|17|. Nebezpečná jízda..

109 29 3
                                    

P.O.V - Tom
No takže pojďme si to ujasnit mám bráchu v prdeli k tomu mám zítra hledat nějaký číslo a tím bráchovi aspoň trochu pomoct fakt tenhle tábor je ten nejhorší noční můra a podle Andy bude hůř takže dobrý já končím..
~
Když jsem šel ostatními zpět byli už pryč následoval jsem je proto do klubovny kde už Natka stanovala mapu toho lomu kde to číslo leží upřímně jsem ji takhle v plánování ještě neviděl..
~
Šája ji pomáhala nacož jsem úplně koukal jak puk všichni tady na táboře šlapou o sto šest
~
Dobrý to by pro dnešek stačilo ty kecy okolo toho mě už nebaví jdeme spát ať máme zítra sílu.
~
A pamatujte dětí je tu 8 a s toho 3 jsou fuč je to šílený ale dáme to!
~
Dobrou Noc ! 💋
~
*(Další Den Ráno)*
~
Já vás zdravím je ráno 9 hodin a já jako vždy nemůžu spát no nic jdu se upravit protože moje vlasy jsou po ránu jak kleopatra XD takže doufám že po chodbě nikoho nepotkám jinak ho trefí šlak
*(smála jsem se sama sobě)*
~
More kam pak jako jdeš?
*(zeptal se Lboy)
~
No víš já jdu se zabít
*(měli jste vidět jeho pohled)*
~
No tak to neexistuje..
*(zastavil mi cestu)*
~
Si dělám srandu bože jdu se upravit jenom mužů?
*(usmála jsem se)*
~
Dobrý už jsem se bál pokračuj
*(uculil se)*
~
Lboy odešel
~
ten zas je přehulenej až na mraky.
*(zasmála jsem se té myšlence)*
~
Když jsem dorazila zpět do klubovny ostatní už snídali a ta moje byla zase na matraci nesnězená jako vždy..
~
Ty zase nejíš?
*(zeptala se mě Míša)*
~
Nemam hlad..
*(odpověděla jsem)*
~
Měla bys je to výborný
*(začervenal se Jakub)*
~
Hm já už radši půjdu..
*(řekla jsem)*
~
Cestou do knihovny jsem měla u sebe ten papír kde se máme dneska vydat jenže něco mi tu nesedělo tak trochu..
~
Slyšela jsem Davida s Markem jak se spolu baví a jejich slova mě tak trošku vyvedla s míry..
~
M. Vážně je na tom až takhle zle?
*(vykulil oči Marek)*
~
D. Přesně tak Martin to dneska po obědě vyřeší..
*(kývl David)*
~
Takže mi chcete říct že já jakože jsem v hajzlu? No výborný.. Zatím jdu ještě něco udělat než to semnou zase sekne a já nebudu připravená na dnešek takže bye.
~
Celé dopoledne jsem strávila v knihovně plánováním dneška moje rána je přelepená a každý druhý dotyk na ní mě bolí..
~
Bůh ví co to semnou dělá..
*(povzdychla jsem si)*
~
Pak už byl čas obědu kde jsem zase jakože stratila veškerou chuť byla sekaná s bramborem nic moc ale já nejedla za to ostatní se cpali s mírou dokud si mě nevzal Martin bokem a mou náladu vic nezkazil..
~
M. Prosím tě pojď semnou na ošetřovnu přišli výsledky..
*(řekl Martin)*
~
Dobře Já už nemám co ztratit..
*(povzdychla jsem)*
~
Po cestě jsem se regulérně bála co s Martina vypadne protože jak jsem slyšela tehdy kluky na chodbě mám pro strach uděláno..
~
M. Posaď se prosím.
*(Martin mi podal židli)*
~
Podívej se tvé výsledky jsou bohužel pozitivní na krev parazita takže si teď nakažený člověk který má v krvi démona..
~
Zní to hrozně ale postupně ti nasadíme antibiotika na sklidnění pak už to půjde samo a krev sama vymizí s těla pryč..
~
Pane bože takže já neumřu? Ono hrozně to bolí na dotyk a taky ty stavy celkově okolo tábora mě děsí..
*(řekla jsem)*
~
M. Neboj se neumřeš jenom si vlastně jediná která viděla stín pána zla a bohužel si po něm chňápla takže proto zaútočil..
*(vypadlo s něj)*
~
Aha tak to mockrát děkuji..
*(řekla jsem)*
~
M. Když už tu jsi řekni mi jak pán zla vypadal třeba na něco přijdeme společně.
*(usmál se Martin)*
~
Vyprávěla jsem mu to tam dobrých 20 minut než mě konečně ve finální fázi pochopil to je neuvěřitelné..
*(zasmála jsem se v duchu)*
~
Pro specialisty stín pána zla vypadal nějak takhle :

 *(zasmála jsem se v duchu)*~Pro specialisty stín pána zla vypadal nějak takhle :

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Tábor Zla •(𝘥𝘰𝘬𝘰𝘯𝘤̌𝘦𝘯𝘰)•Kde žijí příběhy. Začni objevovat