~~~
Amelia
Isaac hátulról öleli a derekamat és hallgatom szuszogását. Hajnali 3 van, de nem tudok aludni. Őszinte leszek. Megijesztett az ember. És ilyenkor gondolkodom el azon a tényen, hogy milyen gyorsan elveszíthetünk mindent. Ekkor jön rá az ember, hogy mennyire meg kell becsülni a dolgokat. Amink van. Isaac felé fordulok. Felemeli a kezét, hogy meg is tudjak fordulni, majd közelebb húz magához. Végig elemezem az arca minden egyes szögletét. Végig húzom a szeme alatt lévő monoklin. Majd az álla vonalán. És ezt a fiút elveszíthettem volna ma. Ha a betörő úgy dönt, hogy nem csak fenyegetőzik a fegyverrel, hanem meg is húzza a ravaszt... Bele sem merek gondolni. Átölelem a mellkasát és valahogy el is tudtam aludni.
Csütörtök reggel arra kelek, hogy a nap egyenesen a szemembe süt. Átfordulok a másik oldalamra, ahol Isaac már nincs ott. De pár perccel később belép az ajtón.
- Jó reggelt. - ül le az ágyra átnyújtva nekem egy bögrét.
- Köszönöm. Mennyi az idő? - kortyolok a meleg kávéba.
- 7 óra lesz. - visszaköpöm a kávét.
- 7?
- Igen.
- Miért nem szólt az ébresztőm?
- Kinyomtam. Egész este forgolódtál. Gondolom nem aludtál sokat.
- Nem, de így elkésünk. - pattanok ki az ágyról.
- Nyugi, nem fogunk, mivel én vezetek.
- Haha. El kell menni hozzám, mert nincs tiszta ruhám.
- Felőlem így is jöhetsz.
- Ez a póló egy kicsit nagy rám. És egy jóga nadrág van rajtam. - hajolok le a táskámért, hogy belepakoljam a dolgaimat.
- Igen, le is kötöd vele a figyelmem. - mondja hátra dőlve az ágyon. Gyorsan kiegyenesedem.
- Hogy van a szemed?
- Már nem is érzem.
- Tényleg? - leülök mellé és megnyomom a lila foltocskát.
- Hé. Áu. Ez fájt.
- Azt mondtad nem fáj. Induljunk.
- Tényleg ebbe jössz? - húzza meg a póló alját.
- Haza, igen.
~~~
Belépve a házba, vagyis inkább rohanva a házba köszönés nélkül a szobámba megyek.
- Neked is szia Lia. - hallom a hátam mögül Nick hangját. Az emeletre érve Gabe-el is találkozok.
- Szia Lia. - köszön mosolyogva.
- Szia. - köszönök vissza. Mellette nem megyek el.
- Mi ez a zsák rajtad? Ez nem a te méreted.
- Isaac adott kölcsön egy pólót.
- Tehát már a ruháit is felveszed. - sétál fel Nick. - Gondolom vizes lett és le kellett venned... - húzogatja a szemöldökét.
- Nem! Lisztes lett. És ne csináld ezt a kicsi előtt. - mutatok Gabe-re.
- Én értem a felnőtt beszédet. Igazából Nick azt kérdezte, hogy lefeküdtetek-e. - Nick visszaköpi a kávét, ahogy én is a reggel folyamán. Az én szemeim kikerekednek a döbbenettől.
YOU ARE READING
Az élet csupa meglepetés
Romance,,- Te komolyan hozzám vágtál egy narancslevet?" Amelia Hayes egy 17 éves gimnazista jó jegyekkel és megalapozott jövővel. Az életét megtervezte gondolván, hogy így nem érheti meglepetés. Egyik legfőbb célja, hogy a legjobb barátnőjével bejussanak e...