Десет минути след като се приготвих Камерън дойде. Нямахме време и затова направо тръгнахме към студиото. Там ни посрещна Рая ( водещата на предаването) и веднага започнахме с интервюто. Чак сега се сетих че не можем просто да кажем:
Ами нашите ни принудиха. А после ние се влюбихме и за това ще се женим.
Ужас с Кам не бяхме говорили за това.- И така дами и господа днес ме с най скандалната двойка в момента.
Известната моделка Катрин и доскорошният блей бой и шеф на компания " ELITE"(. Компанията на баща му) Камерън Далас. Добре дошли. Радвам се че приехте да сте мои гости.- обърна се към нас.
Чакай малко не знаех че Кам вече е заел мястото на шеф във фирмата им.- Здравей, Рая. За нас е удоволствие- отвърна и той и постави ръка върху моята.
- Така мен както и зрителите ни ни мъчи един въпрос? Как решихте всичко толкова бързо. До преди да обявите годежа никой не знаеше че имате някакви взаимоотношения.
- Всъщност не е от днес за утре. С Камерън имахме връзка около половин година преди да ми предложи.- Опитах се лъжата да звучи възможно най обедително.
- Това е новина дами и господа. А защо почитателите ви разбират чак сега?
А сега какво да кажем. Боже мисли!!! Защо,, защо!?
- Пазехме го в тайна. Не искахме да се разчува много.Само най близките ни знаеха.- отговори и Кам спасявайки ситуацията.- Семействата ви как възприеха връзката ви. Одобряват ли?- продължи да любопитства
- Семействата и на двама ни още в началото приеха новината много добре. Сега с нетърпение очакват сватбата.- каза отново миличкия ми годеник.
- обмисляли ли сте темата за деца, защото едно дете може да навреди много за кариерата на Кат.- попита ни Рая.
Сега като се замисля никога не сме коментирали това. Дали искам дете от Камерън? Да със сигурност. Но дали искам сега?
След като се замислих в съзнанието ми изникна най прекрасната гледка. Аз, Камерън и едно малко момиченце. Нашето момиченце. Играейки си в двора на къщата. Гонейки се пръскайки с вода, с най големите усмивки.- Същност още не сме мислили върху темата за децата- спаси положението Кам изваждайки ме от транса в който бях изпаднала.
Ако не го познавах бих казала че изобщо не е нервен,но само по начина по който стискаше ръката ми ми ставаше ясно че се е притеснил.
- Добре, а когато това се случи вие ще съобщите ли на феновете си?
- Със сигурност няма да кажем веднага. Ще разберат когато започне да си личи- казах бързо зада може по бързо да се махаме от тук.
- Добре спираме с тези въпроси дотук. Сега ще ви задавам въпроси на които и двамата трябва да отговорите. Готови- попитани а ние и кимнахме- Ревнувате ли се?
- Да- казахме в един глас и двамата.
- Одобрявате ли провесията на половинката си?
- Да
- Да- Харесваш ли брат и/ сестра му?
- Да- казахме и двамата заедно
- плаж или планина
- И двете- казах аз.
- С една идея повече плаж- призна си Кам.- Любима храна на половината ви?
- Неговата е пица - отговорих напълно сигурна.
- Вярно е. А нейната е сладоледа- каза .
- Катрин вярно ли е?
- Да
Продължихме с някакви такива въпросчета още около половин час. След което си тръгнахме.
Камерън успя да ме убеди да си останем двамата в нашата къща. И ето ни сега. Аз вече облечена в една негова тенискаСгушила се в него на големия диван. Исках да говорим за темата за деца, но мисля че днес достатъчно ни се насъбра. Ще го оставя за утре.
Авторска бележка
Е нова тема за разговор. В следващата глава ще разберем какво мислят нашите герой.
Според вас Рая прекалено лични въпроси ли задава и дали ще я има и за напред в историята.Обичам вииии❤️❤️❤️❤️
VOCÊ ESTÁ LENDO
My bad Boy
RomanceТя е популярна богата и най голямата красавица в университета. Обичаща власта и бързите скорости. Момиче което ще мине през всичко за да постигне целта си. Той също популярен, красавец с много пари. Властен и решителен. Какво ще стане когато род...