝓃 𝓉𝒽𝒶𝓉,
𝒲𝒾𝓉𝒽 𝑜𝓃𝑒 𝓈𝓃𝒶𝓅 𝑜𝒻 𝒽𝒾𝓈 𝒻𝒾𝓃𝑔𝑒𝓇𝓈, 𝓉𝒽𝑒 𝒷𝑒𝒶𝓈𝓉 𝒸𝒶𝓊𝓈𝑒𝒹 𝓂𝒶𝓈𝓈𝒾𝓋𝑒 𝑒𝒶𝓇𝓉𝒽𝓆𝓊𝒶𝓀𝑒𝓈, 𝓌𝒾𝓉𝒽 𝒽𝒾𝓈 𝓌𝒾𝓃𝑔𝓈 𝒻𝑜𝓁𝒹𝒾𝓃𝑔, 𝒽𝑒 𝒸𝒶𝓊𝓈𝑒𝒹 𝓉𝑜𝓇𝓃𝒶𝒹𝑜𝑒𝓈..
𝒯𝒽𝑒 𝒸𝓇𝑒𝒶𝓉𝓊𝓇𝑒 𝓌𝒶𝓈 𝒾𝓃𝓈𝓉𝒶𝓃𝓉𝓁𝓎 𝒻𝑒𝒶𝓇𝑒𝒹 𝒷𝓎 𝓂𝒶𝓃𝓎, 𝒽𝑒𝓁𝓁, 𝑒𝓋𝑒𝓃 𝓌𝑜𝓇𝓈𝒽𝒾𝓅𝓅𝑒𝒹 𝒹𝓊𝑒 𝓉𝑜 𝒽𝒾𝓈 𝑔𝑜𝒹 𝒸𝑜𝓂𝓅𝓁𝑒𝓍 𝓉𝒽𝑜𝓊𝑔𝒽𝓉𝓈 𝒶𝓃𝒹 𝒽𝒾𝓈 𝓊𝓃𝒾𝓂𝒶𝑔𝒾𝓃𝒶𝒷𝓁𝑒 𝓈𝓉𝓇𝑒𝓃𝑔𝓉𝒽..
𝒯𝒽𝑒 𝒹𝓇𝒶𝑔𝑜𝓃 𝑔𝑜𝒹 , 𝓌𝒽𝑜 𝓌𝒶𝓈 𝓉𝒽𝑒𝓃 𝓃𝒶𝓂𝑒𝒹 ' 𝒫𝒶𝓃𝓉𝒽𝑒𝑜𝓃 ', 𝓇𝓊𝓁𝑒𝒹 𝓉𝒽𝑒 𝓁𝒶𝓃𝒹𝓈 𝑜𝒻 ' 𝒟𝒶𝓇𝓊𝓂𝑔𝑜𝓃 ' 𝒻𝑜𝓇 𝒸𝑒𝓃𝓉𝓊𝓇𝒾𝑒𝓈 𝓃𝑜𝓌, 𝒽𝒾𝓈 𝓅𝓊𝓇𝓅𝑜𝓈𝑒 𝑜𝒻 𝒷𝑒𝒾𝓃𝑔 𝒽𝑒𝓇𝑒 𝒾𝓈 𝓈𝓉𝒾𝓁𝓁 𝓊𝓃𝓀𝓃𝑜𝓌𝓃..