~Üçüncü Perde ~

6 2 0
                                    


İçeri girdim  hizmetli beni salona zorla götürdüydü .

Büyümüşsün  uzamışsın  anne benzemişsin dedi bana bi adım yaklaşıp bi adım geri attım  durdu  yorgun olmalısın Asya Lilaya odasını  göster .

Lila ile tasarlanmış bir oda kafamı merdiven boşluğuna  uzatıp HOŞ BULDUK DİYEMEM BU ARADA ADIMIN ZEVKİMLE VE SEÇİMLERİMLE Bİ İLGİSİ YOK BANA BU ADI SİZ VERDİNİZ  ODAMI LİLA YAPMAK ÇOK SAÇMA . Konuşmazsam uyuyamadım çantamdan pijamalarımı çıkardı  kapı çaldı babam kafasını uzattı bana bakıp
KÜÇÜKKEN EN ÇOK LİLAYI SEVERFİN İSMİNDEN DOLAYI .

ARTIK ÇOCUK DEĞİLİM .

Görüyorum çok büyümüşsün bana da çok kızgınsın ama geçicek ne annen ne ben intikamcı bi insan değiliz .

Uykum var .

İyi geceler.

Sabah kalktığımda saat on olmuştu iki saat fazla uyumuşum of rüya çatlamıştır meraktan .

35 cevapsız arama

Görüntülü aradım

Lan nerdesin öldüm meraktan ?

Ölme iyiyim ilk işim şu evden çıkmak parkta arayıp her şeyi anlatıcam sana söz .

Kahvaltıda masası kuş sütü eksik denen masalardan biriydi ben de bana ne istiyorsun dediklerinde olmayan tek şeyi söyledim tost .

Güzel bu değişmemiş hala tost seviyorsun .

Salam sevmiyorum.

Ama en çok salamlı severdin .

Ben çok şeyi severdim artık sevmiyorum mesela babamı çok severdim zamanında vana bir vedayı çok görene kadar masadan kalkıp odama geçtim kapı çaldı  Asya denen kadındı bu bi şeyle yanıma gelip bu gün seçmeniz gerekiyor dedi .

Kalem verir misin?

Bu beyaz planlar olsun yatak da bu başka bi şey istemiyorum .

Ama Ege bey .

Ona aynen benim istemediğimi söylersen bi şey demez .

Çantamdan  bi kaç şey çıkardım ve üstüme geçirdim tıpkı evde olduğu gibi cüzler ve telefonu alıp kaçtım evden bu ev kocaman ve kaçmak daha kolay en azından ayaklılarım ayağımda .

Park bulmak çok zor olmadı .
Rüya olanları duyunca oha lan yuh .

Rüya aşkım biri arıyor bekle .

Alo
Nerdesin lila ?

Gelicem .

Kimmiş ?

Babam bey hazretleri .

Lila şey baban nasıl biriydi .

Uzun ince sakalsız sıradan bir iş adamı .

Tam arkanda .

DERMAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin