Sry, de címet inkább nem akarok adni ennek a résznek. 😔 Eléggé🔞 de azért remélem nem baj és tetszik nektek.😇
(bocsi az esetleges helyesírási hibákért)Egy fárasztó keddi munkanapod után, morcosan léptél be barátoddal közös lakásotok ajtaján. Gyorsan lekaptad a cipőidet, és célba is vetted a konyhát valami harapnivaló keresése céljából. Ahogy átlépted a küszöböt, megszeppenve vetted észre, hogy Hyunjin a konyhaasztnál ülve egy sojut iszogatva telefonját nézegeti. Nem számitottál rá, hogy otthon lesz, mert reggel még azt mondta, hogy későn lesz vége a próbájuknak, ezért ne számíts rá nyolc óránál hamarabb. Most azonban mégis ott ült előtted és ivott.
"-Szia Jinnie! Te hogy-hogy máris itthon vagy? Azt mondtad ma sokáig fog tartani a próba."
Kérdezősködtél, de barátod le sem vette a szemét a telefonja képernyőjéről. Próbáltad magadra vonni a figyelmét. Újra és újra megkérdezted, hogy mit keres itthon, míg végre megeredt a nyelve.
"-A próba tényleg sokáig tart. Csak hazaküldtek... "
" - Hazaküldtek?! Mégis miért? Fejtsd már ki jobban, hogy mi történt?!"
Hyunjin még mindig nem volt hajlandó levenni a tekintetét a telefonjáról, de egy nagy sóhaj után elkezdte megmagyarátni a történteket.
" - A próbán nagyon szerencsétlen voltam... Folyamatosan botladoztam, meg elrontottam a koreót stb. Chan leszidott, amitől nagyon rágörcsöltem az egészre és az egyik pillanatban rosszul mozdultam és kiment a vállam. Hívtak orvost aki helyrerakta, de pihentetem kell. Ezért vagyok itthon, sojut iszom és... "
Nem fejezte be a mondatát. Te fáradt szemiedet rávezetted, és összefontad a karjaidat.
" - Najó, erre most nem tudom mit mondjak... "
Tudtad le ennyivel, majd elindultál, szerezni egy zacskó chipset a kamrába. Ahogy elmentél Hyunjin mögött, azonnal kikapcsolta a telefonját, és képernyővel lefele az asztalra rakta. Egy percre megálltál végiggondoltad, a helyzetet de úgy döntöttél, hogy most nem érdekel mit rejteget előled. Bementél a kamrába, kihoztad a chipset és az ajtónak dőlve kibontottad. Ott ácsorogva majszoltad. Már szinte el is felejtetted, hogy barátoddal egy helyiségben vagy, egészen addig amíg meg nem szólalt.
"-T/N!"
Felé kaptad a fejedet, és rá néztél.
"-Kíváncsi vagy, hogy mit néztem a telefonomon?"
Kérdezte a szája szélén egy halvány mosojjal. Te megvontad a válladat, de Hyunjin intett az ujjaival, hogy menj oda hozzá. Te ugyan szemforgatva, de megváltál szeretett chipsedtől és odamentél vele szembe. Amint megálltál előtte, megfogta a csípődet, megfordított és lerántott az ölébe. Ahogy lehuppantál, Jinnie egy aprót nyögött és a hátadhoz nyomta a homlokát. Te megdöbbenve érezted mereven álló farkát a feneked alatt. Nem tartott olyan sokáig mire rájöttél, hogy mit nézett olyan nagy bőszen a telefonján. Elég mély levegőket vett, és átkarolta a derekadat.
"-Ha nem fájna a vállam, akkor most úgy megdugnálak, hogy holnap nem tudnál leülni. De mivel ez most nem lehetséges, képtelen leszek hagyni, hogy most az egyszer te irányíts és elégíts ki."
Ez után a mondata után, rettentő vörös lett az arcod, de mégis beindultál. Hyunjin sosem hagyja, hogy te irányíts, ezért mindenképp ki akartad használni az alkalmat, de mégis szemtelenkedtél vele egy kicsit.
" - Honnan veszed, hogy nekem most van kedvem csinálni?"
Gondolkodás nélkül vászolt.
"-Mindig azért rágod a fülem, hogy te dominálhass. Nem hagynád ki rá az alkalmat. Szóval inkább fejezzük be a beszélgetést és csináljuk!"
Felállt, és téged kézenfogva a hálószobába húzott. Ott aztán hátradőlt az ágyon, és elengette magát.
"-Tegyél amit szeretnél... Csak jó legyen!"
Mondta. Te nem tétováztál, odasiettél hozzá, és a hasát érintve lehúztad róla pólóját.
" - Hideg a kezed... Ez nagyon tetszik!"
Elégedetten kezdted el őt csókolgatni, miközben kezeiddel folyamatosan a kidolgozott felsőtestét kényesztetted. Mivel látszólag Jinnienek tetszett a kezed álltal nyújtott hidegség támadt egy ötleted. Felkeltél róla, és elsétáltál a fiókos szekrényedhez. Kivetted belőle az egyik övedet, és visszamentél.
"-Légy jófiú, és add ide a kezed! Akkor gyorsan elmehetsz."
Hyunjin, engedelmeskedett neked, így oda tudtad kötözni mindkét csuklóját az ágyhoz. Ismét felálltál és otthagytad őt.
"-T/N, most mit csinálsz? Ne hagyj így itt!"
"-Jinnie, az aki félbeszakítja a randimat a chipsemmel az nem jó fiú. Szóval most várhatsz!"
Ekkor te kisétáltál a szobából, Hyunjin meg idegesen kiabált utánad. Azt hitte, hogy most, hogy megkötözted, otthagyod kielégítetlenül, de neked nem ez volt a terved. Kimentél a konyhába, megfogtál pár jégkockát, és visszamentél. A barátod érdeklődve figyelte, hogy mit akarsz csinálni. Te végre megszabadítottad őt nadrágjától is, majd levetkőztél. A szádba vetted az egyik jégkockát, és végighúztad a testén. Hyunjin háta ettől ívesen megfeszült, és felnyögött. Miközben a jéggel szórakoztál, szép lassan rámarkoltál péniszére, és elkezdted kezeiddel kényeztetni őt. A szobát barátod erőteljes nyögései töltötték be. Már érezted, hogy közel van számára a vég, ezért leálltál a kezeid mozgatásával és kiköpted a jeget.
"-T/N! Ne állj le! Folytasd kérlek!
"-Jinnie, ugye nem gondoltad, hogy ennyi lesz? "
Kérdezted tőle, majd kivettél az éjjeliszekrényből egy gumit és a farkára húztad.
" - Most kezdődik meg csak az izgalom. "
Mondtad, majd fogad magad, és meglovagoltad. A csípődet mozgatva okoztál élvezetet magadnak és barátodnak is, míg végül mindketten elmentetek. Lihegve borultál le mellé az ágyra. Egymást nézve feküdtetek csöndben, amit végül Hyunjin tört meg.
"-Jó voltál Anyuci! "
Mondta barátod, mire te akaratod ellenére elmosolyodtál.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids rövid szorik
Hayran KurguRövid történetek Lehet részeket kérni kizárólag a Stray kids tagokkal❗ Szexuális tartalom és trágár beszéd előfordulhat