9.Vacanta

56 2 1
                                    

        "Sky! Coboara imediat! " Strigatul disperat a lui Connor ma face sa tresar si sa cad buimacita din pat. Injur in gand si cobor adormita scarile.

"Connor, ce mama ma-sii vrei la ora 6 dimineata?" Ii spun in timp ce iau un mar si musc din el.

"Avem treaba, mai bine zis, tu ai treaba!" Isi reia pozitia de pe scaun pe care o avea atunci cand am intrat si soarbe o gura din lichidul maroniu care se odihnea in cana inscriptionata cu "S".

"C-Connor aia e  cana mea? De ce naiba nu iti poti spala cana? Imi folosesti mereu lucrurile. Sper ca nu ai uitat de faptul ca saptamana trecuta mi-ai luat esarfa!" Si cum Connor e Connor ma asteptam la o scuza jalnica din partea lui, dar nu. Stai, ce?

"Da, e cana ta. Faza e ca nu sunt eu cel care a uitat sa spele vasele aseara. Acesta este si motivul pentru care te-am trezit." Si se pare ca mi-a dat peste nas. Incantat de faptul ca nu a ratat o asa oportunitate ma serveste si pe mine cu o cana de cafea.

"Ok, Connor, acum pleaca si lasa-ma sa spal afurisitele astea de vase!"

        Acum cateva zile tocmai m-am batut cu Olivia pentru ceea ce auzisem din gura ei. Nu pot sa cred ca lucrul acela m-a miscat atat de tare incat am fost capabila sa o atac pe amarata aia. Nu vreau sa recunosc ca incep sa tin si mai mult la Connor. Adica pana acum imi era clar, noi doi eram amici si nimic mai mult, dar acum? El e cel care apare mereu acolo cand am nevoie de ajutor si ma simt de parca as fi nevoita sa ii multumesc iar si iar. Dar nici macar nu stiu de ce gandesc in acest fel sau de ce sentimentele conteaza pentru mine. Parca era vorba ca eu nu ma voi indragosti niciodata si nu am de gand sa il las tocmai pe Connor sa fie acel......

Poftim? Tu auzi ce tot indrugi aici? Tu indragostita de Connor?

Ai dreptate, e o tampenie. Nu credeam ca o sa spun una atat de mare, dar se pare ca m-am inselat.

"Skyler! Te grabesti si tu putin? In 2 ore plecam !"

"Plecam? Unde?"

"Tu chiar ai uitat ca matusa Kelly pleaca in excursie? Noi doi trebuia sa mergem si sa avem grija de minunata casuta de pe plaja care ii apartine !"

"Firar! Si cu ce mergem? Luam avionul? Ai cumparat macar bilete?"

"Normal ca am cumparat si da, mergem cu avionul la ora 3, deci la ora 5 o sa ajungem!"

        Dupa ce am terminat de spalat vasele, am mers in camera mea si mi-am facut un "mini" bagaj. In realitate erau aproape toate hainele mele, exceptand 3 bluze si 2 perechi de jeansi. Bine, bine sa nu exageram si cateva rochii si desigur pantofii eleganti. Asa cum era de asteptat la ora 2 am pornit in drum spre aeroport, iar la ora 3 ne aflam deja in avion.

"Imi place la nebunie in avion. Ai sa vezi cat de frumoasa va fi privelistea!" Vocea lui plina de entuziasm seamana cu vocea unui copilas entuziasmat de noua jucarie.

Ce idioata esti, tu ai rau de inaltime!

Oh, mai taci, Connor e aici!

        Avionul porneste si simt cum odata cu el ceva inauntrul meu creste. Senzatia de voma ameninta si ea, iar eu sunt in universul meu paralel calarind un unicorn roz. Speriata il prind usor pe Connor de brat si inchid ochii. Acesta ma trage in bratele sale si ma cuprinde un sentiment de siguranta. Imi sprijin capul pe umarul sau si raman nemiscata inhaland un parfum atat de placut.

