11. Poglavlje

2.8K 180 21
                                    

Ellenor

Drhtim dok njegov pogled skida sloj po sloj s mene. Osjećam da napokon radim nešto ispravno, upravo ću dozvoliti Demonu da mi da sve, da mi pokaže kako je to voditi ljubav i uživati. Kako je to primati nešto natrag.

- Skini sve s sebe. - njegove riječi po meni se preljavaju kao med, cijela drhtim dok otkopčavam hlačice i spuštam ih niz svoje noge.

Glasno režanje ozvoni tihom prostorijom dok se ispravljam i ostajem u grudnjaku i gaćicama.

- Nadam se da nećeš zapaliti pola susjedstva. - kroz osmijeh kažem dok gledam njegove ruke na kojima pucketaju valovi vatre i nježno ju pruži prema meni. Bez oklijevanja stavljam svoj dlan u njegov i oko nas sve utihne dok polako spušta glavu, spaja nam nos i tiho me gleda.

- Ja. Te. Nikada. Povrijediti. Neću. - govori svaku riječ polako dok mi niže poljubce preko obraza niz vrat. Drhtim dok se njegove vrele ruke petljaju oko meni i snažno me stisne za guzicu.

- Moja slabost, moje slomljeno srce, moj život. - nastavlja mi šaputati riječi dok se naginje i polako diže ruku s mojih kukova prema grudima.

Cijela drhtim kada povlači košarice i otkrije moje grudi, njegova velika ruka uzme moju bradavicu među prste i nježno protrlja između svojih prsta. Glasan piskutavi zvuk zadovoljstva sleti s mojih usana dok zabacujem glavu unatrag i tražim još.

Prvi put osjećam ovo, prvi put čisto zadovoljstvo pali moje tijelo, gorim dok trebam i želim više.

- Reci mi Vražice, šta želiš prvo da ti radim? - spušta usne i blago usisa moju bradavicu u svoje usne. - Da li želiš da te odmah skinem i žestoko jebem? Ili želiš da ližem tvoje tijela kao jebeni sladoled?

Drhtim na njegove riječi dok valovi vatre prijete da će me odvesti u sami centar pakla.

- Imam ideju, ići ću polako. Dati ću ti sve, želim da sutra dok budeš hodala svaki korak te podsjeti čiji je kurac bio u tebi.

Nisam sigurna da li dišem, dali sam živa, samo se nadam da ovo ne sanjam, brzo zatvorim oči i snažno se  uštipnem za bedro, cijela drhtim kada otvorim oči i Demon spušta glavu do mojih grudi, gledam ga dok me zaneseno sisa, a zatim se blago osmjehne dok svoje usne miče i pokazuje mi da bradavicu sada drži između svojih zuba.

- Da vidimo koliko te bol pali? - zatim me blago ugrize i glasno vrisnem dok se napinjem.

- Pojesti ću te. - kaže žestoko dok naglo moje tijelo podiže na svoje ruke, nosi me prema krevetu i nježno me spusti na sredinu. Slinim nad njegovim tijelom dok brzim pokretom trga majicu s sebe, moje oči nikada nisu vidjeli savršenijeg muškarca, vatrenog čvrsto isklesanog neodoljivog demona. Njegovo isklesano tijelo se napinje dok se spušta do mene i nježno mi razmake noge.

- Umirem od želje da saznam tvoj okus. - iste sekunde spušta glavu i snažno me poliže preko gačica. Bacam tijelo na jastuke dok se pokušavam uloviti za nešto, kao da pokušavam spasiti svoj život od ovolikog zadovoljstva, od ovolike nježne pažnje. Moje tijelo nije naviklo na ovo, ali uživa dok me Demon nastavlja zadovoljavati s svojim vatrenim jezikom.

Pomiče mi gaćice u stranu i stavlja jedan prst u mene dok mu se jezik zaustavlja na mom klitorisu, snažno ga sisa i osjećam da će me srce izdati, pokušavam pobjeći od njegovih nastraja ali postaje još žešći i onaj trenutak kada i drugi prst stavi u mene vrisak mog svršavanja ozvoni cijelom sobom. Dišem glasno kao da sam trčala maraton dok polako napuštam oblak zadovoljstva gdje me je Demon postavio.

- Tako si ukusna. - vadi prst iz mene i gledam ga dok ih stavlja u svoje usne i glasno usiše. - uskusnija od meda.

Njegov pogled gori ma cijeli je vatren dok se naginje preko mene i nježno spušta svoje usne na moje. Gubim kontrolu dok mu se primičem bliže i iz slatkog poljubaca sve postaje još vatrenije, njegove ruke se pletu oko mene dok nas okreće i pogiže mene u svoje krilo.

Demon 🔚🔚🔚🔚Donde viven las historias. Descúbrelo ahora