Çağan odasına çıkar. Sonra guruba mesaj gelir.
BİZİM TAYFA
Yağız: eee Esat Defne anlatsanıza.
Çağan: Esatı, Ülküyü, Meteyi ne ara guruba ekledin ayrıca bu gurubu kapatıcaktık. Ne alaka şimdi olm? Gurubun adınıda değiştirmişsin. Bizim tayfa ne lan biz ne ara bir tayfa olduk?
Yağız: olm Çağan, Tuana siz bugün okulda yoktunuz ama Esat Ülkü ile Meteyi öğrendi. Önce sinirlendi fln izin vermedi kabul etmedi ama sonra Defne Esat ile konuştu ve Esat ile Defnede sew oldu o yüzden izin verdi. E şimdi bunlar hep beraber takılırlar bizde onlar ile takıldık böyle tayfa olduk.
Çağan: anladım.
Leya: yarın okula geliyorsunuz değil mi?
Çağan: evet evet geliyoruz raporlarımızıda aldım.
Tuana: Çağan geliyoruz derken? Evet geliyorum da benim adıma niye konuştun?
Çağan: klavyem öyle yazdı.
Esat: neyseee yarın gelin siz o yeter. GELMEZSENİZ ÖLDÜRÜRÜM HAA SİZİ!!
Ülkü: BENDEEE
Tuana: niye yarın ne var ki?(Chat dışı)
Çağan: bağırarak YARIN BİZİM İKİZLERİN DOĞUM GÜNÜ.(Chat)
Tuana: haa tmm anladım.
Defne: yarın özel gün tabikide gelirler sevgilim.
Leya: sksjsksk daha bugün aşka inanmıyorum diyen kişiye sevgilim diye hitap edilmesi HAHAHA Esat sen en iyisi bundan sonra önce düşün sonra konuş.
Mete: Aynen yaaa önce aşka inanmıyorum diyorsun sonra sew yapıyorsun olmaz öyle.
Esat: SANA NE LANNN
Yağız: tamam tamam kızma sksksjskk
Tuana: iyi geceler.
Ülkü: iyigecelerr❤️
Mete: iyi gecelerrr🌙
Leya: İYİ GECELEERR🌸🌙⭐️💫✨🌟❤️
Yağız: iyi geceler🌌
Defne: iyi gecelerr💫
Çağan: iyi geceler.
Esat: iyi gecelerrrrrrHepsi uyur. Sabah Tuana ve Çağan kalkınca rutin şeylerini yaparlar (spor, bakım, üstünü değiştirmek, kahvaltı).
Leya biraz makyaj yapar ve saçını düzleştirir.
Defne saçlarını biraz lüle yapar ve Leyadan az biraz daha çok makyaj yapar (kızın sewinin ve kız kardeşi gibi gördüğü knksının doğum günü o kadarı olacak ama).
Yağızda biraz saçlarına şekil verir. Esat ve Ülkü çok şık giyinirler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çağtu
Teen FictionAileleri sayesinde aynı evde yaşayacak olan Tuana ve Çağan ilk başta birbirlerinden nefret edecekler ama sonrasında aşk işe karışacak. İkiside Liseye gidecekler. Tuana ve Leya önceden tanışıyor olucaklar. Leya eskiden Tuana gibi İzmirde yaşıyordu a...