13.Bölüm

1.7K 220 122
                                    


"Kaysana ayı tüm yatağı kaplamışsın" Jisung Hyunjin'i ayağıyla dürtükleyerek ittirmiş yanına yatmıştı. Hyunjin ona kaşlarını çatarak bakıp Jisung'a doğru yan döndü.

"Senin annen nasıl izin verdi benim evime gelmene?"

Jisung da Hyunjin'e doğru yan dönmüş ona öpücük atmıştı "Hyunjin azmış beni çağırıyor dedim siktir git dedi".

Hyunjin bu tepkisine gülmeye başlamış gülerken de Jisung'un omzuna vurmuştu "Daha çok vuracaksan omzumu çıkartıyım yani ne istiyorsun güzelim omzumdan?"

Hyunjin omzuna vurmayı bırakıp gülmesini bastırdı. "Ee buraya geldin de ne yapacağız biz?"

"Film izleyelim sonra oyun oynayalım ve uyuyalım güzel plan."

"Çok sıradan ve sıkıcı" Hyunjin yan dönmeyi bırakıp sırt üstü yatmıştı. Gözleri tavandaydı.

"Sensin çok sıradan ve sıkıcı" Jisung da Hyunjin'i taklit edip sırt üstü yattı.

"Jisung sence Minho ve Seungmin sevgili olmuş mudur?"

"Hayır, o kadar yumruğun üstüne hemen sevgili olmaları garip olur." Hyunjin hafifçe gülümsedi.

"Birbirleriyle kavga eden iki kişinin sevgili olma süreci yavaş geçiyorsa birbirleriyle yakın arkadaş olan iki kişinin sevgili olma süreci nasıl geçer?" Jisung bu cümlenin neden kalbini hızlandırdığını bilmiyordu.

  Tekrar yan dönüp Hyunjin'in yandan profilini inceledi, ne zamandan beri dağ ayısı arkadaşı bu kadar güzel gözüküyordu. Hyunjin de onun gibi yan dönmüş yüzleri iki arkadaş için fazla yakın olmuştu.

"Deneyerek öğrenelim mi Hyunjin?" Hyunjin ne olduğunu anlamadan dudaklarına bastırılan dudaklarla hareket edemedi.

Jisung öpmek yerine sadece dudaklarını dokunduruyordu. Yutkunmuş geri çekilmişti.

"Şey benim annem aslında siktir git demedi, sakın gitme dedi de yani ben eve döneyim. Hoşçakal görüşürüz bay bay" Aklına ne geldiyse sıralayıp odadan çıktı Jisung.

Hyunjin olayın şokunu hala atlatamamış bir süre olduğu yerde yatmıştı. Aklında ise günlerce editlerde gördüğü söz yankılanmıştı.

"Two best friends in a room they might kiss"

🕴️

Bu fic niye hala yayında bilmiyorum ama galiba kendime işkence için

No fight yes kissHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin