Az egész ház üres volt. Mi az ágyban feküdtünk egymás mellett.
Egésznap filmet néztünk, majd amikor eldöntöttük hogy alszunk, egyikünk se tudott. Mindig kicsit közelebb húzódtunk egymáshoz. Úgy éreztem meg kell tennem az első lépést, így feléfordultam testtel, és a hasánál kezdte simogatni. Mire ő még közelebb húzódott, már össze ért az egész testünk. Ekkor felé kerekedtem és megcsókoltam. Egyből visszacsókolt. Először lágy, majd egyre durvább csókok csattantak el. Egy idő után a nyelvem is a szájába került. Én a derekánál simogattam majd a kezem egyre feljebb vándorolt és végül a mellét kezdtem kényesztettni. Ő felém kerekedett es ráült a csípőmre. Hirtelen eltávolodott a számtól és a nyakamat kezdte csókolgatni. Én a fenekét markoltam, de már nem bírtam, nagyon kívántam. Leültettem az ágy szélére, majd letérdeltem a lába közé. Felnéztem rá és ő bólintott. Levettem a nadrágját és a bugyiját. Végig simítottam a combján majd a egyre feljebb, végül elértem azt a pontot, odahajoltam és belenyaltam. Egyből szaporán vette a levegőt, és nyögött. A nyelvem a csiklóját kényeztette egyre gyorsabban és gyorsabban. A hajamba túrt, közben a csipőjét tekergette . Nem bírta még sokáig. Ekkor a nyelvemet bedugtam neki. Ő már a sikítás szélén állt. Ki-be járt a nyelvem, közben az ujjaimmal kényeztettem a csiklóját.
- Ó igen ahh, miért nem csináltuk még ezt, ahhh.- és elment.
Vissza feküdtünk az ágyba, vártam egy kicsit. Majd a fülébe suttogtam:
- Most te jössz.- ő bólintott majd motyogta, hogy üljek a fejére. Erre egyből levettem a bugyimat, és felmásztam hozzá. Mikor ráültem, rögtön megéreztem a nyelvét a csiklómon. Istenien csinálta, kiszakadtak belőlem az első nyögésem, a csípőmet úgy mozgattam mintha ezen múlna az életem. Hirtelen meggondolásból, felemelkedtem a fejéről és oda helyezkedtem a punciához. Összeérintettem és elkezdtem mozogni. Előre és hátra. Közben rádöltem a mellkasára és beszoptam a mellét. Az ágy csak úgy nyikorgott, ezáltal egyre hangosabbak lettünk. A nyögéseink folytonosak lettek. Ráélveztem.Én nem akartam itt megállni. Tudtam hogy valahol van egy felcsatolható és ki is akartam próbálni.
- Szeretnéd folytatni kicsit máshogy?- kérdeztem, mire ő egyből tudta mire gondolok és bólintott. Felállt és elment. Kis idő múlva egy nagy lila felcsatolhatóssal jött vissza.
Elvettem tőle és magamra raktam. Gondoltam kicsit extrább helyzetbe csináljuk először ezért a falhoz állítottam. A falat nézte és várta mikor kezdem el. Hirtelen megérezhette két ujjamat magában. Rögtön nagyobb terpeszbe állt, és kiszakadt belőle egy nyögés. Mikor úgy gondoltam eléggé kitágult. Oda helyezkedtem és centiről centire belényomtam. Mikor tövig eltünt benne felnyögött. Majd újra lassan kijött a szörnyeteg. Kezemet rátapasztottam a mellére és azt markoltam. Csípőm egyre gyorsabban mozgott ki és be. Kicsit hátráltam vele és előre döntöttem, majd a haját egyik kezemmel összefogtam és úgy tartottam a fejét. Másik kezemmel a fenekét gyúrtam. Egyre szaporábban vette a levegőt, és hangosabban nyögött. Néha még a nevem is hangzott a szájából. Én is már elvesztettem a fejem és erősebben kezdtem el baszni. A kezemmel megcsaptam a feneket is. Akkor felsikított.
Ekkor leálltam. De megnyugtatott hogy jó volt neki és hogy folytassam. Így újra vissza helyezkedtünk és folytattam. Nem tartott már sokáig óriásit nyögött és el is ment.
————————————————————————
Sziasztok!!
Ez az első ilyen storym. Próbálok oda figyelni a helyesírásra, de bocsi ha becsúszik egy-egy helytelen szó. Írhattok nyugodtan véleményt, hogy tetszik, változtassak-e valamin. Ha van ötletetek írjátok meg és én próbálkozok megvalósítani.