Kalbimin Arkası

134 75 12
                                    

Sabah olunca; sıfır kollu mavi renkli bir elbise giydim. Aşağı salona baktığımda ben hariç herkes sofranın başındaydı. Onların yanına gittiğimde beni bekliyorlardı. Baran yanındaki sandalyeyi gösterip oraya oturmam için işaret yapıyordu. Yavaşça yanına gidip oturdum.

Begüm: Ben dün gece uzun uzun düşündüm ve bir karar verdim.

Sesimi çıkarmam gerekti yine tekrar aynı şeyleri yaşamak istemiyordum.

Efsun: Benim adıma nasıl karar veriyorsunuz ki?

Yalın: Sen sus! Özür dileyip kendini affettireceğin yerde bir de konuşuyorsun.

Ben dayımın bu lafından sonra daha çok konuşmak istedim, inattım işte onlar ne kadar beni susturmaya çalışsalar da konuşacaktım.

Efsun: Benim adıma karar veremezsiniz bu benim hayatım. Nasıl hareket etmem gerektiğini gayet iyi biliyorum.

Dayım sandalyeden bir anda kalkıp bana yönelince annem onu tuttu.

Begüm: Bu evde benim kurallarım geçer ve eğer Baran burada kalacaksa ve hala kendi isteğinizle nişanlımı, sevgilimi ne işte olmak istiyorsanız bugün yarın söz kesilecek,

Efsun: Baran...

Begüm: Sözüm daha bitmedi. Baran kendini bu aileye yakıştığını kanıtlamak için bazı sınavlardan geçecek. Eğer bizim kızımızı alacaksa bunlara katlanacak.

Bu sınavlar da nereden çıkmıştı ki şimdi? Annem böyle çocukça davranacak değildi kesin kafasında bir şeyler var.

Baran: Ne gibi bir sınav bunlar?

İsmet: Zamanla öğreneceksin.

Begüm: Kahvaltıdan sonra nişan için alışverişe gideceksiniz Efsun. Kendine de bir çeki düzen ver, çok zayıflamışsın üstündeki torba gibi gözüküyor.

Ben olan biteni kafamda daha kurmadan lafı yemiştim resmen. Sofradan kalkıp Baran, Hayat ve İsmet dayımlarla avm'ye gittik. Baran benden 7 cm uzundu. Bir mağazaya girdiğimizde sadece gözüme çiçek desenli abiyeler çarpmıştı. Abiyeye yaklaşınca Baran beni belimden tutup desensiz abiyeleri yöneltti.

Efsun: Ben çiçek desenli istiyorum.

Baran: Çiçekleri sevdiğini biliyorum, fakat bu resmi bir nişan olacak.

Efsun: Resmi olması gerektiğini bende biliyorum, lakin zevkime karşıma.

Baran desensiz abiyeler reyonundan bir kaç tane abiye seçip koymuştu önüme.

Baran: Bunlar gayet güzel ve resmi ayrıca abartılı da değil

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Baran: Bunlar gayet güzel ve resmi ayrıca abartılı da değil.

Hayat: Ben kuşumun böyle sade giyinmesini istemiyorum ve bunlar çok kapalı. Her kız hayal eder nişan elbisesini o yüzden biz seçelim sen karar ver.

Kendi DünyamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin