הגענו לאחר חמש דקות נסיעה יצאתי והוא אחרי התקדמתי לדלת הסתכלתי לאחור וראיתי שהוא מאחורי והוא חייך, פתחתי את הדלת והלב שלי נפל. זאין יושב שם על הספה מול הטלוויזיה הדלוקה על החדשות ומחבק את ג׳מה שבוכה..
החלטתי לא לשאול כי לא באמת אכפת לי והם האחרונים שאני יכול לדבר איתם ״בוא״ אמרתי והתקדמתי לחדרי ״הארי-״ הוא התחיל להגיד ובשניה שהסתכלתי עליו הפסיק לדבר.
הגענו לחדר הוא נכנס ואני אחריו סגרתי את הדלת והתיישבתי על מיטה, ״עזוב אותם״ אמר
הסתכלתי עליו ״כן בסדר..״ אמרתי בקול מבואס טיפה...
״אתה יודע.. נייל יודע שנישקתי מישהו״ אמר והשפיל את המבט..
מה איך הוא יודע מה הוא אמר... למה שהוא יספר לו הרמתי את הראש ישר והסתכלתי עליו בצורה מוזרה ״א-אתה ספרת לו?״ שאלתי מנסה שקולי ישאר רגוע ״לא הוא לא יודע מי זה״ אמר ונרגעתי ישר ״לואי?״ אמרתי ״כן?״ שאל והסתכל עליי ״אתה סטרייט נכון?״ אמרתי ״א- אני לא יודע כל כך חשבתי ככה..״ הוא ענה ״נשקת אותי.. אתה חושב שיש לך משיכה לגברים?״ שאלתי אני לא יודע מאיפה האומץ לשאול אותו דברים כאחה פשוט איתו הכל יותר פשוט ורגוע אני מרגיש שאני יכול לעשות הכל שאני לידו והוא בחיים לא ישפוט אותי.. אני מחבב אותו ואני רוצה שזה יהיה הדדי והוא נישק אותי אני יודע שזה לא סתם הוא רוצה אותי.. אני יודע את זה , הוא פשוט צריך להשלים עם זה .. אני מוכן לתת לו כמה זמן שהוא צריך בשביל זה.. העיקר שיבין סוף סוף שהוא לא סטרייט..״ אני לא יודע אוקיי!?״ צעק ונבהלתי לקחתי צעד אחורה.. ״ תקשיב לו-״ התחלתי להגיד ״ לא לא סליחה לא הייתי צריך לצעוק זה בסדר לשאול את זה..״ אמר פתאום מנסה להגיע את עצמו..
״הארי אני לא יודע מה אני.. זה משגע אותי.. שאני חושב על זה אני בחיים לא הרגשתי שאני אוהב בנות.. אבל.. זה אמור להיות ככה.. אני כל כך מפחד עכשיו ואני לא יודע מה אני מרגיש..״ אמר וראיתי שדמע יורדת מפניו.. ניגבתי אותה עם ידי והרמתי את ראשי, ״תקשיב לו.. אתה לא צריך לדעת בשניה תתן לעצמך זמן עד שתגלה על עצמך את זה.. אתה בסדר אוקיי?״ אמרתי והרגשתי שהלב שלי מתפוצץ מכמה שרציתי לנשק אותו הוא כל כך יפה ואני רוצה שהוא יהיה שלי אבל אני אתן לו את הזמן שהוא צריך בשביל שיחליט מה הוא באמת.. אני יודע שהוא לא סטרייט כי הוא נישק אותי הוא לא היה עושה את אם הוא היה סטיירט.. אבל אם הוא באמת סטרייט אני.. הלב שלי ישבר אני פשוט כל כך רוצה להיות איתו בחיים לא הרגשתי ככה כלפי אף אחד אפילו לא כלפי זאין..
