Avva szemszöge
Miután bevásároltunk Evynek, vettünk neki egy nagy gardrób szekrényt, amit hazaérve Paul el is kezdett összerakni. Látni lehetett rajta, hogy odavan Evyért. Minden kívánságát leste és minden kérdésére ő válaszolt először. Persze nem bántam a dolgot, mert tudom, hogy amúgy Paul nagyon jó férfi, csak na féltem a hugomat.
Evy boldog volt és ezáltal én is. Ryan visszaköltözött hozzám, Evy pedig megkapta azt a szobát amibe Trixi is lakott. Paul pedig epedve nézte ahogy Evy véletlenül leöntötte magát ásványvízzel és átlátszódott a pólója. Paul kényelmetlent tituálva levette a polóját, ezzel felfedve tökéletesen kidolgozott testét. Evy szeme hirtelen Paul testén megakadt és elfelejtette, hogy a pólója átlátszik és csak úgy álltak egymás elött.
-Szerintem ne zavarjunk bébi, menjünk be a szobánkba-mondta Ryan a gondolatomba
-Mehetünk Daddy-válaszoltam, mire Ryan rámkapta a szemét, megfogta a kezem és behúzott a szobánkba.
Az ajtót becsukta és egyből magához húzott. Csókja türelmetlen volt és egy kicsit vad is. A nyakamat markolta, miközben a derekamnál fogva húzott magához még közelebb.
-Tetszett ahogy hívtál, bébi. Farokállító volt a szádból hallani. Szeretlek-mondta ki én meg válaszképpen megszívtam a nyakát aminek következtében egy nagy lila folt lett a helyén.
Kuncogtam egyett mire Ryan szintén megszívta a nyakam és elkezdett nagyon fájni.
-Ryan ez nagyon fáj már. Ryan állj le ez már nem jó!!-üvöltöttem mire Paul belépett a szobába és mikor meglátta, hogy Ryan mit művel elszakította tőlem és kitekerte a nyakát.-Jézusom Paul!-mondtam hirtelen. Le akartam térdelni Ryan mellé, de hirtelen megszédültem és ismét a semmibe találtam magam.
Paul szemszöge
Evy egyszerűen istennő. Minden szempontból csodálatos és gyönyörű. Ez akkor is bebizonyosodott mikor az egyik ruhaboltban egy szűk, testhez simuló ruhában jelent meg az öltöző fülke elött elhelyezett tükörbe nézve. Ryanék valahol egy fehérnemű boltban, aztán mikor beállt volna a kínos csend, megelőzve azt kézenfogva Evyt inni invitáltam. Egy meggyes konyak után megittunk egy-egy korsó sört, aztán mikor a hangulat már teljesen feloldódott, behúztam az egyik ilyen ruha boltba. Köztudott, hogy én utálok vásárolni, de Evyért még az ilyen faszságaimat is képes lettem ezt félre rakni.
Esküszöm mindenkinek, nem akartam nyomulos lenni, de úgy láttam, hogy az én kis picim vevő lenne rá. Ugyhogy amikor Evy kijött abba a szűk ruhába a hátamögé álltam és végigsimítva a testén súgtam a fülébe.
-Istenem picim milyen gyönyörű vagy-ahogy ezt kimondtam Evy beleremegett az érintésembe és megfogva a kezem behúzott a próbafülkébe. Istenem ezt a csajt tényleg nekem teremtette a jó isten. Bomba nő, szeret inni, tud nokedlit szaggatni és még az extrém helyeket is szereti a szexhez.
Beértünk és vad csókba kezdtünk. Evy kezdte levenni a felsőm és én is felhúztam rajta a ruhát, mire egy lendülettel felugrott az ölembe. Egy hirtelen kijött mély nyögés miatt Evy jobban húzott magához, és éreztem ahogy a farkam kész lenne most kielégíteni ezt a szirént. Mert úgy elkábított, hogy még az sem érdekelt, ha lebukunk. Ami meg is történt.
A pillanat hevében a műanyag ajtót elfelejtettük behúzni, így egy öreg néni meglátva minket, futott, hogy keressen egy biztonsági őrt. Azt a szexi ruhát megvásárolva siettünk ki a helyről, mielött az említett személy odaért volna.
Hazaérve mindenki elkezdte elfoglalni magát. Ryan és Avva a konyhába voltak, én és Evy pedig néztük a szekrény darabjait amit összekellett volna rakni. Ryan kilépett a konyhából és kérdezte, hogy ne segítsen e. Egy sötét pillantást vetettem rá, mert tudta, hogy nagyfiú vagyok és megbírkózom vele. Evy egy pillanatra kiment és egy üveg ásványvízzel a kezében tért vissza, amivel véletlenül leöntötte magát. A gondolataim egyből piszos helyekre vándoroltak és muszály volt nekem is tennem valamit. Levettem a pólót, mire Evy kerek szemekkel nézett rám, Avva és Ryan pedig eltűntek mindenki szeme elől.
Elkezdtük kiélvezni, hogy megint ketten vagyunk és mikor már Evy hozzámért éreztem a levegőben áramló negatív impulzusokat. Tudtam, hogy valami nagyon nem kóser Avva és Ryan között, és Evyt rávettem arra, hogy hozzon nekem egy üveg sört a négy sarokra lévő boltból.
Ahogy benyitottam láttam ahogy Ryan éppen Avva nyakát csókólja, de viszont már nem az éppeni erotikus részben van. Ryan megérezte Avvának a vére ízét és nem tudott leállni. Avva arca már lilulni kezdett de Ryan nem hagyta abba. Gyorsan tettem azt amit tennem kellet, de már késő volt mert Avva élettelenül és lilán hullott a földre.
Avvát az ágyra fektettem, Ryan pedig két perc elteltével már gondolkodásképesen ébredt fel. Amint meglátta Avvát csak így szólt.
-A kurva isten bassza meg!-és kiment. Tudtam, hogy Avva nem éli túl, kivéve ha gyorsan nem cselekszünk. Márpedig Ryannak kell cselekedni mivel az ő lelkitársa és nem az enyém. Avva percről percre élettelenebb lett és éreztem ahogy a halál teljesen átveszi felette a hatalmat.
-Ryan bazd már meg, és gyere ide mert kibaszlak ebből a házból.-üvöltöttem de Ryan nem volt sehol-Ryan!!!!-üvöltöttem mégegyszer de semmi. Hirtelen egy kéz ölelt át ami nem más keze volt mint Avva keze. Csak éppen nem a fizikai változata. Avva szellemként állt mellettem és készen állt arra, hogy távozzon erről a világról. A háttérben a kaszás már készen állt és nyújtotta a kezét a lánynak.
Avva rámmosolygott és elment. Elment és nem jön vissza. A kaszás mosolyogva megsimogatta Avva haját és eltüntek.
NEEEEE!!!!-üvöltöttem és rángattam a holttestet, de csak Avva lila és sárgás felpuffadt testét öleltem át. Nem tudom, hogyan fogom ezt levezetni Evynek, de nem lesz egyszerű az biztos.
Avva meghalt és nemsokára az én testvérem is meghal. Eltűnik úgy mintha sose lett volna. Eltűnik úgy, hogy el sem köszöntem tőle. Most az egyszer nem sajnáltam a könnyeimet és most az egyszer tudtam, hogy teljesen szét vagyok esve.
Meghaltak azok, akik a családomat jelentették és most itt van a birtokomba egy olyan lány aki nemrég kapta vissza a családjának egy részét, most mégis árva lett. Egy olyan lány van velem, akinek a nővére jelentette a világot és akit elvesztett egy világi másodperc alatt.
Egy olyan lány aki teljesen összefog roppani ha megtudja az igazságot.
YOU ARE READING
Glikol (+18)
RomanceEgy teljesen hétköznapi lány és egy nagyon különleges rossz fiú találkozása sosem könnyű eset. Avva egy nagyon intelligens csinos és fiatal lány, aki a hatalmas kudarc ellenére csodásan felépítette a karrierjét. Húga, egy intézetben növekedett lány...