~2.évad 16.fejezet~ {Halál?}

73 7 0
                                    

Allison szemszöge

Amikor megláttuk Thaliat a földön feküdni,azt hittem össze rogyok és csak sírok.Mi történt vele?Ötös mikor odarohant láttunk rajta szúrás nyomokat.Bizonyára szembe szállt velük,de ő járt rosszul.Előtte egy maszkos pasas feküdt,akinek a nyakán volt szúrás.Ez biztos hogy Thalia volt.Vanya óvatosan lehúzta a maszkot a pasasról,de ám egyikünk sem ismerte ezt az alakot.Furcsa módon Ötös sem.Klaus összekuporodva sírt,és könyörgött istennek hogy ne legyen semmi baja Thalianak.Ilyenkor mégis mit kéne tennünk?Hívni a rendőrséget,és egész éjjel bent ülni a kihallgatáson,vagy felkapni Thaliat és elfutni vele a kórházba?De akkor azt hiszik hogy mi tettünk valamit.Fogalmam sincs mi lenne a jó.

Sokkolva álltam Luther mellett.Klaus Thalia arcát paskolta lágyan.Ötös próbálta lélegeztetni,Diego fejét fogva járkált a házban fel-alá,Vanya pedig próbálta kinyomozni mi is történt.

-Thalia kérlek!-könyörgött Ötös.

-Kicsim!!-hajtotta fejét le Klaus.

Thalia szemszöge

Lassan kezdtem nyitogatni a szemem.Erős fények csapták meg a kék szempárt.Elkellet takarnom a kezemmel,hogy lássak is valamit.Körülnéztem,és egy gyönyörű réten voltam.Mikor megfordultam hirtelen megjelent az idős néni háza.Csodálkoztam hogy ez mégis hogyan történt.Rávettem magam arra hogy besétáljak.Mikor átléptem a küszöböt megpillantottam Ötöséket,akik épp próbálnak újra éleszteni.Persze nem sötét volt hanem világos.

Sokkolva odamentem Allisonhoz,aki törölgette a könnyeit,és szipogott.Megfogtam a vállát,de nem fordult meg.Tovább pityergett.Luther átkarolta a nőt.

-A..Allison.-szólaltam meg.

Semmi..semmit nem reagál.Láttam hogy Diego felém indul.Mire elmentem volna átsétált rajtam.M..most..m..meghaltam?

-Sajnos nemfognak észre venni.-szólalt meg valaki mögöttem.

Megfordultam és megláttam egy fekete hajú,dzsekis srácot.Őt ismerem!Ben.Apám mesélt róla,amikor még kicsik voltak meghalt.

-Szerintem már ismersz.-mosolyodott el halványan.-De azért illedelmesen bemutatkozok.Ben vagyok.

-I..ismerlek!Apu..mindig szokott rólad mesélni.-küszködtem a könnyeimmel.

-Rólad is mindig mesél.-felelte a fiú.-Nagyon rossz a földön látni.

-D..de miért nem érzik azt ha hozzájuk érek?-kérdeztem.

-Rossz érzés ezt kimondani..de te meghaltál.-hajtotta a fejét.

-M..meghaltam?-sokkoltam le.

-Mivel sokáig így feküdtél,elvéreztél.-felelte.-Legalább hívnának mentőt hogy mégis tudják az okot.

-Az volt hogy éjjel valami csörgésre keltem.Kinéztem az ablakon,mikor majdnem eltalált egy golyó.Gyorsan megmentettem az idős hölgyet,utána próbáltam szembe szállni velük..csak sajnos ők többen voltak,és ők mivel mint férfiak voltak,győzelmet aratottak.-feleltem.

-Sosem szabad szembeszállni olyanokkal akik többen vannak,ráadásul akik még férfiak is.Még Diego is így végezné,mert ők többen vannak.-fogta meg a vállam.-Hidd el Thalia,hogy itt nyugodtabb leszel,mint az élők sorában.Végig néztem az összes szenvedésedet.De mivel halott vagyok így sajnos nem tudtam sosem segíteni neked,hogy elmondjam milyen is Ötös.

Örökre együtt?Kétlem! 2.évad ‖Befejezett‖Donde viven las historias. Descúbrelo ahora