״ אוקיי תודה..״ אמר וקם מהמיטה ״ הארי?״ שאל ״כן?״ עניתי
״ מצטער אם אני משחק לך בלב..״ אמר ליבי החסיר פעימה הוא ככ מדהים ויפה אני לא יכול להפסיק לחשוב עליו לרגע.. חייכתי ״הכל טוב אני בסדר״ אמרתי והוא חייך והתקדם לדלת הוא יצא מהדלת ואני אחריו יכולתי עדיין לראות את הדמעות בעיניים שלו הוא מבולבל והוא לא יודע מה הוא ואני יודע שההרגשה הזו זה הדבר הכי מפחיד בעולם הזה אני כל כך הייתי רוצנ לעזור לו אבל אין לי דרך לצערי. ״היי לואי אני צריך לדבר איתך״ זאין אמר וקם מהספה אחרי שג׳מה אחותי נרדמה ״תחסוך את זה״ לואי אמר והתקדם לדלת זאין תפס לו ביד ולקח אותו לצד. ״תעזוב אותי אנחנו בקושי מכירים״ אמר זאין סימן לו משהו עם העיניים לא ככ הבנתי ולואי התקדם אליי ״אני אשמע מה יש לאדיוט הזה להגיד ואלך תודה הארי.. על הכל״ אמר חייכתי ופתאום הוא נתן לי חיבוק הרגשתי שהלב שלי נפל ופשוט הפסיק לפעום, ״נדבר״ אמרתי וחזרתי לחדר.
נק מבט:לואי
אני לא מבין מה האדיוט הזה רוצה ממני לא מספיק מה שהוא עשה להארי עכשיו הוא רוצה לדבר איתי?? מה יש לו..
״תקשיב אני לא יודע למה אתה מכניס את עצמך אבל תעזור את הארי בשקט..״ אמר והייתי בהלם.. הוא לא סטרייט? אני והארי בכלל לא ביחד מה הוא רוצה ממני העצבים בגוף שלי עולם האדיוט הזה לא מפסיק? הוא בחיים לא יפסיק הוא פשוט לא יודע מתי לעצור..
״תגיד אתה חושב שאני אקשיב לך?? אחרי כל מה שעשית להארי? אני יודע הכל.. אני והארי לא זוג ואל תחשוב ככה בכלל אני לא רוצה לשמוע את הקול שלך יותר״ אמרתי בקול קצת גבוה שמתי לב שאחות של הארי מתעוררת ג׳מה נכון? כן אני חושב... אני ככ עצבני עכשיו מי הוא חושב שהוא שהוא יכול לדחוף את האף שלו בעניינים שלא קשורים אליו בכלל?? ״אתה תעיר אותה.. ״ לחש ״לא פאקינג אכפת לי!״ צעקתי ובדיוק שמעתי דלת נפתחת זו הייתה אישה קצת מבוגרת אני מניח שזו אמא של הארי ״היי זאין ו.. אני לא חושבת שנפגשנו״ אמרה אני מקווה שהיא לא שמעה שקיללתי את זאין.. זאין התקדם לכיוון הספה שג׳מה ישנה בה היא הייתה נראת עייפה, זה יכול להיות מביך ״היי אמא... לואי אתה עדיין פה..״ הארי יצא מהחדר ואמר ״היי אמא שלי הארי אני לואי חבר של הארי״ אמרתי מנסה להשמע לא מובך. ״או״ שמעתי את הארי אומר מהצד בקול חלש ״אוו נעים להכיר אותך שמעתי עלייך הארי ישן אצלך פעם נכון?״ שאלה ״כן אני צריך ללכת״ אמרתי והתקדמתי לכיוון הדלת והארי אחריי ״ביי לו..״ הוא אמר אהבתי איך שהוא קיצר את השם שלו מלואי ללו זה קצת קיצי אבל זה חמוד ״ביי״ אמרתי ויצאתי מהבית.. השיחה הזו עם זאין באמת מבלבלת אותי אני באמת לא יודע.. אולי אני צריך לדבר על זה עם מישהו.. אולי עם ליאם אבל.. אני אני מפחד כל כך זה הדבר הכי מפחדי בעולם הזה אני צריך לדבר עם מישהו שמבין בזה.. נשאר לי רק את.. אמא שלי?
YOU ARE READING
Who i am??// larry stylinson
Azioneלואי נער בן 17 שבטוח שהוא סטרייט, עד שמגיע ילד חדש בכיתה שמבלבל אותו מינית...