Kapı açıldı gözlerimi açamıyordum adımı söylüyordu ama ben burdayım diyemiyorum sonunda bedenimi kollarının arasına aldı bu her kimse gözümü açtığımda beyaz ışık gördüm önce dedim kesin öldüm sonra doktor adımı seslendi kolarıma ne olduğunu kendimin yapıp yapmadığını sordu ?
Düşündüm düşündüm ne oldu kollarıma bana ne oldu ?
Hayır dedim doktora dönüp bi şey oldu ben yapmadım bunları hem benim tırnaklarım küçük .
Hatırladığın son şey ne ?
Okuldaydım rüya ile konuştum ona mesaj attım bekle Emre o yaptı bunu onla kavga ettim sonra beni oraya kilitledi ve gitti benim kapalı alan sorunum var yani kendimi dolabıma kilitlerim ama depo asansör gibi yerlerde nefes alamam bi de kan kokusu yüzünden bayıldım .
Ben de böyle düşünüyorum ne olur ne olmaz seni burda tutucam bi kaç saat sonra eve gidebilirsin .
Tamam.
Camdan dışarı baktığımda çoktan hava kararmıştı babam kokmuş olmalı hemen hastane telefonuna gururumdan ayak bileğime yazdığım numarayı yazıp aradım .
Alo kimsiniz?
Baba benim lila .
Lila sen iyi misin?
İyiyim şey ben yaramazlık yaptım şarjım bitti çocuklardan da kaçtım beni arıyorlar ben bir saat gezip eve gelicem endişelenme boşuna arama diye söylüyorum.
Tamam canım.
Acaba kim bulmuştu beni kim hastaneye getirdi anonim olabilir miydi Hayır ?
Telefonum da yoktu acaba nerdeydi derken koltuktaki çantamı gördüm kolumdaki serumu umursamadan ilerledim çantamdan şarj aletimi ve telefonumu alıp pirizin yanındaki koltukta oturdum .
Görüntülü aradım rüyayı mesajı yeni gördü .
Lan lan ne oluyor sana nerdesin ?
Süprizi aşkım bak cennetteyim hastanelik oldum.
Çatalatma da söyle ?
Emre denen aptal depoya kilitledi beni mesaj attım ama telefonum kapandı .
E nasıl çıktın ordan
bilmiyorum tek bildiğim hastanede olduğum ve muhtemelen odaya da almıyorlar kapıda kim varsa polis falan yok en azından yoksa var mı ?
Lan geliyorum oraya .
Dur geleme sen ben gelicem annemi de görücem hem .
Olmaz seni o halde bırakamam kapat .
Kapıya bir iki adıma attım adımı duydum lila niye kalktın kapıda polis de vardı ama derman onları takamdan koluma girip yatama yatırdı beni babamın hiç bi şeyden haberi olmayacak dedim ona dönüp .
Tamam sen dinlen kalkma derman çıktı odadan .
Lila seven ben hastane polisi Rıza sarraf
Yaralı ve baygın bi şekilde hastaneye getirildin kollarındaki izler darp edildiğini gösteriyor neler oldu ?Bi arkadaşımla şakalaşıyorduk
Kapıdaki arkadaşları mı ?
Hayır Emre arkadaşımla şakalaşıyorduk iş kavgaya dönüştü o farkında olmadan sıktı kokumu ben de onun saçını çekiyordum o arada sonda ben arkadaşımla konuşurken muhtemelen şaka yapmak istedi kapıyı kilitleyip gitti ama ben kapalı alanda duramıyorum şarjım bitti mesaj atmadım kan kokusu gelince bayılmışım sonra burda uyandım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERMAN
Chick-LitDerman adının anlamını veriyorsun dedi gülerek lila :) Babasının yanına en kötüsünü düşünerek gelmişti Kader yine kendini gösterdi .