8|Staj

3.4K 347 97
                                    

İyi okumalaaar, oy ve yorum atarsanız beni çok mutlu edersiniz <3

  Jimin günün sonunda otoparka doğru ilerliyordu. Taehyung, Hoseok'u peşinden sürükleyip zorla Jin'in restoranından sipariş almak için gitmişlerdi. Jimin'in dersi biraz daha geç bittiği için o direkt eve geçecekti. Kaskını takmışken Jungkook'u arabasından sinirle çıkarken görmüştü. Kaskını tam takıp onun yanına gitti.

  Jungkook göz ucuyla ona bakıp gizlice sırıttı, tek amacı onunla daha çok vakit geçirebilmekti. Sadece birazcik lastiklerini patlatmıştı o kadar. "Bir sorun mu var Kook?"

  Jungkook oyunculuğa devam edip alnını ovuşturdu. "Lastiklerim patlamış."

Jimin kaşlarını havaya kaldırıp dudaklarını düz bir çizgi haline getirdi. Jungkook'u sevmişti, bugün dersleri de fazlasıyla yoğundu bunun üstüne yürüyerek gitmesi Jimin'i kötü hissettirirdi. Eliyle arkasındaki motoru gösterdi. "Ah, anladım. Benimle gelmek ister misin peki?"

  Jungkook istediği soruyu alınca gülümsedi sinsice. "Ah, seni uğraştırmayayım?"

"Hayır, hayır. Sıkıntı değil benim için."

Jungkook kada salladı. "Teşekkür ederim, çok iyisin."

  Jimin gülümseyip önden ilerledi, yedek kaskı çıkartıp Jungkook'a uzattı. "Korkun falan yoktur umarım."

Bunu kaskı takıp olumsuz anlamda başını salladı. "Hayır, yok."

  Jimin motora binip kafasıyla arkasını işaret etti. Jungkook binip kollarını ince bele sardı. Bu yakınlık hoşuna gitmişti. Jimin kafasını arkaya doğru çevirip ona bir bakış attı. "Sıkı tutun."

  Jimin'in dediği gibi yapıp onu sıkıca sarmıştı. Yol boyu kokusunu içine çekip yolu tarif etmişti. Jungkook aklına kavgalarında Jimin'in söylediği sözler gelmişti. "Jimin?"

Jimin kafasını yoldan ayırmadan dinlediğini belirten mırıltılar çıkarttı. "Hiç etekle motor sürdün mü?"

  Jimin kaşlarını çatıp Jungkook'un tarif ettiği kadarıyla geldiği evin önünde durdu. "Hayır...neden sordun?"

  Jungkook kaskını çıkartıp Jimin'e verdi. "Bilmem, yakışırdı aslında. Teşekkürler bıraktığın için"

  Bunu söyledikten sonra arkasına dönüp evine doğru ilerledi. Jimin şaşkınca git gide uzaklaşan bedene baktı. Bir süre öyle durduktan sonra motorunu çalıştırıp evine doğru ilerlemeye başladı.


•°•°•°•°•°•°•

  Jimin çizdiği resimden kafasını kaldırmadığı için onun her bir zerresini dünki gibi izleyen Jungkook'dan haberi yoktu. Amfiye giren profesöre günaydın deyişini birkaç kişi dışında kimse karşılık vermemişti.

   Yaşlı adam masanın üzerine kalçasını dayayıp kollarını göğsünde birleştirdi. "Gençler, son senenizdesiniz bundan deneyimli olmanız gerekiyor. Size boş bir kağıt vereceğim ve elden ele dolaştırın o kağıdı. Herkes oraya istedikleri şirketleri yazacak ve kabul olursa orada staja başlayacaklar. Stajyer olduğunuz sürede girdiğiniz şirketten sizin davranış biçimlerinizin uygun olduğunu tastik etmiş belgeler istiyorum ve bunları her hafta bana vereceksiniz. Unutmayın ne kadar iyi performans sergilerseniz bir ay sonra üniversiteniz bittiğinde güzel bir şirkette iş sahibi olabilirsiniz."

Birkaç homurtu yükselmişti koca amfiden. Profesör kağıdı en alt kattan birine verince Jungkook, Jimin'in kulağına eğildi. "Sen hangi şirketi yazacaksın?"

Options and Love ° JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin