|HIRS|

317 34 21
                                    

Sa

As

+++

~T~

Herkes sessiz bir şekilde otururken gözlerimi Lalisa'ya dikmiş onu izliyordum.

Yaptığım salaklık yüzünden büyük bir lince maruz kalmamın üzerinden sadece 1 hafta geçmişti ve BigHit olayların üstünü BangtanPink işbirliği ile kapatmayı bir nebze de olsa başarmıştı.

Lalisa bacaklarını masanın üstüne uzatmış, elindeki kalemi çevirerek derin düşüncelere dalmıştı. Kusursuz bir sanat eseri gibi görünüyordu. Onu kıskandırmaya çalıştığım için büyük bir pişmanlık duyuyordum.

Beraber çıkaracağımız ilk şarkının sözlerini yazmak için buradaydık. Yoongi ve Hoseok yan yana oturup fısıldaşarak tartışıyor, kendi rap partlarını yazıyordu. Namjoon ve Jennie yalnız çalışıyordu. Lalisa ise arada bir Chaeyoung'a sataşıyordu, sonra önüne dönüp rap partını yazmaya devam ediyordu. Jisoo, Jin ve Jimin birbirlerine danışarak yazarken Jungkook ve ben yalnız yazıyorduk.

"Gözlerimdeki öfke, kalbimdeki sevgi ile doğru orantılı."

Bir cümle daha yazdıktan sonra bakışlarımı tekrar Lalisa'ya çevirdim. Ona bakmadan yazamıyordum, sanki ilham kaynağımmış gibiydi...

"Bu nefreti söndürecek, bir sevgi olmalı."

"O sevgiyi verecek insaf, sende olsaydı."

"İnsaflı davranıp beni bağımlın yapmazdın."

Kafamı defterimden kaldırıp birkez daha baktığımda göz göze geldik. Bakışlarında hiçbir şey değişmemişti, soğuk ve sert.

Bacaklarını masadan indirdi ve oturduğu sandalyeden kalkıp ağır adımlarla bana doğru geldi. Yanıma oturduğunda gözlerim defterimdeydi, onunkiler ise bende.

Stüdyo çok sessizdi, beraber çalışanların fısıltıları dışında kimsenin kimsenin çıtı çıkmıyordu.

Ona bakamıyordum, ya da bakmak istemiyordum. O yanımda otururken kendimi kasıyordum ve işime odaklanamıyordum.

Gözlerimi kısarak kendimi zorladım fakat tam aklımdakini yazmaya başlayacaktım ki kulağımda ve boynumda onun nefesini hissetmemle elimdeki kalemi sıktım.

"Neler yazdın bakalım?"

Kulağıma kalın, tahrik edici sesiyle fısıldadı. "Hm?" diye sorarcasına mırıldanırken dudaklarının kulak mememe değmesi sertçe yutkunmama neden oldu.

"Bana göstermek istemez misin?"

Biraz daha kulağıma yaklaştıp fısıldarken soğuk nefesini verince gözlerimi kapattım.

"Az önce beni izlerken çok iyi şeyler yazıyormuş gibi görünüyordun..."

Tanrım... Kafası tamamen defterine doğru dönüktü, onu izlediğimi nasıl görmüş olabilirdi?

"Hadi TaeTae, göster şu yazdıklarını..."

İnce, kemikli eli yavaş yavaş bacak arama kayıp okşamaya başladığında defterimi güçlükle tutan ellerim gevşedi ve Lalisa defterimi elimden aldı.

Gözlerim hafif açık bir şekilde baktığımda yüzündeki tatmin olmuş sırıtışla gözlerini üstünde gezdirdi.

"Ah, beni hiç şaşırtmıyorsun biliyor musun? Bir an artık beni sevmediğini düşünmüştüm," derin bir nefes aldım. "Ama geçti hemen..." deyip bacağımı sıktığında inlememek için dudaklarımı birbirine bastırdım.

Defterimi kucağıma attı ve yanımdan kalkıp stüdyodan çıkıp gitti.

Önce beni mahvetti, sonra da karizmamı çizip gitti.

+++

Of ne cringesiniz mallar

Oy atmayı, yorum yapmayı ve beni takip etmiyorsanız da sakın takip etmeyi unutmayın. Öpüldünüzz efenim💜💅🏻

𝐋𝐢𝐭𝐭𝐥𝐞 𝐅𝐮𝐧𝐤𝐲 | 𝐓𝐚𝐞𝐋𝐢𝐜𝐞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin