❤️{Ep_6}💚 (uni+zaw)

150 13 0
                                    

မနက်ခင်း နေရောင်ခြည် မျက်နှာကို လာနှုတ်ဆက်တော့မှ နိုးထလာတဲ့ ရှောင်ကျန့်~~~

ညတုန်းက အိပ်နေတဲ့ ရိပေါ်ကို ခိုးနမ်းရတာနဲ့ အစိတ်အပိုင်းတစ်ခုစီကို မြတ်မြတ်နိုးနိုး မှတ်သားနေရတာနဲ့ အတော်ကြာ အိပ်မပျော်ခဲ့

အိပ်ရာဘေးက စားပွဲလေးအပေါ်မှာတော့ စာလေး  တစ်စောင်

"ကျန့်ကော~~~ လေလံပွဲမှာ တွေ့မယ်နော်~~~ ကော မနိူးသေးတာနဲ့ ကျတော် အရင်ပြန်သွားတယ်~~~ ကျန့်ကော အိပ်ရေးပျက်မှာစိုးလို့~~~ see you နော်~~~"

စာလေးဖတ်ပြီး ရှောင်ကျန့် ပြုံးလိုက်သည်~~~

တစ်နေကုန် မတွေ့ရဘဲ ရှောင်ကျန့် နေနိုင်မယ် ထင်လား~~~

ပြီးတော့ မနက်က ရိပေါ်သူ့ကို ခိုးနမ်းနေခဲ့တာရော မသိဘူး ထင်နေလား~~~

No No~~'

ရိပေါ်ရှိရာ အလုပ်ကို လိုက်ကို သွားအုန်းမှာ~~'

သူ့စုံထောက်လေးရဲ့ အရှက်သည်းနေပုံကို အူယားလွန်းလို့ကို တမင် သွားတွေ့မှာ~~

အကြံဇိုးကြီးနဲ့ ရှောင်ကျန့်ဟာ စာလေးကို ချလို့ ရေချိူးခန်းထဲသို့ ဦးတည်လိုက်တယ်~~~

တစ်ဖက်မှာတော့~~~

ညက နမ်းခဲ့မိတဲ့ အဖြစ်ကြောင့် ရှက်နေတဲ့ ရိပေါ်ဟာ သူ့ကျန့်ကော ရင်ခွင်ထဲမှာ အိပ်ချင်ယောင်ဆောင်နေတော့သည်~

ဒီလို စိတ်လှုပ်ရှားစရာ သိပ်ကောင်းတဲ့အခြေအနေမှာ အိပ်ပျော်ရအောင် ရိပေါ်က အရူးလား~~

ဒါကို သူအိပ်ပျော်နေတယ် ထင်ပြီး သူ့မျက်နှာ တစ်ခုလုံး တမွမွ နမ်းနေတဲ့ ရှောင်ကျန့်ကြောင့် သူ့ကျန့်ကောရင်ခွင်ကနေ အငွေ့ပြန်ပြီးတော့သာ ပျောက်သွားချင်တော့တယ်~~~

သူအေးမှာစိုးတာကြောင့်လား အားရပါးရ မွချိ လုပ်ပြီးလို့လား မသိ

အိပ်ခန်းထဲထိ ပွေ့ချီသွားတော့ကို ရိပေါ် အိပ်မပျော်သေးပါ~~~

သူ့ကို အိပ်ရာပေါ် ချပြီး ထွက်သွားဖို့ပြင်နေတဲ့ ဒီရင်ခွင်ကြီးထဲကနေလဲ ရိပေါ် ထွက်သွားချင်စိတ်မရှိသေးဘူး~~~

မဆုံစည်းနိုင်တဲ့ ကံကြမ္မာWhere stories live. Discover now