Trideset peto poglavlje

2.3K 163 12
                                    

Narednih mesec dana su obilazili Srbiju, Njegoš ju je vodio na sva moguća mesta, trudio se da uvidi koliko je to lepa zemlja, kako bi bar razmislila o tome da jednog dana žive u Srbiji. Dragana i Janko su vrlo brzo našli zajednički jezik i od stidljivog i, donekle, uplašenog dečaka Janko je postao vrlo živahan i veseo dečak. I uživao je da prati Draganu u njenim gluposti, a i njoj nije bilo mrsko da se spusti na njegov nivo. Kad se najzad kompletno oporavila, došlo je vreme da sednu i otvoreno porazgovaraju o tome šta i kako dalje. Sedela je na kauču, u njegovom zagrljaju, dok su gledali u usnuli grad sa terase, a mali Janko spavao u susednoj sobi. "Kako ti se sviđa ovde?"

Uzdahnula je. "Znaš da sam uz tebe i Janka zavolela Srbiju, ali..."

"Nedovoljno da živiš ovde?"

Progutala je. "Da.", prošaputala je.

Klimnuo je glavom. On je već znao da će tako i biti. "Onda nam bar neće propasti one tri karte što sam rezervisao za prekosutra za Moskvu."

Raširila je oči i pogledala ga. "Idemo u Moskvu?", uzbuđeno je upitala.

"Idemo u Moskvu. U stvari, živećemo onako kako si zamislila, jedino ćemo dolaziti ovde kako bih ja završio poslove i obišao kevu."

Pogledala ga je. "Zašto i nju ne bismo poveli sa nama, Njegoše?"

Zasmejao se. "Možda zato što je ceo život provela u Beogradu i ne želi da ga napusti?"

Pocrvenela je. "U pravu si, pomalo sebično razmišljam. Mislim, kome Moskva ne može da se svidi? Videćeš da će se i tebi svideti."

Smejao se kao blesav. "Ja sam siguran da će mi se svideti bilo gde, gde ćeš biti ti, vrckava moja.", promrmljao je, pa spustio usne na njene i zahtevno je poljubio. Lagano ga je odgurnula od sebe, a onda ustala, pogledala ka vratima, pa im prišla i zatvorila ih. "Možemo i ovde, ali moramo biti veoma brzi, da se Janko ne probudi.", promrmljala je, pa mu sela u krila i spustila usne na njegove. Strastveno joj je uzuvratio, a onda joj skinuo gornji deo, pa je pomilovao po grudima i pogledao je. Podigao je sa sebe, a zatim je doveo do ograde, okrenuo je leđima i podigao joj suknjicu. Pokidao joj je gaćice, pa spustio šaku na njenu guzu i počeo nežno da je mazi i spušta je dole ka njenoj ribici. Izvila je guzu više ka njemu, osmehnuo se, pa spustio prste na njenu ribici i zavukao ih polako unutra. Izvlačio je i uvlačio prste u nju, tiho je stenjala i izlazila mu u susret. Nabio je prste jače u nju, palcem protrljao kliktoris i ona je tog trenutka svršila. Uzeo je penis u ruku, dva puta ga navukao, a onda se zabio u nju. Spustio je ruke na njene kukove, jako ih stegao i počeo jako i grubo da se nabija u nju. Stenjala je, izlazila mu u susret i vrtela kukovima, dok ga je gledala preko ramena. Spustio se na nju, a onda spustio usne na njene i počeo da je ljubi. Uskoro su zajedno svršavali, prigušivajući poljupcima stenjanje. Polako se izvukao iz nje, okrenula se ja njemu, zagrlila ga i potražila njegove usne. Volela je seks između njih, ali još više je volela poljupce i njegove jake ruke na njenom telu.

"Tata..."

Oboje su raširili oči i pogledali se, a on je diskretno zavukao ruku između njih i navukao bokserice. Okrenuo se, sve vreme pažljivo vodeći računa da Janko ne vidi golu Draganu. "Idi u sobu, sine, dolazim za minut.", nežno je rekao.

Maleni je klimnuo glavicom i otišao, a Dragana ga je pogurala ka vratima. "Požuri, vratiće se.", promrmljala je.

Nasmejao se i otišao ka sobi, a ona se na brzinu obukla i krenula i sama ka sobi. Začula je kako razgovaraju, a onda radoznalo zastala na vratima. Znala je da to nije lepo, ni u redu, ali njena radoznalost je bila jača od njenog dobrog vaspitanja. "Sviđa ti se Dragana?"

"Aha, uvek dođe kad se uplašim, došao sam po nju.", maleni je promrmljao.

Njegoš se osmehnuo i pomazio ga po kosici. Od kako je Natalija otišla, Janko nije nijedanput pitao za nju i to mu je bio dovoljno dobar pokazatelj da nije pogrešio kad ga je uzeo sebi. Iako nije bio njegov biološki sin, bio je njegovo dete, jer ga je on odgajio. Na kraju, hteo on to da prizna, ili ne, bio je njegova krv. "Dragana je umorna, sine i..."

Ljubav na Baliju -ZAVRŠENA-Donde viven las historias. Descúbrelo ahora