☾☆~6~☾☆ (13.06.𝟐𝟎𝟐1)

435 11 20
                                    

• Y/N hanıma Kim Ne Yaptı?
• Neden 3 günden beri Burdasınız?
•Jungkook Ve Y/N Aynı Kişi Yüzünden mı Burada?
• Siz Kim Oluyorsunuz ?
• Taehyung'un Psikolojik Sorunları Var mı ?
• Y/N hanım Hangi Saat İçinde Bıçaklandı ?
• Ve Şu an Taehyung Nerede ?

JİN- Tamam Cevaplayacağız...

POLİS- Bekliyorum...ama Durun Lütfen Siz Cevaplayınız...Siz Diğerlerinden Daha Sakin Ve Yalan Söylemeyecek Bir Karaktere Sahipsiniz..!

JHOPE- Ben Mi Tamam Cevaplıyorum....
1-Y/N hanıma Kim Taehyung Bıçak Sapladı....
2-Y/N ve Abisi Yaralandığı İçin...
3-Evet Aynı Kişi Yüzünden Buradalar
4-Biz Taehyung'un Ev Arkadaşlarıyız...
5-evet Var hatta  Şu Ara Baya İlerlemeye Başladı....Ama Ne Yazıkkı Kendini Tedavi Ettirmiyor...
6-bu Gün 1-2 Saat Önce..
7-Şu An Kendisi Yaralı Bir Şekikde Evde..

POLİS- Nasıl Yani..Ona Ne Oldu? 

JHOPE- İşte Diyorum Ya Sorunları Olduğu İçin Kendi bileğini Kesti..

POLİS- Anladım...Onu Buraya Getirmeniz Gerekiyor..Ama Hapis'e Giremeyecek Zaten Sorunları Var Diğer Suçluların Yanına Koyarsak Hapisanede Ölmedik Kimse Kalmaz....Onu Kandırıp Bir Şekilde Buraya Getirmelisiniz..Taehyung'un Bir An Önce Tedavi Görmesi gerekiyor..

JHOPE- Ama Biz Onu Asla Kandıramayız ki...Gözünden Asla Hiçbirşey Kaçmıyor..

POLİS- Ben Y/N hanıma Sakinleştirici Verdim.. Onun İçeceğinin İçine Koyun.. Sonra Oda Sakinşeşsin Sonrada Siz Onu Buraya Getirin..

JHOPE- Tamamdır Umarım Yapabiliriz..

POLİS- Ama Hiçbirşeyi Hiçbir şekilde Ona Belli Etmeyin Yoksa Sizi Hapise Atmam Gerekiyor..Hadi Şimdi Gidin..

JİMİN- Bu Arada Y/N'nin Durumu Nasıl ?!

POLİS- Şu Anlık Biraz Kötü..Bıçağın Ucu Kırılmış Artık Nasıl Batırdıysa..Onu Almaya Çalışıyorlar..

JİMİN- Sorunlu Taehyung ya !

POLİS- Siz Ona Acıyormusunuz ?

JİMİN- Yani Evet Taehyung'un Söyediği Kadar Kötü Bir İnsan Değil Sakin Sakin Oturuyor Hemde Zaten Aşırı Güzel..

POLİS- Anladım....hadi Bence Siz Bir An Önce Eve Gidin Taehyung'a İlacı Verin Ve Ertesi Gün Getirin....Ha Bu Arada Jungkook Bey De Yarın Taburcu Olucaktır..

JİN- Tamam Zaten Taehyng'u Getiremedek Jungkook İçin Gelmiş Olacağız..

POLİS- Aynen Öyle...
(Eve Giderler)
(Akşam Olmuştur)

SUGA- Taehyung İyimisin ?

TAE- Eğer O kız Öldüyse İyiyim...Ama Ölmediyse İyi Değilim..

SUGA- Ama Tae Neden Böyle Yapıyorsun Neden Nefret Ediyorsun Ondan ?

TAE- Bilmiyorum Ama Nefret Ediyorum..

JİN- Senin Gerçekten Pisikolojin Bozulmuş...Bilmediğin Bir Nedenden Dolayı Ondan Nefret Ediyorsun..

TAE- Of Sizinle Uğraşamayacağım..!
(Taehyung Odasına Uyumaya Çıkar)
(Üyelerde Taehyung'un Uyuduğundan Emin Olduktan Sonra onun İçeceğine İlacı Koyarlar)
Ertesi Gün Olur...
Bütün Üyeler Uyanmıştır...

Zorba (K•T•H)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin