15.

792 81 6
                                    

Eltelt az iskolából már egy teljes hét. Katsuki és én egyre többet beszélgettünk. Többet olvastunk együtt, olykor-olykor együtt -vagyis mi ketten- ettünk ebédet. Úgy érzem, jogy közelebb kerültübk egymáshoz. Már alig, vagyis nem is nyaggad, ahogy Izuku-t sem. Ami elég fura a számomra, de ezt Katsuki tudja, hogy mért nem basztatja.

Akkor...lett az ő hajában is egy szín tincs. Csak nem narancssárga, hanem világos kék. De ez nem érdekelte, vagyis eddig nyert ügyem van.

Egyik nap, azon gondolkodtam, hogy be festem a narancssárga színű tincsemet, világos kékre. De inkább nem tettem meg, mert egy semmi értelme nem lett volna, kettő nem is fogta volna meg a világos kék szín a hajamat. Vagyis erről ennyit.

Most éppen a szekrényem előtt beszélgetek Kiri-vel és Denki-vel. Meg persze ott van velünk Shinsou is, de kussban marad.

- Akkor holnap megyünk moziba?- kérdezte Kirishima. Én nem figyeltem rájuk, mert meg akadt a szemem Bakugo-n, ahogy egy kis csaj rá próbál mászni

- Persze haver!- adta egyből a választ Denki

- (Név)?- nézett rám egy érdeklődve Kiri

- Mindjárt jövök.- mondtam és oda mentem Katsuki-hoz

- Khm! Bocsánat, de meg kérdezhetem, hogy te mért is akarsz rá mászni másra, mikor nem is ugyan olyan a hajatokban a tincs színe?- kérdeztem egy levegő vétellel

- Semmi közöd hozzá. Menj szépen a pasikádhoz, te ribanc.- hessegetett el

- Ne ribancozd le a barátnőmet, te nyomorult.

- Nem is az ő haj szín tincse van a hajadban, hanem az enyém!- kapta fel a vízet a ribi

- Oh, tényleg?- kérdezett vissza gúnyosan Katsuki, mire le szedte a világos kék színű tincset, a narancssárga haj tincséről   -Akkor ez mi?

- Te szemét!- kevert le egyet Bakugou-nak a kis ribanca

- Te kit pofozgatsz ribanckám!- kapott tőlem egy nagyobban a pofájára  -Ha még egyszer meg mered, vagy esetled hozzá mersz érni Katsuki-hoz. A kezedet eltöröm.- fenyítettem meg, mire könnyezve má el is szaladt

Vissza fordultam Katsuki felé, akinek csak egy mosoly volt a képén.

- Ez most mi volt?- kérdeztem tőle karba tett kézzel magam előtt

- Mi?- vigyorgott rám

- Ez a hamis haj tincs.

- Mivel már egy jó ideje narancssárga tincsed van, és tudom, hogy szerelmes vagy belé. Ezért ezt csináltam.

- Te egy szemét vagy Katsuki. Főleg velem.

- És? Nem is örülsz, hogy ugyan olyan a haj tincs színünk?

- Persze, hogy örülök neki, te robbanós cukorka.

- Na pofa be asszonyom.

- Majd csak akkor, ha szépen ide tulod a pofád.- mutattam magam elé, mire ő csak el mosolyodott és közelebb hajolva hozzám meg is csókolt. Át karoltam a nyakát, míg ő a derekamat és így közelebb húzva egymást, folytattuk a csókot. A háttérben a lányok, vagyis inkább Mina sikoltozása hallatszódott, meg néhány fiú gratulációja, vagy milyük volt is az.

𝙰 𝚃𝚎 𝚂𝚣𝚒́𝚗𝚎𝚍 {Bakugou Katsuki x Raeder}  [[BEFEJEZETT]]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang