Pov Izuku
Siedziałem na kanapie i przeglądałem swoje notatki z festiwalu sportowego. W notatniku były zapisane informacje o najróżniejszycg dary i krótkie notatki o ich właścicielach. Izuku z radością przepisywał je na czysto i przy okazji zapisywał swoje domyślenia oraz zdania.
Wokół niego było ciemno a jedyne źródło światła, z którego korzystał to telewizor w którym leciały jakieś randomowa reklamy. Nie przeszkadzało mu to za bardzo, ponieważ wyciszył głos a światło z reklam mimo że ciągle się zmieniało to było przyjazne dla oka. No i zdążył się już przyzwyczaić do tych zmian światła.
Z małym uśmiechem na twarzy przekręcił kolejną stronę w zeszycie i zaczą pisać o kolejnej osobie. Był to Neito. Izuku weshną cicho. Mimo, że Neito ma bardzo uniwersalny i często użyteczny dar to trochę go irytował swoim zachowaniem. Na przykład gdy Ibaraka wygrała z Denkim to odrazu zaczą się śmiać i kpić z ich że taka cudowna klasa przegrała z nimi.
Jednak gdyby usunąć to zachowanie to może by się udało nawiązać z nim dobre relacje.
Neito Monoama
Jego dar to dosłownie Kopia. Starczy że będzie miał momentalny kontakt z drugą osobą. W tedy będzie mógł używać jak chce daru tej osoby przez około pięciu minut. Dar jest bardziej wspanialszy gdy używa jednego daru i płynie używa drugiego(niemoże używać dwóch darów równocześnie)
Taki dar jest użyteczny gdy jest w grupie, ale gdy będzie w pojedynczo bez nikogo w pobliżu to może być porównywany do osoby Quirkless. Pod czas walki widać że nie posiada za dobrej zdolności do walki z odali.
Jednak podczas bitwy kawalerii gdzie był w grupie z łatwością kopiował i używał darów innych.Mając skopiowany dar posiada te same zalety oraz wady. Na przykład gdyby skopiował Dar Aizawy-sensei mógłby wymazywać Quirki innym, ale nie kontrolować szału tak jak Aizawa.
Albo gdyby skopiował dar Tetudedsu to jego wytrzymałość zależała by od ilości posiadanego przez niego żelaza.Izuku wzią łyka wody i pisał dalej.
Jego dar raczej nie ma za dużego wpływu na jego charakter. W końcu Neito jest zwyczajnym człowiekiem. Jest inteligenty, czasem spokojny i ułożony. Ale także sarkastyczny oraz głośny.
Nagle telefon Izuku zadzwonił. Izuku jak poparzony odłożył ołówek po środku zeszytu i chwycił za telefon. Dzwoniła jego Mama. Klikną w zieloną słuchawkę i przyłożył swój telefon do ucha—Halo? —odezwał się pierwszy—Izuku. Dzwonię się zapytać czy już szykujesz się spać. Ostatnio gdy jeszcze byłam w domu nie spałeś do drugiej w nocy—mówiła zmartwiona—Spokojnie mamo, już jestem gotowy do spania. Miałem już brać tabletki na sen—skłamał. Inko odetcheła z ulgą—To dobrze. Tylko nie zapomnij o tabletach na ruję szczególnie gdy będziesz gdzieś wychodził. I zawsze nosz przy sobie jedną paczkę!—przypomniała. Izuku się usmiechną—Dobrze dobrze. Nie zapomnę. A teraz idę spać bo już wziełem tabletkę i jestem śpiący—Skłamał—Dobrze. W takim razie dobranoc synku—pożegnała się—Dobranoc—odpowiedział i się rozłaczył.
Odłożył telefon i weschną—Zapomniałem... Jutro szkoła—mrukną niezadowolony. Oparł głowę o oparcie i przez kilka chwil siedział na kanapie i wsłuchiwał się w ciszę. Przez krótki moment siedział tak bez czynie, ale potym stwierdził, że musi się ruszyć do łóżka. Wstał i powolnym krokiem poszedł do swojego pokoju. Położył się na łóżku, łykną jedną białą tabletkę i popił ją. Wygodnie położył głowę na poduszcze i zamkną oczy.
______________________________________________
Prolog jest bardzo krótki i nie wydaje się by ship był tutaj Neito x Izuku, ale w następnym rozdziale mam zamiar zacząć to rozkręcić(i będzie tak z 2000 słów. Przynajmniej taki jest plan)
Noi chciałam dać tutaj pewen zboczony moment, ale będzie lepiej po tym jak spotka się z Monomą. ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Oi nie wspomniałam o bardzo ważnej rzeczy!
Książkę zaczełam pisać dla _yaoi_bnha_
Na początku miałbyć to tylko one-shot, ale _yaoi_bnha_ zaproponowała bym napisałem książkę i mam nadzieję że ona ciebie zadowoli :3
LeNaTaKpOpRoStU także zgłosiła się pod komentarzem, że z chęcią by to czytała, więc mam nadzieję że ciebie także zadowoli :3Data: 23 maja 2021 roku
Ilość słów: 681
CZYTASZ
Na Zawsze Razem || A/B/O ||
FanfictionOpis książki będzie dopiero gdy będzie więcej rozdziałów. Prolog jest taki meh, ale kolejne rozdziały są już bardziej... Gorące ( ͡° ͜ʖ ͡°) Oraz muszę wspomnieć o tym, że niebyło by tej książki gdyby nie @_yaoi_bnha_ Ona najpierw chciała One-shota...