❤︎𝑸𝒖𝒆𝒓𝒆𝒏𝒄𝒊𝒂'𝒎❤︎

62 4 8
                                    

5 ᴀʏ ᴋᴀᴅᴀʀ öɴᴄᴇʏᴅɪ ʙɪʀ ɢᴇʀɪᴢᴇᴋᴀʟɪ ʜᴀʏᴀᴛɪᴍᴀ ɢɪʀᴅɪ. Gɪʀɪş ᴏ ɢɪʀɪş süʟüᴋ ɢɪʙɪ ʏᴀᴘɪşᴛɪ çɪᴋɪş ʏᴏᴋ ᴀᴍᴀ ʙɪʀ ɢᴇʀçᴇᴋ ᴠᴀʀ ʙᴇɴsɪᴢ ɴᴇғᴇs ᴀʟᴀᴍᴀᴢ 💅🏼

Dɪğᴇʀ ᴋɪᴛᴀʙᴀ sᴇɴɪ ᴇᴋʟᴇᴍᴇᴋ ɪsᴛᴇᴍᴇᴅɪᴍ çüɴᴋü ʙᴇɴɪᴍ ɪçɪɴ ᴏɴʟᴀʀᴅᴀɴ ᴅᴀʜᴀ ғᴀʀᴋʟɪsɪɴ ʙᴇɴᴅᴇᴋɪ ʏᴇʀɪɴ ᴏɴʟᴀʀ ɢɪʙɪ ᴅᴇğɪʟ ᴏɴʟᴀʀʟᴀ ᴀʏɴɪ ᴅᴇğɪʟsɪɴ ʙᴜ ʏüᴢᴅᴇɴ sᴀɴᴀ ᴀʏʀɪ ʙɪʀ ᴋɪᴛᴀᴘ ʏᴀᴢᴍᴀᴋ ɪsᴛᴇᴅɪᴍ sᴀᴅᴇᴄᴇ sᴇɴɪɴ ᴏʟᴅᴜğᴜɴ ʙɪʀ ᴋɪᴛᴀᴘ ʜᴇᴍᴅᴇ.
Uᴍᴜ† sᴇɴ ᴄɪᴅᴅɪ ᴀɴʟᴀᴍᴅᴀ ᴅɪğᴇʀ ᴋɪᴍsᴇ ɢɪʙɪ ᴏʟᴍᴀᴅɪɴ, ᴏɴʟᴀʀ ɢɪʙɪ ʙɪʀᴀᴋᴍᴀᴅɪɴ, ɢɪᴛᴍᴇᴅɪɴ, çᴀʙᴀ ɢösᴛᴇʀᴅɪɴ. Oɴʟᴀʀɪɴ ʙɪʀ sᴇʙᴇʙɪ ᴠᴀʀᴅɪ sᴇᴠᴍᴇᴋ ɪçɪɴ ᴠᴇ ᴏɴʟᴀʀ ʙᴇɴɪ ᴅᴇğɪʟ ᴠᴇʀᴅɪğɪᴍ ɪʟɢɪʏɪ, sᴇᴠɢɪʏɪ sᴇᴠᴅɪ sᴇɴ ʙᴇɴɪ sᴇᴠᴅɪɴ, ʙᴇɴɪᴍ ɪçɪɴ ʏᴀɴɪᴍᴅᴀ ᴏʟᴅᴜɴ. Asʟɪɴᴅᴀ ᴅüşüɴüɴᴄᴇ ʙᴇɴ ᴅᴇ ᴏɴʟᴀʀɪ ᴅᴇʀᴅɪᴍ ᴏʟᴅᴜğᴜɴᴅᴀ ᴅɪɴʟᴇᴅɪᴋʟᴇʀɪ ɪçɪɴ sᴇᴠᴍɪş ɢɪʙɪ ʜɪssᴇᴛᴛɪᴍ ʙᴇɴɪᴍ ᴅᴇ ʙɪʀ sᴇʙᴇʙɪᴍ ᴠᴀʀᴍɪş ʏᴀɴɪ ᴀᴍᴀ sᴇɴ ᴏʟᴜɴᴄᴀ ᴍᴇsᴇʟᴀ ʙɪʀɪsɪ ɢᴇʟɪᴘ sᴏʀsᴀ ɴɪʏᴇ sᴇᴠɪʏᴏʀsᴜɴ ᴏɴᴜ ɴɪʏᴇ ᴋᴀʀᴅᴇşɪᴍ ᴅɪʏᴏʀsᴜɴ ᴅᴇsᴇ sᴇʙᴇᴘsɪᴢ ᴅᴇʀᴅɪᴍ. Zᴀᴛᴇɴ ᴇɴ ɢüᴢᴇʟ sᴇᴠɢɪʟᴇʀ ᴠᴇ ᴅᴏsᴛʟᴜᴋʟᴀʀ sᴇʙᴇᴘsɪᴢ ᴅᴇğɪʟ ᴍɪʏᴅɪ?

