8.bölüm

1.8K 224 10
                                    


"Ne yani şimdi Seon ho ile Minho flörtleşiyor mu?" Jisung elindeki çikolatadan ısırık aldıktan sonra konuşmuştu.

Hyunjin görüntüden dolayı yüzünü buruşturup "Ağzında yemek varken konuşma" demişti. Jisung kalan çikolatayı hızlıca yemek için hepsini ağzına attı.

O sırada Hyunjin sorusunu cevaplıyordu "Evet, şimdi ne yapacağız Seungmin ile aralarını düzeltemeyecek gibiyiz?"

Jisung ağzındakini yutup gülümsedi "Seungmin'e Minho'nun sevgilisi olduğunu söyleyeceğiz sonra onları rahat bırakalım."

"Minho'nun sevgilisi yok ki amına koyim, Flörtle sevgili farklı şeyler" Hyunjin cebinden peçete çıkarıp Jisung'a uzattı. Çikolatayı yerken dudağına bulaştırmıştı.

Jisung peçeteyle dudağını silip Hyunjin'e planı anlatmaya başladı. "Bak şimdi Seungmin Minho'dan hoşlanıyor, Minho'da Seungmin'den hoşlanıyor ama farkında değil. Seungmin'e eğer Minho'nun Seon ho ile sevgili olduğu bilgisini verirsek ne olacak?"

"Seungmin kıskanıp Minho'yla daha çok kavga edecek"

"Hayır Minho'yu kıskanıp kavga etmeyi kesecek. O sırada Seon ho'yu da baştan çıkarmamız lazım Minho'dan uzak dursun." Hyunjin tekrardan yüzünü buruşturdu.

"Ya cidden birbirlerinden hoşlanıyorlarsa?"

"O zaman zaten ayrılmazlar biz de onlarla uğraşmayı tamamen keseriz. Her neyse onların ilişkisini bırak da yeni çıkan filme benle geliyorsun değil mi?"

🕴️

Bu fice bir sürü bölüm depoladım ama siz şu an style meşgul olduğunuz için yarından itibaren art arda salacağım. Büyük ihtimalle 18 bölüm olacak.

No fight yes kissHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin