|Benim Babam|Bölüm:61"Ne saatmiş ama?"

25 3 20
                                    

"Kızım" ayağa kalkınca koşup ona sarıldım. Omuzumda hissettiğim ıslaklıkla gözlerimi belerttim. Benim babam ağlıyor muydu? Çetin Kıraç ağlıyor lan.

"Babam" deyince ayrılıp ona baktım.

"Noldu dedeme bir şey mi oldu?"

"Kaybettik." babaannemin çığlığı duyuldu. Kulaklarımın çınlamasıyla yüzümü buruşturdum. Babam lavaboya doğru gitti. Annemi aradı gözlerim.

"Kayra" annemin sesini duyunca onlara baktım. Babaannem kendini yerden yere atıyordu. Kolundan tutup koltuğa oturttum.

"Sakin ol babaanne."

"Bensiz nereye gittin Aslan'ım. Ah benim aslan kocam." babaannem bayılınca bağırdım.

"Su kolonya bir şey getirin. Hemen." annem yanımıza gelip çömeldi. Avucumu başıma vurup volta atmaya başladım. Allah'ım sen sabır ver. Dışarı çıkıp derin bir nefes aldım.

"Buyrun efendim kahveniz." tepsiyle uzanan kahveye baktım.

"Si****** lan kahveni." tepsinin altından vurup devirdim. O hızlıca uzaklaştı. Önümde duran sandalyeye tekme attım. Çıldırıcam gerçekten.

"Kim yapmış lan bunu!?" babamın sesiyle ona baktım.

"Bilmiyoruz abi." önüne dizilen her adama tokadı yapıştırıp yere seriyordu.

"Cihangir babamı al içeri götür." zor da olsa babamı içeri sokmayı başarmıştı. Ferit'in yanına gidip yakasından tuttum.

"Sen niye yaşıyorsun lan!?"

"Abla valla gitmedim ben."

"Niye yaşıyorsun oğlum sen ha!?" tokat attım. Çenesinden tutup kendime çevirdim.

"Kim yaptı bunu?"

"Abla Aslan bey götürmedi beni. Koruması ben de değildi. Ben hanımefendinin yanındaydım."

"Kimdi lan yanındaki?"

"Yeniydi abla. Bizden değildi." diyen başkasına baktım. Ferit'in belindeki silahı çıkarıp 7 adamın da kafasına sıktım. Yüzüme ve üzerime sıçrayan kan lekeleri vardı. Ferit'e gelince durdum.

"Sık kafama abla. Ya sen sık ya ben sıkıyım."

"Sıkmıycam lan sana. Cenazeye katılcaksın. Görüceksin koruyamadığın adamı toprağa verirken orda durup izliyceksin."

"Yapma abla. Bunu bana yapma abla. Kafama sık, dayaktan gebert beni ama bunu yapma abla."

"Kes lan sesini." yere fırlattım. Silahı belime koyup içeri girdim.

"Işıl?" elimdeki peçeteyle ellerimi silmeye çalışıyordum.

"Hı?"

"Bir yerine bir şey mi oldu? Niye kan var üstünde?"

"Yok bir şeyim." siren sesleri geldi. 

"Ha polis geldi. Ben bir gidiyim."

"Dur dur nereye gidiyorsun?" kolumdan çekti.

"Ha ben, polislere gidicem."

"Gel hadi güzelim." omuzlarımdan tutarak beni başka yere götürdü.

|Benim Babam|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin