Ted karşısındaki sarışın kadını görmeyi bu kadar özlediğini tahmin etmemişti ama ne yazık ki daha fazla özleyecekti çünkü vampir avcılarının ölmesi gerekliydi. Zaten en başta tanışma amaçları Belle'i öldürmek değil miydi? Pişmanlık duymazdı, amaçları bu olmasaydı da duymazdı, Ted hiç bir şeyden pişmanlık uymazdı. Hızlıca sandalyeden fırlayıp elindeki kazığı Belle'in boğazına dayadı. Belle artık emindi Ted bir avcıydı ve avcıların ölmesi gerekti.
"Beni o kazıkla öldürebileceğini mi sanıyorsun?" Tek bir hamleyle Ted'i duvara yasladı ve kırdığı sandalye bacağını tedin göğüsüne bastırdı. Ted artık emindi Belle bir avcıydı, ve avcıların ölmesi gerekti. Belle'in üzerinden zıplayıp dişlerini gösterdiğinde ve göz rengi kırmızıya döndüğünde Belle şaşaladı. Ted bir avcı değil miydi? Daha sonra masanın üzerinde duran içilmiş kan torbaları Belle' in gözüne ilişti. Elindeki sopayı yere atarak "Biliyorum avcı olduğumu düşünüyorsum ama değilim! Vampirim Ted."
Ted inanamamıştı, o dakikaya kadar Belle'in her şey olabileceğini düşünmüş fakat vampir olabileceği aklının ucundan geçmemişti. Blöf yapıyor olabilir miydi? Elindeki kazığı atmadan, "Sana güvenmiyorum Belle." Belle bunu tahmin etmişti, "Jackson Jacobs, kendisi benim babam, Fred benim babam değil Ted, annem Sophia bizi vampire dönüştürdü, Pete'de ben de avcı değiliz."
Ted Pete Wesley'in öldüğünü sanıyordu "Pete Wesley öldü!" Belle, "Hayır Pete ölmedi. Herkes Pete'in öldüğünü sanıyordu ama Pete vampire dönüştü, ruhen ölmüş olsada bedeni hep yaşayacak." Ted sonunda kazığı yere bırakarak, "bu kazık için mi Sag Harbor' a geri döndün? " Belle kazık için geri dönmüştü çünkü düşman eline geçerse çok yanlış şeyler olabilirdi, "O elindeki kazık Pınar ağacından yapıldı, sadece avcılara verildi, benim gibi avcıyken vampire dönüşenleri sıradan tahta kazıklar öldüremez Ted. O kazık beni öldürebilecek tek şey." Ted çok arada kalmıştı, başından beri öldürmek ve kanını son damlasına kadar içmek istediği kadın vampirdi, aynı zaman da sıradan bir vampir değildi, onu öldürmek şuan geleceğe yapacağı bir yatırım olabilirdi.
Elindeki kazığa baktı hızlı hareket etmesi gerekiyordu, "Hızlı olan kanazsın." Ted bir sıçrayışta camdan çıkıp dışarıdaki uzun ağaçlardan birine tırmandı, Ted durmuyordu saniyeler içinde ormanın derinliklerine ulaşmış, dağlara doğru koşuyordu. Belle hala malikanenin içinde dona kalmıştı, her şey saniyeler içinde olmuştu. Ted'e güvenemeyeceğini biliyordu ama bu kadarını da beklemiyordu. Belle, Ted' in gittiği yolu takip etti, Belle, Ted'den hızlıydı, "Dur artık! Seni yakalayamayacağımı mı sanıyorsun?"
Ted doğrusunu söylemek gerekirse Belle'in onu yakalayacağından emindi, hatun çok hızlıydı, Ted'in amacı da buydu. Onu dağın tepesine çekmek daha sonra da kazığı kalbine saplamak istiyordu. "Hızlı olan kazansın dedim güzelim." Belle son gücüyle Ted'e doğru zıpladı, ıskalamıştı, Belle'in düşmesini fırsat bilen Ted son gücüyle dağlara doğru zıpladı, ıskalamamıştı, bütün dağı tırmanması yaklaşık 15 saniyesini aldı. Belle var gücüyle Ted'in yaptığını yaptı. "Yolun sonu Ted Bundy, ya kazığı verirsin yada kardeşin Aroon ve sen babanızın yanına gidersiniz!" Ted olaya babalarının dahil olmasına sinirlenmişti. Kendisinin bile anlamadığı bir şekilde kızın tek hamlede üstüne çıktı, Belle'in çok boşluğuna gelmişti ve yaptığı ufacık bir hata hayatına maal olmak üzereydi. Ted'in eli kazıkla beraber Belle'in göğsüne baskı uyguluyordu. Belle'in canı çok yanıyordu. Acıyla inledi. Ted'in işi bitirmesine çok az kalmıştı, "Cehennemde görüşürüz sürtük,,, yada görüşmeyiz." Ted var gücüyle kazığı batırmak üzereydi ki hiç beklemediği bir şey oldu.
Aroon, Ted'in üstüne atlamıştı, Ted ve Aroon yuvarlanarak biraz uzaklaştılar, bunu fırsat bilen Belle Ted'in elinden düşen kazığı alıp Ted'e doğru bir hamlede bulundu. Ted Aroon'a lanetler okuyordu. "Merhaba Ted, 3 günde 2. kez üzerindeyim." Ted neredeyse olduğu durumu unutup kahkaha atacakken göğüsünde bir acı hissetti, lanet olası kız kazığı Ted'in kalbine doğru saplıyordu. Aroon, "Dur! Yapma." Belle küçümseyerek, "Beni kurtardığın için sana teşekkür etmemi falan mı bekliyorsun? Üzgünüm ama çok bekleyeceksin, kardeşin bugün ölüyor, ölüm günün kutlu olsun Ted Bundy." Ama sonra Aroon'un ağızından herkesi şoka sokacak kelimeler döküldü, "Eğer Ted'i öldürürsen bir daha annen Sophia'ya asla kavuşamazsın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Target
VampireÖlüm bizi ayırana dek! Başlarda basit bir tanışma gibi görünen Ted ve Belle'in hikayesi geçmişlerinin birbiylrriyle olan inanılmaz bağlantısı ve 117 yıl önce yaşanan olayların doğrultusunda işin içinden çıkılamaz bir hal alıyor!