Cumartesi gününe hızla başlangıç yapmıştım. Hiçbirgünümün boş geçmesine izin vermemiştim bugünde izin vermeyeceğim.
Elime Aldığım bir yığın fotokopiyi odamdaki duvara astım ve böylelikle Gözümden kaçan olağanüstü bir durum var mı onu bulacaktım.
Uzun bir uğraş yapıp astıktan sonra asarken dikkatimi çeken bir telefon numarası ve birde fotoğraf buldum. Bu numarayı 2 saniye düşündüm ve eski kız arkadaşımın eski numarası olduğunu anlamakta hiç zorluk çekmedim.
O kağıtları kenarı ayırıp kendime bir olay aramaya koyuldum lakin hepsine bir açıklık getirmiştim. O yüzden biraz intikam alma zamanıydı.
Arka taradımda duran bilgisayarı açıp Hemen yanındaki televizyonunda sesini açmıştım gözümü bilgisaara verip kulağımı televizyona verecektim çünkü .
Bilgisayar Açıldıktan sonra direk Facebook'a Girip Eski Sevgilim Aylin'in En yakın arkadaşına Mısra'ya Mesaj attım ve beklediğim cevap sadece 3 dakika 26 saniye sonra gelmişti.
Aklımda kurduğum plan çok basitti aslında lakin bunu sadece bir dahi düşünebilirdi. Ve ben öyleydim hatta kanıtlaya bile bilirdim yani bence demkle kalmayıp Açıklamaya Yapayim ben ve benim gibiler tehlikeyi Göze Alırlardı Belki bazen büyük tehlikeleri Almamız Gerekiyor ki sorunu Tam takır Halledelim.
Mısra'ya buluşmak istediğimi yazmıştım Oda kabul Etmişti hazırlanıp cıkmam 6 dakika 12 saniye sürmüştü. Tahmini Bulusacağımız Yol bana 500 metre uzaklığındaydı ve ben düz yoldan oraya 11 dakikada varıyordum ki busefer Zor ve gerekli zamanlar da kullandığım Ara sokakları burada uygulayacaktım. Hızla Ara sokaklara girip gittiğim yolu 7 dakika 28 saniyeye İndirmiştim ve buda Bana cok büyük bir şeydi. Hızla olay yerine vardığımda Etrafta kimse yoktu Oturup bir bankta Geleni geçeni izlemiştim Canımda sıkılmaya başlamıştı.
Tam o sırada uzaktan Mısra'yı gördüm Hafif zayıf Fiziği yerinde Bir kızdı Gözleri Ela, Yüzü ve gözü herkesin istediği gibiydi.
Beni görür görmez adımlarını hızlandırmıştı 1 saniyede 1 adım Atmayı bırakıp 1 saniyede 2 hatta 2.5 adım atmaya başlamıştı.
Yanıma Vardığında beni öptü ve sarılmıştı. Bunu değerlendirmek İstemiştim çünkü aklımdaki sinsi plan İntikam Almamı aşırı bir derecede kolaylaştıracaktı.
Az bir vakit bulunduğumuz yerde oturup Hal hatır sormuştuk ve daha sonra Aşk hayatına gelmişti konu Bende okuduğum kitaplardan güzel kelimeleri aklımdan geçirip teker teker söylüyordum Arada Ellerini tutup Nabzı ölçüyordum ve göz bebeklerini kontrol ediyordum. Çünkü söylediklerim karşısında bazen büyüleniyor bazen heyecanlanıyordu.
Yine patlatmıştım Okuduğum Şiir kitabından
"Güzel Olan Hergünü Seninle Tekrar tekrar yaşamak Erimek Yarını olmayan zamanlarda Durdurmak bir yerde bütün saatleri Bütün kuralları Kırıp Parçalamak" Devamını Getiremeden Kollarını belime dolamıştı.
Sanırım şeytan tütüm vardı herşeyi çekiyordum kendime.
Utanmadan ve sakınmadan Benimle öpüşürmüsün Dedim Mısra Gözleri Büyüdü Ve Utandı çünkü Çok saçma gibi geliyordu Ona Ama ona Ön yiyecek olan çorbayı İçirmiştim Şimdi sırada yemeği yemek Vardı.
Oda Bilmem ki Dediğinde Direk dudaklarına yapışmıştım ve 5 - 10 saniye Öpüşmüştük Bıraktığımda Kafasını Kaldıramıyordu utancından
Ben de İyilik yapıyorum sana diyip koşarak Ara sokaklardan Eve gelmiştim , şimdi ilk işim Sahte Sosyo-Pat adlı bir kişi açacaktım Ve böylelikle Millete Öpüştüğümüzü Yayacaktım.
Şansım Vardı ki Hemen Hemen Tüm Şehir duymuştu Ve heyecanla Yarını Bekliyordum.
Hızla Uyanır Uyanmaz Üzerimi Değiştirip Dershaneye Geçmiştim Ve tamda tahmin ettiğim gibi etrafımı Kızlar Çetesi Çevirmişti ve tam Karşımda Mısra Vardı. Ağlıyordu.
