Név: Somogyi Bianka
Életkor: 15
Hajszín: Szőkésbarna
Szemszín: Tengerkék
Magasság: 171 cm
Ereje: Víz
Rang: TeliholdEzeken a sorokon végigfutattva szemeimet néztem végig a saját adatlapomat, amely található a Telihold rangúak könyvében.
Ezután meglátom a képet is magamról, amit még négy éve készítettünk.
Jót is nevetek magamban a ,, régi" képen, amin gyerekarccal vigyorgok a kamerába. Ekkor még hosszú volt a hajam.
Viszont mára már levágattam vállig. Sokkal jobban szeretem így. Természetesen hullámos a hajam, így tök jól néz is ki, anélkül, hogy vasalnom kellene.
Lapozok egyet a könyvben.Név: Kozma Olivér
Életkor: 18
Hajszín: Világosbarna
Szemszín: Tengerkék
Magasság: 179 cm
Ereje: Víz
Rang: TeliholdOldalra biccentett fejjel pillantok a képre Olivérről. Róla körülbelül csak két éves lehet a fotó.
Már akkor is jóképű srác volt.
Kissé hullámos haja pár tincsben belóg az arcába. Szeme komolyságot sugárzott már akkor is, csak úgy, mint most.
A kék szemein kicsit elidőzött a szemem, de aztán fejrázva továbblapozok.Név: Mezei Simon
Életkor: 18
Hajszín: Szőke
Szemszín: Zöld
Magasság: 182 cm
Ereje: Föld
Rang: TeliholdNos, Simon, legmagasabb fiú Telihold rangú tagunk, aki szintén mit kell mondjak, eléggé helyes.
A képe neki is két éves, pont akkor készült, mint Olivéré, mivel egy évben is voltak a kiképzésen, ami azelőtt volt hat éve.Név: Katona Tímea (Timi, ti süteményagyúak!)
Életkor: 17
Hajszín: Sötétbarna
Szemszín: Zöld
Magasság: 173 cm
Ereje: Föld
Rang: TeliholdA nevéhez természetesen Timi firkantotta oda azt a megjegyzést. Nos, szerintem ebből látható, hogy Timi csapatunk kemény diója. Őt aztán semmi se rendíti vissza, és véleményét is gond nélkül kimondja.
Na, vele ellentétben én nem vagyok egy beszédes típus, de ha beszélek, akkor az mindig okos hozzászólás. Néha hívnak a csapat agyának is.Név: Bakos Lia
Életkor: 15 év
Hajszín: Fekete
Szemszín: Narancssárga
Ereje: Tűz
Rang: TeliholdLia az egyetlen, aki velem egyidős. Mi vagyunk a két fiatal gyermek. Lia még csak fél éve tagja a Teliholdaknak, de már nagyon jól beilleszkedett közénk.
Hosszú, nagyon hosszú fekete haja van, arcát pedig szeplők díszítik. Sokat szeret beszélni, érdemes tudni róla, de legalább az agya jól fog.Név: Fodor Csongor
Életkor: 17 év
Hajszín: Sötétbarna
Szemszín: Narancssárga (tudom, menő)
Ereje: Tűz
Rang: TeliholdCsongi a csoport menő, tipik sármos sráca. Szemszíne (amire írta is ott a megjegyzést) miatt kifejezetten tetszik a lányoknak a suliban, de persze barátnője nincsen már egy éve.
A Teliholdaknak van még két segítője, ők a levegő erejével lettek megáldva, egy ikerpárunk. Nevükön: Deák Emili és Kiara.
Vörös hajukat bárhonnan megismeri az ember. Nem gyakran látjuk őket, mivel az a dolguk, hogy találjanak további embereket, akiknek van erejük az országunkban, vagy ha nem is ereje van, de érezhető legyen bennük az erő.Becsukva a könyvet ásítva hátradőlök a kanapén.
Igen, kanapén. Éppen sulink iskolaelnökének termében nyújtózkodok.
Amikor bekerültem ebbe a gimibe, már az első napon valahogyan sikerült összehaverkodnom az elnökünkkel illetve alelönékevel. Az elnök neve Barnabás, míg alelnökünké Kincső.
Sokan azt hiszik járnak, pedig nem. Túl sokat bénáznak sajnos, ezért MÉG nem jöttek össze. De majd egyszer.Tehát épp a kanapén nyújtózkodtam, amikor Kincső odaült mellém egy-egy bögre teával.
-Köszönöm-vettem át az egyiket tőle, mire ő csak legyintett.
-Sok órád van még ma?-kérdezte.
-Nem, már csak egy franciám és egy kémiám lesz-mondom neki kifejezéstelen arccal. Nem gyakran mimikázok, úgyis csak elfárad tőle az ember arca.
-Értem, akkor szerencsés vagy-kortyolt a teájába.
-De még mennyire mázlis... Mi ma még itt leszünk sokáig, sok papírt el kell intézzünk-szólalt meg Barnus asztalánál ülve.
-Küldöm az erőt! Viszont nekem most mennek kell-pillantok a telefonom kijelzőjére.
-Okés, szia!-köszönt el Kincső, majd Barnus is.
A folyosóra kilépve néhány irigykedő tekintetet kapok. Néhányan utálnak is azért, mert ilyen jóban vagyok az iskolaelnökséggel. De ezekkel nem is foglalkozva sétálok el a termembe.
Az osztálytársaimmal nem vagyok nagy barátságban, alig beszélünk. Mondjuk ez azért is lehet, mert a szünetekben soha nem vagyok az osztályban mivel vagy Timiékkel logók, vagy az elnökség termébe csövezek be.
Ez az én életem.
Szüleim reggeltől estig dolgoznak, le se szarnak. Van egy kisöcsém, aki nap mint nap kiidegel, de amúgy szeretem persze.
Szerencsémre, hogy a szüleim nem figyelnek, így könnyen el tudok lógni otthonról ha küldetésre kell mennem.Miközben azon mélázok, hogy mit fogok ma csinálni suli után, lassan el is telik a francia. Majd a kémia, és vége is a napnak.
YOU ARE READING
Sebzett lelkek {SZÜNETELTETVE}
Mystery / Thriller,,Sorsunk egybeforrt, együtt megyünk tovább, Az élet viharában Te vigyázol reám. Köszönöm, hogy szeretsz, s hogy hiszel nekem, S hogy megosztod életed velem."