𝐿𝐸𝑆𝑆𝑂𝑁 𝐼 - 𝑇𝐻𝐼𝑆 𝐼𝑆 𝑊𝐻𝐴𝑇 𝑀𝐴𝐾𝐸𝑆 𝑈𝑆 𝑁𝑌𝑀𝑃𝐻𝐸𝑇𝑆

49 0 0
                                    


𝐴𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑎𝑙𝑘 𝑡𝑜𝑤𝑎𝑟𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑎𝑑𝑑𝑟𝑒𝑠𝑠 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑎𝑚𝑝ℎ𝑙𝑒𝑡, 𝑡ℎ𝑒 𝑁𝑦𝑚𝑝ℎ𝑒𝑡 𝑆𝑐ℎ𝑜𝑜𝑙, 𝑦𝑜𝑢 𝑠𝑒𝑒 𝑎 𝑡𝑎𝑙𝑙, 𝑒𝑙𝑒𝑔𝑎𝑛𝑡 𝑐ℎ𝑒𝑟𝑟𝑦 𝑝𝑎𝑡𝑡𝑒𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑏𝑢𝑖𝑙𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑝𝑎𝑖𝑟 𝑜𝑓 ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡-𝑠ℎ𝑎𝑝𝑒𝑑 𝑠𝑢𝑛𝑔𝑙𝑎𝑠𝑠𝑒𝑠 𝑡𝑜𝑝𝑝𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡. 𝑌𝑜𝑢 ℎ𝑒𝑎𝑑 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒, 𝑠𝑒𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑒𝑎𝑟𝑙𝑦 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑐𝑙𝑎𝑠𝑠. 𝑅𝑜𝑜𝑚 410, 𝑦𝑜𝑢𝑟 𝑔𝑢𝑖𝑑𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑑. 𝑌𝑜𝑢 𝑒𝑛𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚, 𝑠𝑒𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑟𝑒𝑑 𝑑𝑒𝑠𝑘𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑐ℎ𝑒𝑟𝑟𝑦 𝑝𝑎𝑡𝑡𝑒𝑟𝑛𝑠 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑙𝑙𝑠. 𝐸𝑎𝑐ℎ 𝑐ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑖𝑠 𝑝𝑙𝑢𝑠ℎ. 𝐴𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑐𝑡𝑒𝑟𝑛, 𝑖𝑠 𝑎 𝑠𝑙𝑖𝑚 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔 𝑤𝑜𝑚𝑎𝑛 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑒𝑑𝑖𝑢𝑚 𝑏𝑟𝑜𝑤𝑛 𝑠𝑘𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑖𝑛 𝑚𝑖𝑙𝑘𝑚𝑎𝑖𝑑 𝑏𝑟𝑎𝑖𝑑𝑠. 𝑆ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑒 𝑎 𝑠ℎ𝑜𝑟𝑡 𝑠𝑢𝑛𝑑𝑟𝑒𝑠𝑠 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑛𝑎𝑚𝑒𝑡𝑎𝑔 𝑠ℎ𝑎𝑝𝑒𝑑 𝑙𝑖𝑘𝑒. 𝐴 𝑐ℎ𝑒𝑟𝑟𝑦, 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑑, "𝑀𝑖𝑠𝑠 𝐶ℎ𝑒𝑟𝑟𝑦."


"𝐴𝑡𝑡𝑒𝑛𝑡𝑖𝑜𝑛 𝑔𝑖𝑟𝑙𝑠, 𝑎𝑡𝑡𝑒𝑛𝑡𝑖𝑜𝑛," 𝑆𝑎𝑖𝑑 𝑀𝑖𝑠𝑠 𝐶ℎ𝑒𝑟𝑟𝑦. "𝑇𝑜𝑑𝑎𝑦, 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑙𝑒𝑎𝑟𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑎𝑠𝑖𝑐𝑠 𝑜𝑓 𝑛𝑦𝑚𝑝ℎ𝑒𝑡𝑖𝑐𝑖𝑠𝑚." 𝐴𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑛, 𝑠ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑔𝑎𝑛 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘𝑏𝑜𝑎𝑟𝑑, 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒  𝑟𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑓𝑓 𝑜𝑓 𝑖𝑡.


1. 𝑊ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑠 𝑎 𝑁𝑦𝑚𝑝ℎ𝑒𝑡? 𝐴 𝑁𝑦𝑚𝑝ℎ𝑒𝑡 𝑖𝑠 𝑎 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑜𝑟 𝑡𝑒𝑒𝑛𝑎𝑔𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑡 ℎ𝑎𝑠 𝑝𝑟𝑒𝑐𝑜𝑐𝑖𝑜𝑢𝑠 𝑞𝑢𝑎𝑙𝑖𝑡𝑖𝑒𝑠, 𝑠𝑡𝑦𝑙𝑒 𝑜𝑓 𝑑𝑟𝑒𝑠𝑠, 𝑎𝑛𝑑 𝑎𝑡𝑡𝑖𝑡𝑢𝑑𝑒. 𝐴𝑛𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑐𝑎𝑛 𝑏𝑒 𝑎 𝑁𝑦𝑚𝑝ℎ𝑒𝑡, 𝑛𝑜 𝑚𝑎𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑒 𝑟𝑎𝑐𝑒, ℎ𝑒𝑖𝑔ℎ𝑡, 𝑒𝑡𝑐.

2. 𝐴 𝑁𝑦𝑚𝑝ℎ𝑒𝑡 𝑚𝑜𝑠𝑡 𝑜𝑓𝑡𝑒𝑛 ℎ𝑎𝑠 𝑎 𝑣𝑖𝑛𝑡𝑎𝑔𝑒 𝑠𝑡𝑦𝑙𝑒 𝑜𝑓 𝑑𝑟𝑒𝑠𝑠, 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑤𝑒 𝑎𝑟𝑒 𝑜𝑓𝑡𝑒𝑛 𝑟𝑒𝑣𝑒𝑎𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑤𝑎𝑦 𝑖𝑡 𝑖𝑠 𝑤𝑜𝑟𝑛. 𝑁𝑦𝑚𝑝ℎ𝑒𝑡𝑠 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑤𝑒𝑎𝑟 𝑎𝑛𝑦 𝑐𝑙𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑠 𝑡𝑜𝑜 𝑚𝑎𝑡𝑢𝑟𝑒, 𝑛𝑜𝑟 𝑡𝑜𝑜 𝑐ℎ𝑖𝑙𝑑𝑖𝑠ℎ. 𝑊𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑦 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑖𝑑𝑑𝑙𝑒, 𝑑𝑒𝑝𝑒𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑜𝑢𝑟 𝑖𝑛𝑑𝑖𝑣𝑖𝑑𝑢𝑎𝑙 𝑁𝑦𝑚𝑝ℎ𝑒𝑡 𝑡𝑦𝑝𝑒, 𝑤ℎ𝑖𝑐ℎ 𝐼 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑒𝑥𝑝𝑙𝑎𝑖𝑛 𝑙𝑎𝑡𝑒𝑟 𝑡𝑜𝑑𝑎𝑦.

𝑀𝑖𝑠𝑠 𝐶ℎ𝑒𝑟𝑟𝑦 𝑡ℎ𝑒𝑛 𝑝𝑜𝑠𝑡𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑎 𝑝𝑖𝑐𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑜𝑓 𝑎 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑔𝑖𝑟𝑙 𝑖𝑛 𝑎 𝑟𝑒𝑣𝑒𝑎𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑢𝑡𝑓𝑖𝑡.

"𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝐿𝑜𝑙𝑖𝑡𝑎, 𝑜𝑟 𝐷𝑜𝑙𝑜𝑟𝑒𝑠. 𝑆ℎ𝑒 𝑖𝑠 𝑎 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑒𝑥𝑎𝑚𝑝𝑙𝑒 𝑜𝑓 𝑎 𝑁𝑦𝑚𝑝ℎ𝑒𝑡, 𝑖𝑛 𝑓𝑎𝑠ℎ𝑖𝑜𝑛 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑎𝑖𝑟𝑠𝑡𝑦𝑙𝑒."

3. 𝐴𝑠 𝑦𝑜𝑢 𝑐𝑎𝑛 𝑠𝑒𝑒, 𝐿𝑜𝑙𝑖𝑡𝑎 ℎ𝑎𝑠 𝑜𝑛 𝑎𝑛 𝑜𝑓𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑡𝑜𝑝, 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑎 𝑝𝑎𝑡𝑡𝑒𝑟𝑛, 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑖𝑔ℎ-𝑤𝑎𝑖𝑠𝑡 𝑠ℎ𝑜𝑟𝑡𝑠. 𝑇ℎ𝑜𝑠𝑒 𝑎𝑟𝑒 𝑁𝑦𝑚𝑝ℎ𝑒𝑡 𝑠𝑡𝑎𝑝𝑙𝑒𝑠.

𝑀𝑖𝑠𝑠 𝐶ℎ𝑒𝑟𝑟𝑦 𝑝𝑎𝑢𝑠𝑒𝑑.

4. 𝐿𝑜𝑙𝑖𝑡𝑎 𝑖𝑠 𝑖𝑛 𝑎 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑛𝑎𝑚𝑒. 𝐶𝑜𝑛𝑡𝑟𝑎𝑟𝑦 𝑡𝑜 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑎𝑦 ℎ𝑒𝑎𝑟, ℎ𝑒𝑟 𝑠𝑡𝑜𝑟𝑦 𝑖𝑠 𝑎 𝑝𝑟𝑒𝑑𝑎𝑡𝑜𝑟𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑎𝑑 𝑜𝑛𝑒, 𝑎𝑛𝑑 𝑛𝑜𝑡 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 𝑙𝑜𝑣𝑒.


𝑀𝑖𝑠𝑠 𝐶ℎ𝑒𝑟𝑟𝑦 𝑐𝑒𝑎𝑠𝑒𝑑 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔, 𝑠𝑚𝑖𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑏𝑒𝑙𝑙 𝑟𝑎𝑛𝑔. 𝑌𝑜𝑢 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑 𝑢𝑝, 𝑡ℎ𝑎𝑛𝑘 ℎ𝑒𝑟, 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑒𝑎𝑣𝑒 𝑐𝑙𝑎𝑠𝑠 𝑓𝑜𝑟 𝑙𝑢𝑛𝑐ℎ.

Miss Cherry's Nymphet School - A guide to be a NymphetWhere stories live. Discover now