Прочутият математик питагор, е създал науката нумерология. Йохан Кеплер, прочутият астроном и математик, имащ доста открития в астрологията ([http://yasnovidec1.com/indexd/karti.html гадаене онлайн]). Възможно ли е тези велики математици и астрономи да са в грешка за едни неща и да са напълно прави за други?
Астрологията е учение за звездите, и се основава на вярването, че положението на планетите и звездите в небето повлиява над човешкият живот. Така както във всяка една работа, колко точен е хороскопа зависи от човека, който го създава. Неточен хороскоп би могъл да стане при неправилно тълкувание от астролозите, или заради неточна информация за дата и час на рождение от този, за който се изготвя хороскопа. В края на краищата, прогнозите се пораждат от изчисления за положението на планетите.
Точен ли е дневният хороскоп за всички от еднаква зодия?По принцип е вярно, обаче за по-точна представа трябва да сторите още нещо. При положение, че знаете вашият "асцедент", тогава прочетете го заедно със своята зодия. Това знчи, че в случай, че сте Везни с асцендент Рак, ще е нужно да четете хороскопа и за двете зодии.
По какъв начин може локацията на планетите и тяхната енергия да оказва влияние на нашият живот?Има невероятна синхронизация в тази вселена. Всичко е доста навременно, но поради кармичната ни амнезия, нашето съзнание не знае това. Дадена ни е силата самички да направим съдбата си по-добра, и това е основното, което вдъхновява събитията в живота ни. Напълно възможно е да се измени съдбата, но единствено чрез нашите карми. Тази наука е основана на кармичния принцип. Най-вероятно заради тази причина пътя на добра карма е труден за ходене!
Оказва ли влияние времето, по което сте родени на съдбата ви и каква е причината битието на двама човека, дошли на бял свят по едно и също време се различава?
Позицията на слънчевите тела по времето, в което сме родени определя пътя на съдбата ни - къде и кога ще срещнем трудни моменти и ще имаме добри мигове. Раждането е самото начало на живота и затова времето, в което сме се родили е толкова важно и определящо.