שעותיו האבודות של קווין

1K 137 140
                                    

ברוכים הבאים לפרק הכי קרינג'י שתקראו אי פעם.
מכירים את הסדרה אווטאר? אם אתם איכותיים אז התשובה היא כן.
אז פה, בדומה לאווטאר שעשו פרק שנקרא 'ימיו האבודים של אפה' (הפרק הזה שמראים מה קרה לו בימים שהוא נחטף), אני עושה אחד כזה לקווין בשיא המתח כי אני כלבה (וגם כי זה חשוב לעלילה) תהנו.
-

קווין פלט גרגור חתולי והתמתח במקומו. אור הירח השקיף מן שמשת המסוק ועיניו הבהירות מצמצו פעמיים לפניי שסרק את סביבתו במבט חושד. הוא לא זיהה את האזור.

מבלי להתלבט יותר מידי הוא קם ממקומו וירד מן ריפוד המושב אל הרצפה הקרה של המסוק ממנה קפץ אל מחוץ לדלת שהושארה פתוחה. אוויר הלילה הקריר פילח את ריאותיו ולפי ריח הסביבה הסיק שעוד לא היה פה מעולם. הוא לא נלחץ יותר מידי. חתול כמוהו, שהיה תחת בעלותו של סוכן מוסד עם חיבה מוגזמת אליו, טייל כבר ברחביו העולם ולמד לא להתרגש יותר מידי כשמצא את עצמו במדינה זרה ללא הארי.
בניעור קל של פרוותו הוא החל לצעוד בקלילות על הדשא הרך עד שהגיע להתחלה של רחוב ריק מאנשים. הוא זיהה את ריח הבושם של בעליו ונעצר במקומו לכמה רגעים לפניי שהחליט בהחלטה ספונטנית לעקוב אחריי הריח המוכר. בטיפופים מהירים וללא הרבה התלבטות, החתול האידיוט מצא את עצמו עומד מול בית ענק ומעט מאיים כעבור לא פחות משתי דקות.

ריחו של הארי הסגיר שהיה בתוך הבית שעמד מולו, אך קווין לא הצליח להבין כיצד נכנס לשם. חוסר הידיעה תסכל אותו והוא פלט יללה מצוברחת.
רק כעבור כמה דקות של בזבוז זמן בשביל הכניסה הוא החליט להתגנב מתחת לגדר על אף שהיה ברור שלא כך בן האנוש המשגיח עליו נכנס.

ושוב, בצעדים זהירים ובשקט מושלם, החתול השתחל בין רווחים וסדקים עד שכפות רגליו נגעו ברצפת שיש קרה באמצע סלון שלא הכיר. מבלי להתמהמה הוא עקב אחריי שביל הריח שהוביל אותו בין החדרים הריקים בעודו משער בטיפשות לאן נכנס בכל פעם.

הוא נעצר באמצע מסדרון ריק כששמע קול לא מוכר מידי, אך ששמע לא מזמן. הוא מיהר להיכנס מתחת לשידה שמצא וקפא במקומו.
"מה זאת אומרת ראית חתול באחוזה? אני שונא חתולים תדאג שהחיה המטונפת הזו תעוף מפה ג'פרי" קולו התוקפני של ג'ק נשמע, "כן שמעתי שהם נכנסו תודה רבה על העדכון" נימת טונו התחלפה למזלזלת, "לאלא מה אתה חושב שיקרה אם נעשה את זה? זה יהיה אסון" הקול התקרב, "אני אומר שניתן להם להבין את זה לבד, הם עדיין חושבים שאתה הראש של כל הדבר הזה" הוא גיחך ועבר את השידה מבלי להבחין בחיה הלא שייכת, "ברור שאתה לא אידיוט אחד!" הוא קרא. "אני יודע. בסדר. לא זה לא יהיה ככה. אל תרחם עליו" הקול הלך והתרחק, "לואי תמיד היה פתי בקטעים האלו.." וקווין יצא מטווח השמיעה שלו.

גייז בשחור // לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now