~ 1 ~

24 1 0
                                    

Sabah alarm ses- dermişim ama malesef ki akşam başlamak zorundayım hikayeme... Evet şuan da evden atıldım. Bu ilk kez olmuyor. 5. kez oldu bu. Tek yaptığım suç: Bardağı düzgün tutmamam. Ailem çok baskı yapıyor. Eminim ki çoğunuzun ailesi böyle...

●●●


Şimdi kendime yatacak yer arıyorum. Ah! Unuttum yine sokakta yatacağım. Neyse kendimden bahsedeyim biraz değil mi? Dert anlatmaktan kendimi tanıtmayı unuttum nsjfgjkd.

~18 yaşındayım lise son okuyorum Ailem okula göndermek istediği zaman gidiyorum~
~Adım Mina~
~Arkadaşlarım: Suga,Taehyung,Haneul ve Sun Hee~
~Benden bu kadarlık anlatacağım başka birşey yok~
(Karakter tanıtımını bir ara yapacağım)

Aish! Cidden arkadaşlarım iyiki varlar(!) Ne telefonu evde mi unuttum? Hasss nasıl arıycam şimdi baş belalarımı. Aslında onlar beni merak etti ama telefon evde olduğu için göremedim.

İç ses: Önüne bak

Ben:Niye

İç ses: Bana bak

(Eee sana baktım recep söyle nsjfjgjr esprime sıçıyım jejcjfjf)

Ben:Kendime nasıl bakayım

İç ses:aha geliyo ilerdeki kocan

Ben: Saçmaladın iç-

Evet şuan birine çarptım çok muhteşem bir gün(!)

X: Önüne baksana lan

Mina:Bana diyene bak

Mina:Bana bak Tavsana benzeyen insan benle lanlı lunlu konuşma

X: Tm çekil surdan geçeyim

Mina:Ben sana geç dediğimi hatırlamıyorum :)

X: Kızım bir geç artık geç kaldım

Mina: İyi geç

Dedikten sonra onun görebileceğini şekilde el hareketi çektim.
Dünyanın en güzel günüydü bugün (!) Yağmur yağmaya başladı. Aish! Cidden bugünü mü buldun yağmur! Hay böyle işe-
Yağmuru görünce eve gitmeye karar verdim.Yapacağım başka bir şey kalmadığına göre- Dur lan kankalarım dış kapının dış mandalı sanki! Onlara gideyim. Dışarısı çok karanlıktı. Yağmur ben dışardayım zor durumdan kalayım diye bardak boşanırcasına yağıyordu. Sokak araları çok sessizdi. İğne atsam iğnenin düşme sesi duyulacaktı. Saka sokak lambaları var ve şuan da brda acayip bir gürültü var.

İç ses: Nasılsın loo?

Ben: Sence?

İç ses: Ne bilim.

Ben: Taehyunglara gidiyorum sus!

İç ses: Napim

Ben: Domal.

İç ses:Tm.

Ben: İç ses git

Ben böyle kendimle tartışırken Taehyung'un evinin kapısındaydım.

15 dakika sonra~

Taehyung: O babanı boğacağım bir gün

Suga: Bir de bana sor o adamı gördüğüm yerde düz yatırıp yan si-

Mina: Sakin tamam sinirlenmeyin

Suga: Sana bir şey yapmadı dimi dedikten sonra vücudumu kontrol etti(fesat düsünmeyin iyilik yapıyor jojuk)

SEVGİLİM☘︎[JJK]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin