O gün okula gitmek istemiyordum . Bana o okulda garip gelen çok şey var .Ama ne anneme ne de babama,nede birine inandıra biliyorum.
Gerçi onlarda haklı. Bende olsam böyle bir hikayeye inanmam.
Ama mecburen okula gitmiştim. Okulda bir arkadaş gurubumuz vardı
(Ben(Ayaz)
Kaya
Samet
Cemre
Ceren )
Var lar mutluyuz birlikte. Okula varınca hemen onların yanına gittim-merhaba
Dedim. Onlarda bana merhaba dedi.
Zil çalınca beraber sınıf a girdik . Dersler güzel geçmişti. Ohhh sonunda dersler bitti dedim derslerin sonunda .Tabiki de okul çıkışı toplandık eve gidiyorduk. Evimiz hafif ormanlık alandaydı. Tamda eve yaklaşmışken hepimiz birden hayalte benzer bir şey gördük .
Hayaldir dedik geçtik . Ama geçmemeliydik . Çünkü bu daha ilkti. Belkide ilerde hayalet değilde cinler ve hayaletler görecektik. Korktuk tabiki de. Ne yapmalıydık
Kafamdaki düşünceleri bir kenara bırakıp yolumuza devam ettik. Sonunda hepimiz de kendi evimize varmıştık.
Ben eve varır varmaz hemen odama çıktım. Bir gariplik hissetmiştim ama yinede telefonumu elime aldım.
Şarzı yüzde yüz dü . Tabiki de hemen her zaman yaptığım gibi YouTube ye girdim . En sevdiğim yutubur olan Orkun ışıtmak ın kanalından bir yerde bir gün geçirmek adlı videolarına bakıyordum .
Komikti gülüyordum. Birden dışardan bir ses geldi .Annem ve babam bu saatte işte olurdu kankalarımda ödevler bitmeden gelmezdi. Acaba bu kimdi yoksa hayalet veya cinlermiydi yok ya ben kendimi kandırıyorum kankalarımdan birisinin ödevi çabuk bitirmiştir belkide o gelmişti. Bilinmez umursamadan videoya bakmaya devam ediyordum.
Aynı ses bir daha gelmişti. Bu sefer ses daha yakından ve daha şiddet li geliyordu.
Tüm cesaretimi toplayıp aşağıya indim . Ve kapıyı açtım hiç kimse yoktu . Bir kaç saniye sonra elinde bıçak ,elbisesi yırtık , üstü başı kan olan ve zayıfça bir şey bana doğru geliyordu. Hayalmi dedim aça Ba ama hayal değildi . Bu sabah okuldan gelirken gördüğüm şeydi bu
Bana doğru iyice geldi dediki
-buradan gidin burası benim yerim sizi istemiyorum yok sa sizi öldürürüm dedi. Korkunç bir ses tonuyla.Sonrada hemen odama çıkıp telefonumu aldım ve evden kaçtım.
Kankam olan kayanın yanına gittim.
O gördüğüm yaratığı anlatım bana böyle dedi dedim. Bana inanmadı kaya . Tabiki de böyle bir şeye kim inanırdı. Sonra ben kayaya sinirlenip orada hızlıca çıktım. Çıldırmış gibiydim .Eve gittim saten bu saatte annem ve babam işten eve gelirlerdi. Ben tek çocuk olduğum için ailem beni merak ederdi .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ CİN
Horrorbu kitap benim en içten yazdığım kitap inşallah beğenirsiniz benim yazdığım okadar çok kitap var aylarımı harcadığım ama ne okuyan ne beğenen nede yorum yapan var nolur bu kitabı okurmusunuz