Nama aku N, ini adalah cerita pengalaman aku, macam mana aku boleh ketagihan nak hisap kote lelaki. Mak dan ayah aku bekerja, jadi aku dah tinggal di rumah asuhan sejak kecil lagi memendangkan tak ada siapa jaga aku dekat rumah. Dekat rumah asuhan tu, dah tentu la ramai orang, ada yang masih baby, ada yang sebaya dan ada yang dah bersekolah. Cerita aku ni, pasal satu abang yang dah bersekolah dekat situ, abang A. Umur dia masa tu 12, aku pula 7, ke 8 tahun, aku tak ingat sangat.
Aku tak ingat sangat macam mana benda ni mula, tapi yang aku ingat, yang masih terngiang-ngiang dalam kepala aku, yang setiap kali dia balik sekolah, aku mesti disuruh hisap kote dia. Aku budak lagi, kote dia pun tak besar sangat, so aku hisap je la. Kadang2 time tidur, masa semua budak semua penjaga pun tidur, dia ajak aku pergi lama luar, celah2 pokok, dia buka seluar, aku melutut hisap dia. Tapi tak pernah la dia pancut. Pancut kering je aku rasa, sebab dia pun belum akil baligh aku rasa. Bila dah kerap tu, aku jadi suka. Aku jadi suka nak melayan orang, aku datang satu perasaan ni, aku macam suka dipergunakan. Benda tu continue tak lama. Sebab masuk umur 13, dia masuk sekolah asrama, so tak duduk situ dah la. Bila dia tak ada, aku jadi macam tak keruan tau. Aku buat nakal, aku ajak seorang budak muda setahun dari aku buat benda sama. Nama dia F, dia pun agak nakal, dari mana dia belajar pun aku tak tahu sebab nampak gaya macam dia tahu apa nak buat.
So start hari tu, dia kerap la tujah batang dia dalam mulut aku. Rumah asuhan tu ada tiga bilik mandi, satu dekat bawah, dua dekat atas. Rumah asuhan ni kan ada jadual2 dia. Kalau time makan, semua makan, time tidur, semua tidur, kalau time mandi, semua mandi. Biasa mandi ramai2. So sebab kan ramai budak2 mandi bilik air bawah, aku dengan F mandi bilik air atas. Kitaorang special sebab rajin tolong penjaga rumah tu jaga budak2 lagi kecil. So special la dapat mandi bilik air atas. Lagipun bilik air atas ada air pancut, so kitaorang happy la. Bukan happy dapat mandi air pancut, happy sebab dapat berduaan dalam tu. So masa mandi tu la dia tujah mulut aku sepuas hati dia. Tak pancut pun sebab budak lagi kan. Dengan abng A dulu, aku hisap je, tapi dengan F, aku dapat bercium mulut. Fuh masa tu stim gila babi! Cium bibir, hisap2 lidah, hisap2 kote dia. Aku memang high gila setiap kali hisap kote. Hasil diajar/dilatih abang A.
Sampai umur aku 10 ke 11 benda ni continue dengan F. Ada sekali tu, aku kena balik rumah ambil barang (rumah aku dengan rumah asuhan tak jauh, tapi sebab tak pandai masak apa semua, kena la duduk rumah asuhan), aku ajak dia. Masa tu dia buat something yang sampai sekarang masih terngiang-ngiang dekat kepala aku. Aku duduk atas sofa, bersandar. Dia berdiri atas sofa, buka seluar dia, lepas tu dia tujah mulut aku dalam. Tangan dia dua2 pegang kepala aku. Sedap sangat kot, mengeliat badan dia, kejap tujah laju, kejap tujah slow. Masa tu aku rasa happy aku dipergunakan macam tu. Aku suka dibuat macam tempat melempias nafsu. F continue sampai la dia kata ada datang rasa nak kencing. Dia cepat2 pergi bilik air tapi tak kencing pun. Masa tu aku tak tahu la kenapa, dah besar sikit baru aku tahu, tu rasa nak pancut. Aku macam bangga dan kecewa. Bangga sebab mulut aku buat dia nak pancut, dan kecewa sebab aku tak sambung, kalau sambung, mungkin aku dapat rasa air benih dia.
Umur 12 aku pindah rumah, so tak jumpa dia dah. Lepas tu, tak ada dah kote2 yang aku dapat hisap. Sekeliling semua baru kan, aku pendam la. Selama aku pendam tu, memang aku merana. Mulut aku ni sentiasa nak kote untuk dihisap. Aku nak orang guna mulut aku untuk puaskan nafsu dia. Tapi tak ada, so setiap kali aku horny, aku lancap je la. Tambah aku belajar tengok porn, tengok adegan hisap, lagi membuak-buak rasa nak hisap aku.Sebab aku horny, lancap pun tak puas, lepas tu kena pendam kan, so fantasi aku menjadi-jadi. Sampai tahap aku kadang-kadang diri aku ni teruk gila. Sebabkan first time aku dengan abang A, jadi aku rasa nak digunakan oleh orang2 yang lebih tua dari aku. Aku fantasi hisap abang saudara aku, fantasi hisap pak cik aku. Kalau time melancap tu, memang aku bayangkan dengan orang2 yang lebih tua, tapi tak ada la tua macam umur atok2 tu. Kadang fantasi aku dengan abang2 uniform. Tak kira la uniform apa. Aku pendam semua tu sampai la aku masuk university.
YOU ARE READING
Cerita Aku
General FictionKoleksi2 cerita gay, samada dari pengalaman aku sendiri atau fantasi aku. Kalau ada persamaan, sorry, but not so sorry. Maksud aku beberapa orang boleh kongsi pengalaman atau fantasi yang sama kan? So kalau ada persamaan, sorry, but not so sorry. Ce...