Hoşgeldiniz

82 3 2
                                    

Kalp kırıntıları

Her gece varlığına dua ettiğiniz insanlar sizin de canınızı yaktı dimi ? Hemde fazlasıyla hemde hiç uğruna belki de değmeyecek insanlar uğruna neyin uğruna olduğunun canı cehenneme sonuçta canımız yandı dimi ?

O bi yana siz bi yana biz yok ortada..

Aynı gökyüzü aynı şehir belki aynı sokak aynı okul ama ayrı ayrı iki insanlar olarak yaşamak da zor geliyor insana yutkunamıyor mesela onunla ilgili bişey duyunca yada gözleri doluyor onu görünce kokusunu alınca burnunun yanmasından bahsetmiyorum bile .. Sahi bunları yaşayacak kadar çok sevmemizin karşılığı sizcede bu kadar mıydı ?

Biz kızlara sorarsanız değildi..

Yaşattığımız hiçbişeyin karşılığı  her gece o başımızı koyduğumuz yastığın ıslanması olmamalıydı. Yada onunla ilgili bişey öğrendiği zaman canı yanmadan gülüp geçebilmeliydi ama asla karşılığı bu kadar acı olmamalıydı , bu kadar can yakmamalıydı.

Ve siz bayım yaşattığınız ne varsa yaşamanız dileğiyle.

Evet biz sizin için her gece ağlarken size bişey olmasın diye dua ederken sizin için şüphe duyarken siz hayatınızı önemsemeyen insanlar için sizin uğrunuza ölebilecek insanları kaybetmeyi göze aldınız. Dilerim canınız bizimki kadar çok yanar..
Çünkü siz ;
Bizim kadar ağlamadınız,
önemsemediniz , önemseyen insan adam yerine koyulmazdı size göre aslında tam bi akıllanmaz hayvansınız.
Siz bizim kadar önemsemediniz,
Çünkü biz sizin için sünnettik sizse bizim için farzdınız. Biz sizin için olmasak da olurduk ama siz bizim için olmazsa olmazımızdınız. Ama siz bunu bi türlü fark edemediniz..

Yakındır umarız yaşadıklarımızı yaşamanız.

Hiç böyle gece yatarken bi anda ona sarılır gibi yastığa sarıldınız , huzur bulup uyudunuz mu , yada yanınızda o varmış gibi yorganı sırf o üşümesin diye onun üzerine de örttüğünüzü düşündünüz mu ? Evet bunları düşündüğümüz için kaybeden taraf olduk her zaman oysa hiç umursamayan taraf olsaydık herkesten çok değer görür herkesten çok sevilirdik ama biz öyle insanlar olmadığımız için hep üzülmeye layık görüldük.

Oysa biz onları bunlar için mi sevmiştik ?

Kim istemez ki hayatındaki erkek ile sokakta el ele gezmeyi kosusturmayı , aynı tişörtleri aynı gömlekleri giyip gezmeyi , anneleri ile tanışmaya gitmeyi , onunla aynı evde olup ona yemek yapmayı yemeğin makarna olması ile onunla öpüşmeyi , romantik bir ortamda onunla öküzlük yapıp sonunda ona sarılmayı kim istemez ki ? Yada hangi kız istemez ki onun göğsünde uyuyup onunla uyanmayı..

Dileriz döktüğümüz her damla göz yaşlarımıza cehennemde muhtaç olursunuz ..

Hanginizin hakkı vardı bunu yaşatmaya bize hanginizin yetkisi vardı bize bunları yaşatmaya hiçbirinizin ama bu yüzü biz verdik size , biz sizi gönlümüzün en üst mertebesine yer vermekte hata yaptık. Emin olabilirsiniz bunu size yapmasaydık şuan biz değil siz düşünür olurdunuz..

Hangimiz sevmedik çılgınlar gibi
Sahi dimi hangimiz onlar için canımızı vermekten korkardık hangimiz onların üzülmesini isterdik , ona zarar gelecekmis gibi korkmadan rahatça yaşardık ben size soyleyim hiçbirimiz .. Eğer zaten biz bunları yapabilmis olsaydık her gece biz acı çekmez her gece olmayacak duaya amin demezdik.

Oysa seni dualarıma katacak kadar çok sevmiştim..

Sevginin kalp kesen parçalarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin