INFORMACIJA

724 39 26
                                    

„SKAITYK IR ATRASKˮ

🔴🟢🔵

🔴 Kas yra „Skaityk ir Atraskˮ? 🔴

Tai - grupė, kurioje rašytojai gaus reikiamo dėmesio, motyvacijos bei pagalbos, o skaitytojai - naujų skaitinių bei prizų už savo aktyvumą.

🟢 Kas sudaro „Skaityk ir Atraskˮ? 🟢

Grupę sudaro prižiūrėtojos ir jūs, skaitytojai bei rašytojai. Prisijungiant į grupę patys pasirinksite, kokioje pozicijoje dalyvausite. Tokių yra trys:

Skaitytojai - gauna vertinti bei skaityti įvairius kūrinius

Rašytojai - duoda vertinti bei skaityti savo kūrinius skaitytojams

Rašantys Skaitovai - pasirenka atlikti abi, aukščiau išvardintas funkcijas.

🔵 Kaip ir kur turiu pasirinkti, kuo norėčiau būti? 🔵

Viskas labai paprasta! Registracijos skyriuje, prie norimos grafos palikite (+) arba komentarą su prierašu: Dalyvauju kaip (skaitytojas, rašytojas arba rašantis skaitovas), o mes jus įtrauksim į naujo etapo dalyvių sąrašus.

P.s Dalyvaujant kaip Rašytojui, ar Rašančiam Skaitovui, reikia nurodyti ir savo teikiamos istorijos pavadinimą. 😊

🔴 Kokie yra skirtumai tarp skaitytojo, rašytojo bei rašančio skaitovo? 🔴

Rašytojas - teikia kūrinius į grupę, tačiau nevertina ir neskaito kitų darbų. Sezono gale, remiantis skaitytojų duotais taškais, bus išrinktas geriausias sezono rašytojas, kurį apdovanosime.

Skaitytojas - gauna skaityti bei vertinti kūrinius, tačiau saviškių į grupę neteikia. Sezono gale, remiantis rašytojų duotais taškais, bus išrinktas geriausias sezono skaitytojas, kurį apdovanosime.

Rašantis Skaitovas - teikia į grupę kūrinius, tuo pat metu skaitydamas kitų grupėje esančių rašytojų darbus. Jie gali pretenduoti tiek į sezono geriausio skaitytojo, tiek geriausio rašytojo titulus.

🟢 Kas yra Sezonas ir jo geriausi? 🟢

Sezonas - 6 etapų (60 dienų) laikotarpis, kurio metu nariai renka taškus už aktyvumą „Skaityk ir Atraskˮ. Sezonui pasibaigus, skaičiuojami kiekvieno nario surinkti taškai, o daugiausiai jų surinkę skaitytojas ir rašytojas, gaus mūsų steigtus prizus.

🔵 Kaip bus renkami taškai? 🔵

Taškus fiksuosime lentelėse, kiekvieno etapo gale.

Būnant skaitytoju - gausi taškų už perskaitytas bei pakomentuotas kūrinių dalis arba išsamius kūrinio vertinimus.

Būnant rašytoju - taškus skirs skaitytojai, atsižvelgdami į tavo kūrinio kokybę, įdomumą, išpildymą.

Jei esi Rašantis Skaitovas - taškus gausi už visas anksčiau išvardintas veiklas.

Ø Rašantiems Skaitovams/Skaitytojams: Už kiekvieną perskaitytą ir pakomentuotą dalį - priklauso 1 taškas. Taip pat, etapo gale rašytojų bus prašoma įvertinti savo skaitytoją balais nuo 1 iki 10 ir šį vertinimą palikti prie etapo porininko, komentaruose. Pvz; Šį etapą, skiriu savo skaitytojui @Vardeniui 8 taškus.

❄️ SKAITYK IR ATRASK ❄️Where stories live. Discover now