Deja trecuseră mult timp și uite ca stateam liniștita pe un scaun asteptam din nou rîdul meu .
Pentru a face ca timpul mai repede să treaca stateam ca orice adolescent în telefon și mă concentrasem destul de mult la el și concomitent gândindu-mă la sănătatea mea am decis sa nu-mi mai stric vederea și l-am deconectat , uite nu îmi vine a crede pina acum ca parca instinctul meu îl simte și știe când să fie concentrata în viața reala.
Da ! iarăși l-am zărit și de data acesta am incercat sa ascult subconștientul meu și sa nu ma uit în ochii cei surii dar uite ca interesul de a cunoaște mai aproape a câștigat și deja de data aceata am avut ocazia săi aud și glasul bărbătos , care tot era ca un fel de miere pentru urechile mele.
Bănuiesc că și el era concentrat vorbea cu cineva importat era cu sprincenele negre , care deodată își spunea ca e un om puternic , ochii mari surii de parca era oglinda care nu avea proprietatea de a reflecta și credca acesta și mea provocat interesul , dar uite ca unica ce nu am putut vedea sunt buzele din pricina că e în spital și mereu purta mască dar ma tem sa nu ma dezamăgesc pentru ca unde sunt multe așteptări acolo și multe dezamăgiri , dar cu speranța îmi pun pe repet momentul ce l-am prins cu ochii .
Vorbind era atît de concentrat că nici măcar nu am observat cum stateam și ma holbeam la el de parca așteptam rîndul sa vorbesc cu el și cred ca de data acesta ma observat , iarăși a tras o privire și iarăși privirile noastre sau ciocnit dar uite ca el a încercat sa vorbească cu mine și mie numi cineva a crede ca la mine se referă :
- Salut ! , îmi spune el mie și eu ce nu mă așteptasem deloc la salutul lui am nimerit într-un trans care nu mea permis sa scot măcar un cuvințel măcar simplu buna ziua nu am spus , stateam nemișcată pur si simplu i-am răspuns dădu din cap , probabil aș fi vrut să-mi audă și el vocea cum am auzit și eu pe al lui dar nu de data acesta.
Am ajuns acasa și tot restul zilei ma gândeam la salutul lui și ce a vrut sa spună sau ce ar fi vrut sa spuie în continuu dacă răspundeam eu înapoi , cu părere de rau nu a fost ce sa fie deaceea mam culcat cu speranțe ca ziua de mîine îmi va răspunde la toate întrebările puse de mine și de subconștientul meu .