0.0

28.9K 1.1K 220
                                    

Selam, yeni abi/aile kurgumla sizlerleyim.

Altı çizili konuşmalar işaret dili. Ama doğuştan olmadığı bir kaza sonucu konuşamadığı için duyabiliyor.

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

İyi okumalar dilerim...

29.05.2021/Cumartesi

🌼

Yazar'dan

Kadir Bey hastaneden çıkmış evine gidiyordu. Oğulları Lodos ve Rüzgar'ın bugün nöbeti vardı. Onlarda doktordu. Kadir Bey ışıklarda durduğunda bilinmeyen bir numara aradı. Kadir bey ışıklar yanmadan telefonu arbaya bağlayarak hoparlörü açtı.

"Alo, Kadir Tunalı ile mi görüşüyorum?"

"Evet, buyrun."

"Ben Sözcü Hastanesinden arıyorum. Adım Ahmet Aydın. 16 yıl önce yapılan doğumda iki ikiz bebek karışmış. Dosyaları düzenleyen hemşiremiz fark etti. DNA testi için hastanemize gelmeniz gerekiyor."

Kadir Bey duydukları karşısında şok geçirmiş ve ani bir frenle arabayı sağa çekmişti. Nasıl olabilirdi? Ailesi o çocuklar tarafından bir sürü zarar görmüştü. Bunu onlara nasıl anlatacaktı. Kadir Bey telefondaki adamı daha fazla bekletmeden konuşmaya geri döndü.

"Tabii... tabii ki biz geliriz de, nasıl böyle bir şey olmuş? Yani bebekler nasıl karışır? Bunca yıl fark etmediyseniz şimdi birden nasıl fark edebilirsiniz aklım almıyor."

"Bebekleri karıştıran hemşiremizle görüştük, iki ailenin de bebeklere isimlerini doğdukları gibi vermediğini ve Kaya ailesi Çiçek ve Çınar ismini verdiğinde sizin bebeklerinizin künyelerine yanlış isimleri yazdığını söyledi. Hemşiremize hastane adına dava açtık gereken yapılacaktır."

"Peki, diğer aile ile görüştünüz mü?"

"Hayır ulaşamadık, çünkü İrem Kaya ve Kemal Kaya yedi yıl önce geçirdikleri bir kazada vefat etmişler. Çiçek ve Çınar yetimhanede kalıyorlar. Yetimhanenin müdürü ile görüştüm yarın DNA testi için hastanemize gelecekler."

Kadir Bey duydukları ile daha da üzüldü. Kendi çocukları ondan uzakta büyümüştü ve yanında büyüyen çocukların bir ailesi yoktu. Ölmüşlerdi. Kadir Bey onları yetimhaneye bırakamazdı gerekirse yanında büyütürdü.

"Anladım. O zaman bende ailem ile konuşayım geliriz yarın."

"İyi günler."

"Size de."

Kadir Bey telefonu kapattıktan sonra derin bir nefes verdi. Bu olanlara Ece ve Cem nasıl tepki verecekti bilmiyordu. İkizlerle pek anlaşamasa da sonuçta onlarda çocuktu ve etkilenebilirlerdi. Özellikler büyük çocukları Rüzgar, Lodos ve Poyraz nasıl tepki verecekti hiç bilmiyordu. Ece ve Cem ile anlaşamaz sürekli kavga ederlerdi. Birde karısı Bahar hanım vardı. Ona ne diyecekti?
Kafası çok karışıktı.

𝐴𝐻𝑅𝐴𝑍 || 🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin