1

1.7K 30 4
                                    

Аз съм Ани Сънистан, родителите ми са разделени. Почти не познавам баща ми но това небеше чак толкова лошо, сега лошото е защото мама си намери сериозен приятел, дори има намерение да се омъжи за него. Но на всичкото отгоре сега се местим в неговия дом. Мама е от половин година със Марк, виждала съм го няколко пъти изглежда странен тип и наистйна много секси но ми вдъхва страх когато ме погледне.

-Ан скъпа, събра ли си багажа? Провикна се Мама.
-почти съм готова.
Забога тази жена ще ме побърка, дори не знам в каква къща живе е Марк.

Бях готова със куфарите и останалите си вещи, взех си сбогом с стаята ми, имах толкова много спомени тук...

-Ани мила хайде, Марк е тук!
-Добре идвам. Завъртях очи и слязох във всекидневната.

-Ан малката Ан, дай да ти помогна. Каза Марк с подмазваш се глас.
-Не благодаря не е толкова тежко, бъди спокоен и повече не ме наричай така.
-След като казваш, така да бъде но за второто не съм сигорен.

-Елизабет скъпа само теб чакаме, хайде трябва да тръгва ме.
.................
Качихме се в колата и потеглихме. Пътувахме близо един час, навлязохме във квартал с огромни къщи. Стигнахме пред огромно Имение, имаше охрана която беше въоражена. Що за стока е Марк казах си на ум.

-Е момичета пристигнахме. Каза Марк.
Кагато влязохме вътре беше още
по-красиво и голямо, всичко беше във сиво,бяло и черно.
-Ан ела да ти покажа стая. Каза Марк
-Скъпа отивам да покажа стаята на Ан.
-Добре аз отивам в кухнята, ще направя нещо за хапване.

С Марк се качихме на втория етаж
-Да не си някой Мафиот? казах на шега.
-Може да се каже...
-Какво! мама знаели?
-Не няма и да научи, тя си мисли защото съм адвокат. Стигнах ме пред огромна Бяла врата.
-Това е стаята ти, каза той.
Влязох ме вътре, Марк остави куфарите на голямото легло.
-Благодаря, сега можеш да излезеш.
-Аа, ако не искам. Каза Марк
-Ще каза на мама какво всъщност работиш.

Марк бавно се приближи до мен, отстъпих няколко крачки назад. Гърбът ми докосна стената, той хвана ръцетеми и ги постави над главатами. Опитах се да се измъкна от захватката му но той беше по-висок и много по-силен от мен.
-чуй ме сега малката ще си затварях устата или!

-Или какво?!
-Аз ще я затворя, сега си на моя територия такаче бъди добро момиче.
-А ако изкам да съм лошо момиче.

-Не ме придизвиквай!
-Защо? Ще ме убиеш или какво.
-Толгова си нагла. Той ме погледна във очите и разби усните си върху мойте, целувката беше груба и изпълнена със страс. Той ме повдигна хващайки дупето ми, ових крака си около торсът му, от устата ми излезе малък стон. -изкам да слушам тези сладки стенания цяла вечер, докато те чукам. Измъмри в целувката

-Храната е готоваа, хаиде идвай те. Извика мама. С Марк веднага спряхме деиствивта си.

-Марк нека за забравим за случилото се, това беше грешка.

-Пак ти го казвам сега си на моя територия.

-А мама ще я нараниш както и аз, не изкам да губя единствения човек които обичам.

-Тя няма да научи, това ще е една малка тайна между нас, сега ела да хапнем нещо.

-Добре след малко идвам, кажи на мама защото ще си взема бърз душ и ще дойда, и преди да забравя погрижи се за приятелчето ти.

-Моля, какво имаш предвит? Потима той объркано.
-виж панталонът ти станал е малко телен не усещаш ли. Казах смеейки се -Мамкаму ти си виновна. След като той излезе отидох и се хвърлих по гръб на леглото.

-Толкова съм тъпа защо отвърнах на целувката, забърках се в голяма каша но пък целувка беше толкова хубава. Отидох и си взех бърз душ.

In love with my mafia StepfatherWhere stories live. Discover now