Kızların beni çekiştirmesi benim için avantajdı Gözüm Asıl Olarak Aylin'i arıyordu ki Çok geçmeden Bulmuştu Göz göze Geldikten Hemen sonra Aylin Oradan Ayrılmıştı.
Sonucta yakın arkadaşı ile öpüştüm ve bunu şuan Tüm şehir Biliyordu. Dershane Çıkışı düşünerek Eve gitmiştim. Ve beklediğim Bir şey var dı ki Olasıkları Severim %71 olasılık vermiştim ki Seçimim doğru çıkmıştı Aylin Bana Mesaj Atmıştı. Hafta Sonunu Güzel Değerlendiriyordum.
Aylin ile ilk çıktığımızda bir suç peşindeydim Ama Sevmek istiyordum Beni cocuğu gibi oynamıştı İntikamım. Bu yüzden olacaktı.
Aylin bana neden böyle yaptığımı sorduğunda Onun bilinçaltına işlemek istiyordum ve hemen 2 dakika içerisinde aklımda cümlelerimi oluşturdum ve direk yazmaya başlamıştım.
Ona buluşmak İstediğimi Ve Artık böyle olmasını istemediğimi söyledim.
Şaşırmıştı ama bir yandanda Kabul Etmişti. Direk Pazarın Olmasını Bekliyordum Çünkü bulusacaktık Biraz Kitap okumak Amaçlı Elime Hortlak Adlı kitabı almıştım Korku kitabı okuyup bilinçaltımı güçlendiriyordum ve böylelikle başkasının bilinçaltına güçlü şekilde girip güçlü şekilde çıkıyordum.
Gün gelip Pazar Gününü Bulmustu Bekleme Alanında Dikkatimi Çeken Şeyler vardı Ve Bu beni huysuz Ederdi herkes bir şey düşünüyordu ve herkesin bir şey düşünmesi benim beynime işliyordu Canımı sıkıyorlardı. Onlara Kafa Yormak İstemesemde Herkesin Bir Sorunu Vardı Ve Özellikle Aptalların Sorunu Vardı çünkü Gereksiz Bilgileri Konusup Bulunduğumuz Alanın IQ değerini Düşürüyorlardı.
Her zaman Beyni Bir Bardağa Benzetmişimdir, Yararlı Bilgiyi Yağ'a Gereksiz Bilgiyi ise Suya Benzetmişimdir Bu Kabul Görülen Bir Teoridir Çünkü Bir Bardağa Yağ Doldurursun Yani Yararlı Bilgi Doldurursun Ve Güzel Zamanlar Geçirirsin. Daha Sonra Beynine Su Yani Gereksiz Bilgi Doldurursun Ve Yağın Yavaşca Yukarı Çıktığını Görürsün Zamanla Gereksiz Bilgi İle Doldurduğunda Bir Miktar Sonra 1TB hafızamızın Olduğu Beynimizdeki İşe Yarar Gerekli Bilgileride Kaybeder Duruma Geliriz. Bu olayda böyledi.
Herkes Aklına Gelen Bilgiyi Doldurmuş Ve GereksizGereksiz Düşünüyorlardı. Derken Karşımda Aylini Görmüştüm İstemeden Bir his geçti İçimden Aslında Tamda Bundan Korkuyordum Bende Herneyse Aylin Dar Bir Mavi Kot Giymiş Üzerinede Gömlek Giymişti.
Selam Diyip Yanıma Oturmuştu Biraz Tedirgindim Nasıl Bİr Başlangıç Yapmam Gerekiyor Diye Düşünürken Aylin Atılmıştı Neden Yaptın Diye.
Ses Çıkarmamıştım Sadece Susmuştum Daha Sonra Aylin Israrla Düşünüyordu Ve Düşünmesini Bölmek İstedim Ve Yeter Artık Tamam Soruların Var Ama lütfen Düşünme Demiştim.
Aylin gözlerini kısıp "ne demek düşünme diyorsun en yakın arkadaşım dı o benim"Dediğinde yüzümdeki gülümseme Dışa gitmesin diye yüz kaslarımı sıkmıştım o sırada Aylin'e Kusura bakma HATUN yeniden denemek istiyorum demiştim 4-0'ın acısını almam gerekirdi onun için bunlara katlanmam gerekiyordu. Aylin Akşam Facebook'ta konusuruz Açık ol diyip yanımda uzaklaştı ve bende Bir koşu eve gitmiştim.
Planım süper ilerliyordu. Bundan sonrası sadece İntikam Almaktı yani Çıkıp en acı verdirecek şekilde ayrılmaktı İşte bana zevk veren duygu buydu.
Ben Sadece Sosyo-Pat değilim Yüksek işlevli Sosyo-Pat'ım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sosyo-Pat
Mystery / ThrillerHerkesi Tek Görüşte Tanıyabiliyorum Peki Ya ben Kimim? Ben bir silahım ; Ya da Yeri geldiğinde bir cevap yeri geldiğinde bir kilit yeri geldiğinde bir taş Yeri geldiğinde ben her şeyim. Ben bir sihirbazım Ve sihirbazlar nasıl yaptıklarını Anlatmazl...