İʟᴋ ᴢᴀᴍᴀɴʟᴀʀ ᴅᴀ ᴅᴇᴍɪşᴛɪᴍ ɴᴀsɪʟ ʏᴀᴘɪʏᴏʀsᴜɴ ʙɪʟᴍɪʏᴏʀᴜᴍ ᴀᴍᴀ ɴᴇ ᴢᴍɴ ᴋöᴛü ᴏʟsᴀᴍ ʙᴇɴɪ ɢüʟᴅüʀᴇɴ sᴇɴ ᴏʟᴍᴜşᴛᴜɴ ᴋɪᴍsᴇ ʏᴏᴋᴋᴇɴ ʙɪʟᴇ sᴇɴ ᴠᴀʀ ᴏʟᴍᴜşᴛᴜɴ. Bᴇɴɪᴍ ɢɪʙɪ ᴍüǫ ʙɪʀɪsɪ sᴇɴɪɴ ɢɪʙɪ ᴍüǫ ʙɪʀɪsɪɴɪ ʙᴜʟᴅᴜğᴜ ɪçɪɴ çᴏᴋ ᴍᴜᴛʟᴜᴜᴜᴜ.

Sᴇɴ ʜᴇᴘ ʏᴀɴɪɴᴅᴀʏɪᴍ ᴅᴇᴍᴇᴅɪɴ ʏᴀɴɪᴍᴅᴀ ᴏʟᴅᴜɴ.

Kɪᴍᴇ ɴᴇ ᴅᴇᴅɪğɪɴ, ɴᴀsɪʟ ʜɪᴛᴀᴘ ᴇᴛᴛɪğɪɴ ʜᴇᴘsɪ ʙᴏş ʙɪʟɪʏᴏʀ ᴍᴜsᴜɴ ʙᴇɴ çᴏᴋ ᴋɪşɪʏᴇ ᴋᴀʀᴅᴇşɪᴍ ᴅᴇᴅɪᴍ ʜɪç ʙɪʀɪ sᴇɴɪɴ ɢɪʙɪ ᴏʟᴀᴍᴀᴅɪ, sᴇɴ ᴀʙɪ ᴅᴇᴅɪğɪᴍ ᴋɪşɪᴅᴇɴ ʙɪʟᴇ ɪʏɪ ᴏʟᴅᴜɴ ʙᴀᴢᴇɴ. Bᴇɴɪᴍ ɪçɪɴ ç∞ᴋ ᴅᴇğᴇʀʟɪsɪɴ sᴇɴɪ ç∞ᴋ sᴇᴠɪʏᴏʀᴜᴍ. Şɪᴍᴅɪ ɪɴᴅɪʀ ᴏ ᴋᴀʟᴋᴀɴ şɪşᴋɪɴ ᴘᴏᴘᴜɴᴜ ʏᴏᴋsᴀ şᴀᴘʟᴀğɪ ʏᴇʀsɪɴ sɪᴅɪᴋʟɪ.

Qᴜᴇʀᴇɴᴄɪᴀ; ᴇᴠ ᴅᴇᴍᴇᴋ. Oʀᴀᴅᴀɴ ʙᴀᴋɪɴᴄᴀ ʜɪç ᴀɴʟᴀᴍʟɪ ɢöᴢüᴋᴍüʏᴏʀ ғᴀʀᴋɪɴᴅᴀʏɪᴍ ᴀᴍᴀ ʙᴜʀᴀᴅᴀɴ ʙᴀᴋɪɴᴄᴀ ʜᴜᴢᴜʀ ʙᴜʟᴅᴜğᴜᴍ, çᴏᴋ sᴇᴠᴅɪğɪᴍ ᴠᴇ ʙɪʀᴀᴋᴍᴀᴋ ɪsᴛᴇᴍᴇʏᴇᴄᴇğɪᴍ ʙɪʀ ʏᴇʀ ᴀᴋʟɪᴍᴀ ɢᴇʟɪʏᴏʀ. Mᴇsᴇʟᴀ sᴇɴɪɴ ɢɪʙɪ. Şɪᴍᴅɪʏᴇ ᴋᴀᴅᴀʀ ᴅᴇᴅɪğɪᴍ ʟᴀᴋᴀᴘʟᴀʀᴅᴀᴋɪ ᴋɪᴍsᴇ ᴏ ʟᴀᴋᴀᴘʟᴀʀɪ ʜᴀᴋᴇᴛᴍᴇᴍɪş ʙɪʟɪʏᴏʀ ᴍᴜsᴜɴ ʙᴜɴᴜ sᴇɴɪɴ ʟᴀᴋᴀʙɪɴᴀ ʙᴀᴋɪɴᴄᴀ ᴀɴʟᴀᴅɪᴍ.

 Şɪᴍᴅɪʏᴇ ᴋᴀᴅᴀʀ ᴅᴇᴅɪğɪᴍ ʟᴀᴋᴀᴘʟᴀʀᴅᴀᴋɪ ᴋɪᴍsᴇ ᴏ ʟᴀᴋᴀᴘʟᴀʀɪ ʜᴀᴋᴇᴛᴍᴇᴍɪş ʙɪʟɪʏᴏʀ ᴍᴜsᴜɴ ʙᴜɴᴜ sᴇɴɪɴ ʟᴀᴋᴀʙɪɴᴀ ʙᴀᴋɪɴᴄᴀ ᴀɴʟᴀᴅɪᴍ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
#§umu† ¶~∆Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin