-Örülök,hogy megismerhettelek titeket!-mondtam.
-Szia Aaron! O..ohh.Sziasztok.
Aaron anyukája vagyok Elle.-mutatkozott be,az akkor még idegen nő
-Szia anya. Ő itt a barátnőm Charlotte-mutatott be az anyukájának Aaron.
-Jó napot !- köszöntöttem.
-Aaron!Nem is tudtam,hogy van barátnőd. Charlotte,nyugodtan tegeződjünk-mondta Elle.
-Máig én sem-viccelődött Aaron.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Aaron családja nagyon kedves. Addig szekáltak,míg belementem,hogy ma náluk töltöm az éjszakát. Az igazat megvallva még mindig féltem egy kicsit Christophertől.
Az este további része gyorsan el telt. Másnap reggel arra ébredtem,hogy valaki ugrál az ágyon.
-Mi a szent isten történik Aaron?-kérdeztem.
-A húgaim.Igazi sátánok-mondta,mire elnevettem magam.
-Hát így sem keltettek még-nevettem kínomba
-Nyugi, idővel megszokod-mosolygott,majd magához rántott és átölelt.
-Ohh,hogy te már ennyire előre tervezel?-néztem rá.
-Veled ? Veled tervezem az egész életem Charlotte.-mondta, a szívem olvadozott. Sosem voltam még szerelmes. Megfogtam az arcát majd egy csókot nyomtam a szájára.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A fantasztikus ébresztőnk után fogtuk magunkat,elkészültünk majd útra keltünk. Megálltunk nálunk majd a suli felé vettük az irányt. Még Aaronnál írtam egy üzenetet Mariannak,hogy ne várjon rám.A suliba érve elváltak útjaink ugyanis ő töri órára ment,nekem pedig szokásosan kémiával kezdődött a napom.
-Szia! Mi történt veled tegnap?-kérdezte Mar.
-Szióka.-köszöntem neki,majd elmeséltem neki mindent tövéről hegyére.
-Ez a Christopher gyerek egy vadállat.-mondta döbbenten.
-Nekem mondod,ha nincs Aaron nem tudom mi történik-
-Apropó! Mi van most veled és a szép fiúval ?-kérdezte pimasz mosollyal az arcán.
-Azt hiszem együtt vagyunk. Tudod ez még nagyon friss-válaszoltam meg a kérdését.
-Bármi legyen is,tartson sokáig! De! Ha megbánt letépem a golyóit-fenyegetőzött,én erre el röhögtem magam.Egészen az ebéd szünetig nem láttam Aaront. Épp befejeztük az ebédet,mikor hangos szóváltásra lettünk figyelmesek Mariannal.
-Hogy volt merszed ezt tenni vele?-hallottuk közelebb érve,és akkor vettem észre,hogy nem mások azok,mint Aaron és Chris.
-Ugyan már,ő egy könnyűvérű fruska,úgyis belement volna.-röhögött. Persze, Aaronnak nem kellett több,azonnal nekiugrott.
-Aaron ne csináld kérlek !- üvöltottem,közben de ja vu érzésem támadt.
-Hudson Az ég szerelmére! Szedd már szét őket-könyörögtem Aaron tuskó haverjának.
-Jólvan Coop. eleget kapott-mondta Hudson Aaronnak.
-Úristen! Aaron Jól vagy ?-kérdeztem tőle. Nem válaszolt,kapott azért ő is rendesen ezért csak a szekrények előtt összekuporodott.
- Mi az isten folyik itt ?-Közeledett felénk Mr.Baker az igazgató.
-Már megint ti ?-kérdezte Mr.Baker mikor meglátott minket.
-Irány először Cooper az iskola orvoshoz Daniels az igazgatóiba,maga Williams kisasszony kísérje el Mr.Coopert az iskolaorvoshoz.-mondta az igazgató.
-A többiek Irány az osztály ! Becsengettek.-utasított az igazgató.
~Az iskolaorvoshoz vezető ,,út " szótlanul telt. ~
Belépve megtapasztalhattam,hogy Mariann korábbi szavait idézve ,,a szép fiú " gyakori vendég az iskolaorvosnál.
-Nahát gyerek, már megint itt?Nem bírsz ki két hetet verekedés nélkül ?-kérdezte az orvos.
-Neked is Szia Jake-mondta Aaron.
-Ezekszerint ismeritek egymást ?-kérdeztem Aaront.
-Elnézést. Charlotte, ő itt az elképesztően ,,kedves" nagybátyám Jake Cooper. Jake, ő itt Charlotte Williams,a barátnőm-avatott bele a részletekbe Aaron.
-Nahát gyerek! Nem is tudtam,hogy van barátnőd-
-Mostmár tudod.-heccelődött Aaron.
-Mi történt már megint?-tért vissza a témára Jake.
-Verekedtem- vágta rá szinte rögtön Aaron.
-Na ne mondd! Ehhez nem kellett sok logika,hogy rájöjjek!- vágott vissza Jake.-Charlotte megkérhetlek,hogy kérsz a konyháról valami fagyasztottat ennek a tökfejnek a monoklijára?- kérdezte Jake.
-Hogyne-és már indultam is.Visszatérve sikerült egy olyan beszélgetést elcsípnem az ajtóból,amitől pillangók termettek a gyomromban.
-Miatta verekedtél ugye?-kérdezte Jake.
-Ennyire egyértelmű ?-
-Süt rólatok,hogy oda vagytok egymásért-mondta.
-Mert oda vagyok érte Jake. Mellette végre jól érzem magam.-mondta Aaron.
-Bármi is fog kisülni ebből,azt javaslom ne engedd el őt! Hidd el,oda van érted.-Jake mondatától hirtelen azt éreztem,mentén sírva fakadok a meghatottságtól.
Majd be nyitottam.
Oda nyújtottam Jake-nek a jeges zacskót. Elmondta,hogy Aaronnak majdnem megrepedt az egyik bordája és pihenésre van szüksége.
-Köszönöm Charlotte.-
-Ha még egy kis szívességet kérhetek,hazakísérnéd ezt a tökfejet,hogy biztos pihenjen? Adok neked is igazolást az utolsó 2 órátokra.-
-Ugyan erre semmi szükség. Majd én haza megyek,úgyis kocsival vagyok-tiltakozott Aaron.
-Ugye te csak viccelsz. Majdnem megrepedt a bordád. Semmi esélyed a hazavezetésre- nyerítettem le a fejét ott helyben.
-Ő egy kemény asszony lesz,abban biztos vagyok.-nevetgélt rajtunk Jake.
-Köszönjük Jake.- mondtam.
_________________________
Sziasztok!<3
Egy kicsit izgalmasabb résszel érkeztem most. Remélem tetszett nektek!:)
Legyen szép estétek/napotok!:D
~R~
BINABASA MO ANG
Segítség,szerelmes vagyok!
Romance,,Te hiszel az első látásra szerelemben?-Én nem hittem,míg egy véletlen folytán össze nem sodort vele az élet..." Charlotte Williams egy átlagos egyetemista mindig is utálta a szerelem témát és magát a szerelmet. Majd egy nap az élet úgy hozta hogy...