7✨

68 7 1
                                    

Dün Yoongi ile eve geldiğimizde, Yoongi bana bir oda ayarlayıp temiz çarşaflar verdi. Yorgun olduğum için hemen yatıp uyudum.

Sabah, Yoongi'nin suratıma bıraktığı öpücük ile uyandım. Bugün çok güzel uyanmıştım.

"Günaydın uykucu güzel"diyip güldü Yoongi. Bende aynı şekilde ona gülüp kalktım.

"Sen yüzünü falan yıka ben de kahvaltıyı hazırlıyorum tamam mı?"

"Tamam bende işlerimi halledip inerim aşağı"diyip güldüm. Oda odadan çıkıp aşağı indi.

Banyoda rutin işlerimi halledip alt kata indim. Yoongi kahvaltı hazırlıyordu ben de gidip ona yardım ettim. Kahvaltımızı yapıp evden çıktık. Yoongi'lerin okuluna değil benim okuluma gidiyorduk. Çünkü cAnıM bAbAcIğIm öyle istedi. Okula gidip arabayı otoparka park edip okulun içine giriş yaptık. Herkes bana korku dolu gözlerle bakıyordu. Eheheh boşuna mı kızı duvardan duvara yapıştırdım canım😎.

Okula girdik ve sıramıza oturduk. Yoongi'yi de yanıma oturtturdum ve dersin başlamasını bekledik. Ders ingilizceydi. Nomjoon hoca sınıfa giriş yaptı ve ardından gamzelerini göstererek gülümsedi. Ve derse geçtik. Kimse Yoongi'nin kim olduğunu sormadı e biliyorlardır herhalde. Çocuğun babası dünyanın en büyük okulunun sahibi sonuçta. (O nasıl oluyor amk?) Ders bitti ve biz de sınıftan çıkıp kantine indik kantinden iki tane kahve alıp Yoongi'nin yanına gittim. Giderken Chung cha önüme geçti ve bana çelme taktı tam düşecek iken refleksim ile dengemi sağladım ve kahvelerin, onun üstüne dökülmesini sağladım. Öyle mala bakar gibi bir üstündeki kahveye bir bana bakıyordu. Ben de kahvelerin yenisini alıp masaya yönelim. İyi oldu canıma değsin. Sonra da ordan uzaklaştım ve sonunda Yoongi'nin yanına gittim. (Bu kız aynı ben amk bi boklar yiyorum sonra da hiç bişey olmamış gibi sınıfa gidiyorum hdbqschiqsjbcqkhdqb)

Yoongi'nin yanına gittiğimde bana gözlerini kocaman açmış, öylece bakıyordu. Bende hiç bir tepki vermeden omuz silktim ve yanına oturdum. Kahvelerimizi içip sınıfa gittik. Bu ders Jungkook hocanın dersiydi ve inanın hiç girmek istemiyordum. O olaydan sonra hala sürtüğünü korumakta ısrarcıydı. Ahh gerçekten anlamıyorum acaba görmüş müdür o fotoğrafları? Bence görmüştür... ya görmediyse hala o salak Chung Cha'ya inanıyordu. Oysaki yalan söyleyen ben değildim oydu. Hatta öyle büyük bir oyun oynamıştı ki okul medyalarına FLAŞ HABER diye çıkmıştık. Ben bunlarla o minnacık beynimi yorarken içeri bir meteor düştü- Of! Saçmalama moodun yine açıldı Vien! Kes şunu!😑.

Yani içeri Jungkook hoca girdi. Hepimiz ayağa kalkıp selam verdik ve "oturun" komutunu alınca oturduk. Ardından derse geçtik. Of ders anlatırken çok seksi ve yakışıklı duruyordu şerefsiz. Ama şuan saçmalamıyordum gerçekten de ona "Meteor" lakabını takmıştım. O ders anlatırken ben ise hayranlıkla (!) Onu izliyordum. Yakışıklı ve seksi...

Böyle ben ona bön bön ona bakarken bana soru sormuştu. Eheheh şimdi sıçtın Vien!.

"Vien... Sana diyorum... Vien?..."

Benden ses çıkmayınca yanıma gelip çömeldi. Bana 'hayırdır' der gibi göz kırpınca ben de omuz silktim. Bütün sınıf bizi pür dikkat izliyordu. Hah! İzleyin de kudurun amk😏.

"Sana soru sordum?"

"Iıı şey... Ben..." Demeye kalmadan Yoongi konuya atladı.

"Hocam isterseniz soruyu ben çözebilirim?" Diye sordu. Ama keşke sormasaydı Jungkook hoca ona öyle bir baktı ki ben bile korktum aynı şey der gibi baktı "çeneni kapamazsan öbür dünyayı yoklarsın" der gibi. Ve o sırada can kurtaran sesi- yani teneffüs zili çaldı ve bende Yoongi'yi kaptığım gibi dışarı çıktım. Teneffüsümüzü yapıp son derse girdik ve sonunda bitti biz de Yoongi'yle eve gittik.

Merhaba aşklarım💜💜💜 umarım yeni bölümü beğenmişsinizdir❤ biraz rahatsız olduğum için hemen yeni bölümü atamadım ama inşallah beğenirsiniz❤ oy vermeyi unutmayın sonraki bölümlerde görüşürüz 💜💜✨

Öğretmenim JJK ile Hayal Et \NEW LİFE MY TEACHER\Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin