Slm ben damla 18 yaşındayım.
Yarın okulumun son günü liseye hayatıma son veriyorum. Mutlumuyum inanınki bilmiyorum nası bir hayatım olacak bir iş sahipi olabilicem mi ahh saçmalama damla daha üniversite var sonra düşürsün.
Sabah uyandım kıyafetlerimi giyip okulun yolunu tuttum heyecanlıydım okula gelmiştim yakın olan arkadaşım defneyi görmüştüm hemen yanına gittim " aa naber damla hoşgeldin seninki geldi" dedi.
O gelmişti berke gelmişti gelmez diye düşünmüştüm oysaki.
Defne beni bir kız grubuna götürdü siz kaynaşın ben geliyorum dedi öznür,fatma,selin,sena bide sinir olduğum kız irem deli ediyordu beni
Berkeninde yanından hiç ayrılmazdı.
Günün sonuna yaklaşmıştık ama ben hala berkeye bir merhaba bile diyememiştim " gel seni bir yere götürcem" dedi "nereye defne"
"Sen gelbi" berkenin yanıan getirdi beni " merhab berke nasısın iyimisin"
Berke çok egoist bir insandı çok gıcığıma giderdi bu haraketi
"İyi sen,defne benim biraz işim var sonra konuşsak olurmu" dedi ve defnenin bişe demesine izin vermeden gitti. Saat 12 yi geçiyordu eve gitmem lazımdı defneye haber verdim "defne ben çıkıyorum kuzum sonra görüşüz" "tamam aşkım"
Hızlı adımlarla yürüdüm.
🌙
Eve geldiğimde annem babam içerde beni bekliyorlardı babam yüksek bir sesle " NERDE KALDIN SEN" bu ilk bağarılı değildi,korkak ve titrek sesimle "baba arkadaşlarlaydım"
Dedim. "Odana git" dedi hemen odama gidip kapımı kitledim odanın içinde olan banyoya gittim banyonunda kapısını kitleyip ağlamaya başladım hemen elimi dolapta saklamış olduğum sigaramı alıp içmeye başladım kendi kendime aynada söylenmeye başladım "beni niye sevmiyorlar niye sevilmicek kadar çirkin miydim" herkesin uyumasını bekledim biraz dışarı çıkıp kafamı dağıtçaktım,gece saat 2 falandı hemen üstüme eşortmanlarımı giyip çıktım en sevdiğim yere geldim sahildeki bir banka oturup denizin dalgasının sesini dinlemeye başladım.
Sonra yanıma bir adam geldi korkmuştum bi anda seslendi " damla napıyorsun burda " sesi çok tanıdıktıktı "kimsin" dedim "boşver beni noldu sana" "ailemle kavga ettim kendimi kötü hissettim ve evden çıktım" dedim. "Çıktın mı hahahaha kaçtın yani" hafif bir gülümseme oluştu yüzümde. " yani biraz öyle olmuş olabilir" sonra yüzüme tuttu yumuşacık eliyle. "Üzülme geçicek bu günler " dedi. " sen kimsin" durakladı elini yüzümden çekip şu sözleri dedi."benim kim olduğumun önemi yok" dedi ve koşarak çıkıp gitti.
🌙
Bende çok geç olmadan eve gitmem lazımdı ama hiç gitmek istemiyordum. Ufak boy çantamı elime alıp yürümeye başladım sonunda eve gelmiştim ama ışıklar açıktı noluyordu,kapıyı tıklattım hemen babam kapıyı açtı sonra azımdan bir kelime çıkacaktıki eliyle saçımı tuttu ve duvara yapıştırdı. Bağırmaya başladı. " SEN BİZİM BAŞIMIZA OROSPUMU OLUCAN" saçımı tekrar tutup saate doğru sürükledi saati gösterdi canım çok yanıyordu ama tek göz yaşı bile dökmedim gururumdan "BAK SAAT KAÇ" cevap vermedim." DAMLA SAAT KAÇ DEDİM" yine cevap vermeyince çok sert bir tokat attı. "Saat gecenin 3 ve bizim kız orospuluk peşinde" annemin bağırmasıyla irkildim. " BENİM KIZIMA OROSPU DİYEMESSİN" dedi annem beni savunmuştu bunun değerini benim için bilemessiniz, ama keşke söylemeseydi babam sinirden deliye dönmüştü koşarak odadan çıktı ve mutfağa gitti, elinde bir bıçak vardı noluyordu, bu benim babam mıydı, bu kimdi. Babam hafifçe yaklaşmaya başkadı ben korkumdan tir tir titriyordum annem sandalyeye oturmuştu, ben ise babamın beni sert bir şekilde yere atmasından kalkamamıştım. Babamın sesiyle irkildim. " beni sen delirttin ipek. Dedi. Annemin çığlıkları bir an olsun kulaklarımdan gitmiyor. " yapma, yapma, yusuf yapma, YUSUUUFF" heryer kan olmuştu, bana ne olduğunu bilmiyordum yerimden kalkamıyordumki babam çok kötü dövmüştü beni " ŞEREFSİZ SEN BENİM ANNEME NE YAPTIN" dedim. Babam hiç bir şey olmamış gibi odasına gidip yatağa uzandı anlamıyorum nası bu kadar rahattı. Ambulansı aradım sonrada polisi bile bile babamı polise annemi hastaneye teslim ediyordum şaka gibiydi ama ne yazikki değildi ne olmuştu bize. Ambulas geldi annemi aldı. Babamıda polis arabası aldı götürdü. Hastaneye gelmiştik annemi sedye alıp götürdüler bende arkalarından gittim sonra bir odaya aldılar annemi bekledim, bekledim, bekledim kimse haber vermiyordu, saat sabah 12:48 di tuvalete gidip kendime gelmem lazımdı kapıyı kattım ve kitledim kendi kendime konuşmaya başladım, sanki karşımdaki annem gibi. " ANNE BENŞ BIRAKMA NOLUR BENİ BIRAKMA ŞAKA DİMİ ANNE BUNLAR BEN ŞUAN UYUYORUM UYANCAM VE GEÇECEK DİMİ ANNE ANNE NOLUR ANNE UYAN ANNE VALLAHİ EVDEN GİTMİCEM ANNE O İT YÜZÜNDEN BURAYA DÜŞTÜN AMA CEZASINI ÇEKECEK " derken bir anda irkildim benim yüzümdendi. "BENİM YÜZÜMDEN BEN EVDEN ÇIKMASAYDIM OLMICAKTI ANNEM BURALARA DÜŞMİCEKTİ BENİM YÜZÜMDEEEENN BENİM YÜZÜMDEN benim yüzümden benim" yerin pis olup olmadığını bile düşünmeden yere düştüm kalmam lazımdı annem için belki uyarmıştır beni bekliyordur belki saçımı sever,zorla güçle kaltım yürümeye başladım geldim kapının önüne bir hemşire çıktı içerden "İpek hanımın yakınları kim" dedi. "Benim" dedim uyarmıştı galiba beni bekliyordu güzel annemm. "Başınız sağ olsun" nE ne diyordu bu hemşire azından ne çıktı az önce içeri girdim zorla annemi gördüm,aylardır insanların içinde ağlamayan ben kenimi tutamadım "ANNE UYAN ANNE VALLAHİ BİR DAHA AKŞAM DIŞARI ÇILMICAM, ANNE BULAŞIKLARI YIKADIM ÇAMAŞIRLARI ASTIM YEMEK YAPTIM ANNE HADİ NOLUR KALK ANNE KALK ANNE KALK anne kalk annee" içimden bir parça koptu gitti tek sevdiğim kişide şimdi beni bırakıp gitmişti ayakta duramıyorudum yarın morga götürceklerdi annemi sonrada mezara noluyordu daha dün annemle konuşmamışmıydık biz şimdi nası öldü aklım almıyor güvenlik dışarı çıkarmaya çalıştı beni. " anne nolur kalk benş senin yanından koparmaya çalışıyorlar anne anne nolur kalk kalksana annee kalk anne nolur kalk ölmedinki sen" diğerke yere yığıldım sonra bir kaç güvenlik beni evime götürdü ne yapacaktım ben annem yoktu babam demeye utandığım adam yoktu kimsesizdim kimsem yoktu. " KİMSEM NİYE YOK, kimsem benim niye yoktu" diğerek ağlamaya başladım sonra kendime gelebilmek için tekrar sahile kendimi iyi hissettiğim tek yere gittim zarzor, banka oturdum dalganın sesini dinlemek istedim annemin çığlıkları hala kulağımdan gitmiyordu "YUSUF YAPMA YAPMA YUSUF"
🌙 sonra yine o geldi sahildeki çocuk " noldu sana güzelim" dedi. "Kimsesiz kaldım" " nası yani" durakladım. "Basbaya kimsesizim" " sen kimsin" dedim. "Damla ben berke" berkemiğ cidden o okuldaki çocukmu egoist olan çocukmuydu bu etkilemdiğim çocukmuydu. "nE ne işin var burda" dedim. "Ben her akşam gelirim denize derdimi anlatırım oda beni dinler. Pekiya sen neden geldin" dedi ve ben hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. "Damla noldu damla iyimisin noldu" dedi. " iyi değilim berke, berke,berke ANNEM ÖLDÜ BERKE ANNEM annem öldü berke anneem" berkenin omzuna yığılı kaldım ayakta duracak halim yoktu. Bekre beni kucağına alıp evine götürdü "neresi burası nerdeyim ben" neresiydi burası benim evim değildi. " benim evimdesin küçük kız" " neden" dedim. " çünkü ayakta duracak halin kalmamıştı bende seni evime getirdim küçük kız" sinirime gitti bu laf küçük kız ne be " şu lafı söylemeyi kes" şaşırdı. "Tamam sakin ol şampiyon şimdi sen bana olup biteni anlatıyorsun anlaştık mı?" hiç bir şey dedim. " Anlatşık mı dedim" kafamı salladım. "Anlay şimdi bakalım" elime kahve verip yanımdaki koltuğa oturdu. "Ben hani o gün sahile geldimya sende ordaydın" dedim."evet" "işte ben sonra gece eve 3 gibi fln geldim sonra babam denen şerefsiz kızıp beni dövmeye başladı keşke, keşke sadece beni dövseydi sonra annem karşı çıkınca" derken boğazım düğmüklendi konuşamadım. " anladım güzelim gel" gösüne aldı beni sarılarak çok rahat ve güvende hissettim kendimi hıçkıra hıçkıra ağladım sonra, silah sesleri geldi ev tarınıyordu, " gel benle aşağı" kafamı salladım aşağı karanlık bir yere getirdi beni "olmaz durmam ben burda çok karanlık burası durmam ben burda du-duramam" " nolur güzelim ben gelicem söz veriyorum tamam mı gelicem ama burdan nolur kıpırdama nolur bak" öyle bir nolur dediki, anlatamam ve gitti.
🌙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsesizlik:)
ActionKendimi çok çağresiz hissettim ben:( "Sen çok güçlü bir kızsın" "Güçlü olmak istemiyorum" " hayır sevdiğim çocuk mafya olamaz"