Din perspectiva lui Connor:

        O priveam si nu imi puteam lua ochii de la ea. Ce imi faci tu mie, Skyler? Nu ai idee de cate ori te-am privit pe furis. Si felul in care s-a panicat si m-a prins de brat. Nu pot sa descriu starea pe care o am. Sunt fericit ca nu are un prieten, sunt fericit ca sta mereu in preajma mea si ma simt norocos deoarece sunt primul care o vede ciufulita si desculta dimineata. Ea e totul pentru mine, zambetul acela minunat si inocent, buzele acelea sarutabile pe care nu le-am sarutat pana acum. Sunt gelos doar cand ma gandesc ca altii le-au sarutat. Nimeni nu le merita, imi apartin, imi apartin mie si imi doresc atat de mult sa le sarut, dar oare as face bine?

"Mmm, Connor, am ajuns?" Si uite ca ma intrerupe si ma readuce cu picioarele pe pamant, ma rog, cu picioarele in avion, practic deasupra norilor.

"Nu, inca nu am ajuns. Iti e mai bine? Vrei sa bei putina apa?"

"N-Nu, nu vreau apa! Vreau sa ajungem mai repede la matusa Kelly!" Se vede clar faptul ca ii e frica de inaltime.

"Ok, atunci ce ar fi sa mai dormi putin? Am sa te trezesc eu cand ajungem!"

***

        Iata-ne ajunsi in California. Acum ca am revenit pot spune cu mana pe inima ca ador locul acesta. Matusa Kelly avea o casa destul de mare, dar totusi simpla. In jurul acesteia erau putine deoarece oamenii vin aici mai mult in vacanta, dar pentru ca noi avem vacanta de vara si era sezonul in care oamenii veneau, noi trebuia sa avem grija de casa in lipsa matusii noastre care trebuia sa plece pentru a rezolva cateva afaceri in alta tara.

"Woa, Connor, priveste ce frumos!"

        De cum am ajuns acolo, primul lucru pe care l-a facut Sky a fost sa se descalte si sa intre in apa. Nici macar nu observa locuintele imense care erau asezate in fata ochilor ei. Poate acesta este unul din sutele de lucruri pe care le ador la ea. Adora simplitatea si se bucura de lucruri marunte. Era o adevarata incantare pentru ochii mei imaginea pe care o aveam in fata. Mintea mea picta deja un tablou care contine aceasta amintire atat de frumoasa. Purta o pereche de pantaloni scurti, iar parul ii cadea neglijent pe umeri.

"Connor, vino si tu! Apa e minunata!"

"Nu stiu ce sa zic, Sky. Eu nu sunt genul de persoana care se bucura de asemenea lucruri, in plus am fost aici de multe ori."

"Te rog, pentru mine!"

D.p.d.v Sky:

        Paseam desculta pe nisipul fin, iar valurile imi gadilau talpile de fiecare data cand atingeau nisipul fierbinte. Era o senzatie unica si imi doream sa simt acest lucru in permanenta. Ma bucur ca mi s-a alaturat si Connor. Nu l-am mai vazut de mult zambind si ma bucur ca eu sunt cea care a reusit sa-i rapeasca acel zambet minunat. Imi place aici si ma bucur foarte mult ca si Connor imi e alaturi.

"Sky, ar trebui sa intram, nu crezi?" Vocea sa ma trezeste din visare.

"Sigur, haide sa intram. Connor, dar...."

"Dar ce?"

"Imi e rusine. Nu ti-am intalnit niciodata matusa in realitate. Cred ca ne-am vazut o singura data la web."

"Din pacate, matusa a plecat cu 3 ore inainte sa ajungem noi. Deci, nu ai cum sa o vezi. Poate o vei vedea cand se intoarce."

"Ok, atunci sa intram!"

Love you, idiot!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum