nazlı'dan bora'ya

3.3K 54 24
                                    

o gün duydum beni sevmediğini o gün duydum sadece benimle oynadığını ben bunu hak etmişmiydim ben onu sevdim onun için vuruldum onun için kaçırıldım ta ki bugün duyduklarıma kadar ben onu çok seviyormuşum hala çok seviyorum ama sevgi karşılıklı olunca aşk oluyormuş benimki basit bir sevgiymiş bunun farkına varalı sadece dakikalar oluyor ben onunla tek saniyem boşa gitmesin diye uğraşırken o benimle sadece oyun oynuyormuş doğru ya şimdi hatırladım daha önce bana seni seviyorum dememişti sadece oynamıştı dediği gibi ben şefkati sevgi sanıyormuşum ama bugün benim için yeni bir sayfa açılacak sende şunu unutma bora karabey seni sevdiğim bu tek saniyelerin bile senden intikamını alacağım seni sevdiğim günlerin acısını çıkaracağım seni sevdiğim ayların acısını ölümümle sana yaşatacağım ama ölümle de bir şeyler başarılmıyor çünkü ölüm korkakların işidir bunu bana sen söylemiştin hatırlamıyorsan dur hatırlatayım hani blackjack den birlikte çıktığımızda elimize silah verip kendimi öldürmemi söylemiştin ben silahı sıkınca ölmemiştim ve sende ölüm korkakların işidir demiştin hatırladın mı bence hatırlamana yetmiştir bu diyeceklerim bu kadar bora karabey ben seni kendimle cezalandıracağım ben senden intikamımı alacağım bunu da unutma sen beni yüz üstü bıraktığın gün kalbimde bittin demek isterdim ama demiyorum benim sevgim nefrete intikama döndü seni hala seviyorum ama bu bir gün geçecek ve sen o gün o kadar pişman olacaksın ki benle oynadığın her günün acısını çekeceksin diyeceklerim bu kadar bora karabey...

nazlı alaca'dan bora karabey'eHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin